[the_ad id=”964″]
Καθώς η Microsoft συνεχίζει την προσπάθεια της για να εξαγοράσει την Activision Blizzard, μαθαίνουμε όλο και περισσότερα για τις εσωτερικές λειτουργίες των διαφόρων εταιρειών που εμπλέκονται. Σήμερα, μέσω της προσωρινής έκθεσης της Αρχής Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου σχετικά με τη συμφωνία, μάθαμε ότι όταν τα παιχνίδια προστίθενται στην υπηρεσία Game Pass του Xbox, τείνουν να παρουσιάζουν πτώση στις πωλήσεις τους για περίπου ένα χρόνο μετά. Αυτή δεν είναι η πιο εκπληκτική είδηση, αλλά φαίνεται να έρχεται σε σύγκρουση με προηγούμενες δηλώσεις του επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer.
Το Xbox Game Pass που ξεκίνησε το 2017, έχει γίνει μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της εταιρείας, βοηθώντας την να αναπτυχθεί πέρα από τις κονσόλες της και φέρνοντας εκατομμύρια νέους πελάτες. Με μια σχετικά χαμηλή μηνιαία χρέωση, οι συνδρομητές αποκτούν πρόσβαση σε έναν τεράστιο κατάλογο παιχνιδιών Xbox και PC, καθώς και άλλα οφέλη, όπως εκπτώσεις σε DLC και τη δυνατότητα να κάνουν streaming μια σειρά από παιχνίδια. Βέβαια, όταν πρωτοξεκίνησε, κάποιοι αναρωτήθηκαν αν η δομή του που μοιάζει με το Netflix θα οδηγούσε σε λιγότερους ανθρώπους που θα αγόραζαν παιχνίδια. Φαίνεται, με βάση τα εσωτερικά στοιχεία του ίδιου του Xbox, ότι αυτό όντως συμβαίνει.
Βέβαια αυτό είναι αντιφατικό με μια δήλωση που έκανε ο Phil Spencer το 2018, περίπου ένα χρόνο μετά την έναρξη της υπηρεσίας. Τότε, ο Spencer δήλωσε ότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν όταν τα παιχνίδια έφτασαν στο Game Pass.
“Όταν βάζετε ένα παιχνίδι όπως το Forza Horizon 4 στο Game Pass, έχετε αμέσως περισσότερους παίκτες του παιχνιδιού, το οποίο οδηγεί στην πραγματικότητα σε περισσότερες πωλήσεις του παιχνιδιού“, δήλωσε ο Spencer. “Κάποιοι το αμφισβήτησαν αυτό, αλλά όταν κυκλοφόρησε το State of Decay 2, είδατε -αν κοιτάξετε στις ΗΠΑ στο NPD- αυτό το παιχνίδι να πουλάει πολύ καλά τον μήνα που κυκλοφόρησε στο GamePass“. Επίσης, το 2018, μιλώντας στο Giant Bomb κατά τη διάρκεια της E3, ο Spencer ανέφερε ότι συγκεκριμένα δύο παιχνίδια – το Sea of Thieves και το State of Decay 2 – πούλησαν καλύτερα από τις προβλέψεις της εταιρείας, παρόλο που και οι δύο τίτλοι ήταν διαθέσιμοι στο Game Pass.
Φυσικά, και οι δύο αυτές απαντήσεις προέρχονται από το 2018. Τα πράγματα αλλάζουν και είναι πιθανό ότι με περισσότερα δεδομένα, το Xbox έχει δει πιο συχνές μειώσεις στις πωλήσεις, ειδικά καθώς η υπηρεσία έχει αναπτυχθεί τόσο πολύ από εκείνες τις πρώτες ημέρες του 2018. Μένει να δούμε πώς θα εξελιχθούν οι πωλήσεις στους επόμενους μήνες και ποια θα είναι η στάση της εταιρείας απέναντι στα τεκταινόμενα.
Πηγή: Kotaku