Καθώς η Microsoft συνεχίζει την προσπάθεια της για να εξαγοράσει την Activision Blizzard, μαθαίνουμε όλο και περισσότερα για τις εσωτερικές λειτουργίες των διαφόρων εταιρειών που εμπλέκονται. Σήμερα, μέσω της προσωρινής έκθεσης της Αρχής Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου σχετικά με τη συμφωνία, μάθαμε ότι όταν τα παιχνίδια προστίθενται...
Καθώς η Microsoft συνεχίζει την προσπάθεια της για να εξαγοράσει την Activision Blizzard, μαθαίνουμε όλο και περισσότερα για τις εσωτερικές λειτουργίες των διαφόρων εταιρειών που εμπλέκονται. Σήμερα, μέσω της προσωρινής έκθεσης της Αρχής Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου σχετικά με τη συμφωνία, μάθαμε ότι όταν τα παιχνίδια προστίθενται στην υπηρεσία Game Pass του Xbox, τείνουν να παρουσιάζουν πτώση στις πωλήσεις τους για περίπου ένα χρόνο μετά. Αυτή δεν είναι η πιο εκπληκτική είδηση, αλλά φαίνεται να έρχεται σε σύγκρουση με προηγούμενες δηλώσεις του επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer.
Το Xbox Game Pass που ξεκίνησε το 2017, έχει γίνει μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της εταιρείας, βοηθώντας την να αναπτυχθεί πέρα από τις κονσόλες της και φέρνοντας εκατομμύρια νέους πελάτες. Με μια σχετικά χαμηλή μηνιαία χρέωση, οι συνδρομητές αποκτούν πρόσβαση σε έναν τεράστιο κατάλογο παιχνιδιών Xbox και PC, καθώς και άλλα οφέλη, όπως εκπτώσεις σε DLC και τη δυνατότητα να κάνουν streaming μια σειρά από παιχνίδια. Βέβαια, όταν πρωτοξεκίνησε, κάποιοι αναρωτήθηκαν αν η δομή του που μοιάζει με το Netflix θα οδηγούσε σε λιγότερους ανθρώπους που θα αγόραζαν παιχνίδια. Φαίνεται, με βάση τα εσωτερικά στοιχεία του ίδιου του Xbox, ότι αυτό όντως συμβαίνει.
Βέβαια αυτό είναι αντιφατικό με μια δήλωση που έκανε ο Phil Spencer το 2018, περίπου ένα χρόνο μετά την έναρξη της υπηρεσίας. Τότε, ο Spencer δήλωσε ότι οι πωλήσεις αυξήθηκαν όταν τα παιχνίδια έφτασαν στο Game Pass.
“Όταν βάζετε ένα παιχνίδι όπως το Forza Horizon 4 στο Game Pass, έχετε αμέσως περισσότερους παίκτες του παιχνιδιού, το οποίο οδηγεί στην πραγματικότητα σε περισσότερες πωλήσεις του παιχνιδιού“, δήλωσε ο Spencer. “Κάποιοι το αμφισβήτησαν αυτό, αλλά όταν κυκλοφόρησε το State of Decay 2, είδατε -αν κοιτάξετε στις ΗΠΑ στο NPD- αυτό το παιχνίδι να πουλάει πολύ καλά τον μήνα που κυκλοφόρησε στο GamePass“. Επίσης, το 2018, μιλώντας στο Giant Bomb κατά τη διάρκεια της E3, ο Spencer ανέφερε ότι συγκεκριμένα δύο παιχνίδια – το Sea of Thieves και το State of Decay 2 – πούλησαν καλύτερα από τις προβλέψεις της εταιρείας, παρόλο που και οι δύο τίτλοι ήταν διαθέσιμοι στο Game Pass.
Φυσικά, και οι δύο αυτές απαντήσεις προέρχονται από το 2018. Τα πράγματα αλλάζουν και είναι πιθανό ότι με περισσότερα δεδομένα, το Xbox έχει δει πιο συχνές μειώσεις στις πωλήσεις, ειδικά καθώς η υπηρεσία έχει αναπτυχθεί τόσο πολύ από εκείνες τις πρώτες ημέρες του 2018. Μένει να δούμε πώς θα εξελιχθούν οι πωλήσεις στους επόμενους μήνες και ποια θα είναι η στάση της εταιρείας απέναντι στα τεκταινόμενα.
Χρησιμοποιούμε cookies στον ιστότοπό μας για να σας προσφέρουμε την πιο κατάλληλη εμπειρία, καθώς θυμόμαστε τις προτιμήσεις σας και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σας. Κάνοντας κλικ στην επιλογή "Αποδοχή όλων", συναινείτε στη χρήση ολων των cookies. Ωστόσο, κάνοντας κλικ στην επιλογή "Απόρριψη όλων", συναινείτε στη μη καταγραφή προτιμήσεων.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.