Video Games

Ubisoft: Νέες καθυστερήσεις και ακυρώσεις μεγάλων IP

[the_ad id=”964″]

Η Ubisoft πραγματοποίησε έκτακτη τηλεφωνική επικοινωνία με τους επενδυτές την Τετάρτη για να αποκαλύψει ότι οι πωλήσεις της εταιρείας για το 2022 έπεσαν πολύ κάτω από τις προσδοκίες και ότι θα λάβει δραστικά μέτρα για το μέλλον, συμπεριλαμβανομένης της ακύρωσης τριών ακόμη μη ανακοινωθέντων παιχνιδιών, της καθυστέρησης του Skull and Bones κατά μερικούς μήνες για άλλη μια φορά και της περικοπής δαπανών ύψους περίπου 215 εκατομμυρίων δολαρίων για τα επόμενα δύο χρόνια. Μέρος της εξοικονόμησης να προέρχεται από τη μείωση του προσωπικού του εκδοτικού οίκου που αριθμεί πάνω από 20.000 άτομα.

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, χρειάζομαι την πλήρη ενέργεια και δέσμευσή σας για να διασφαλίσουμε ότι θα επιστρέψουμε στο δρόμο της επιτυχίας“, έγραψε ο CEO της Ubisoft, Yves Guillemot, σε ένα email προς το προσωπικό. “Ζητώ επίσης από τον καθένα σας να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός και στρατηγικός με τις δαπάνες και τις πρωτοβουλίες του, ώστε να διασφαλίσουμε ότι είμαστε όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικοί και λιτοί“.

 width=Πολλοί publishers αντιμετώπισαν καθυστερήσεις παιχνιδιών κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αλλά η Ubisoft επλήγη σε πολύ μεγάλο βαθμό. Το Skull and Bones, το Avatar: Frontiers of Pandora και το Assassin’s Creed Mirage αναμενόταν να κυκλοφορήσουν μέχρι το τέλος του περασμένου έτους. Ο Guillemot δήλωσε στο προσωπικό ότι αυτές οι καθυστερήσεις “επιβάρυναν το κόστος μας και μείωσαν τα σχετικά έσοδά μας“. Η εταιρεία προβλέπει τώρα ζημίες ύψους περίπου 537 εκατομμυρίων δολαρίων για το οικονομικό έτος που λήγει τον Μάρτιο του 2023.

Η ανάπτυξη του Skull and Bones συνεχίζει να είναι το πρότυπο για τέτοιου είδους ζητήματα στη Ubisoft. Ξεκινώντας από τη σιγή ασυρμάτου μετά από μια μεγάλη επανεκκίνηση για να κυκλοφορήσει τελικά τον περασμένο Σεπτέμβριο, μετατέθηκε την τελευταία στιγμή για τον Μάρτιο του 2023 για να βελτιωθεί και να γυαλιστεί το gameplay σε απάντηση στα σχόλια των testers.

 width=

Ενώ το Skull and Bones είναι πλέον ολοκληρωμένο, χρησιμοποιούμε τον εναπομείναντα χρόνο μέχρι το λανσάρισμά μας για να αξιοποιήσουμε τα σχόλια από τις τρέχουσες τεχνικές δοκιμές και την επερχόμενη ανοιχτή beta για να βελτιώσουμε και να εξισορροπήσουμε την εμπειρία“, δήλωσε εκπρόσωπος της Ubisoft στο Kotaku σε email. “Για να παραδώσουμε πλήρως αυτό το λανσάρισμα αξιοποιούμε όλη τη δύναμη των στούντιο συν-ανάπτυξης που συμμετέχουν ήδη στη διαδικασία ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένου του στούντιο Ubisoft Paris. Η Ubisoft Σιγκαπούρης παραμένει το επικεφαλής στούντιο στο Skull and Bones και η ομάδα εργάζεται με πλήρη ταχύτητα για την εμπειρία του παιχνιδιού και την ανάπτυξη του ισχυρού περιεχομένου του μετά την κυκλοφορία“.

Ο Guillemot δήλωσε στους επενδυτές ότι ένα παρόμοιο ζήτημα με το Mario + Rabbids Sparks of Hope ήταν ένας από τους λόγους που η εταιρεία προβλέπει τώρα μεγάλες ζημίες για το έτος. Παρά τον μεγάλο προϋπολογισμό μάρκετινγκ και την αποδοχή των κριτικών, το παιχνίδι δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες των πωλήσεων κατά την έξοδο από τις διακοπές. Ούτε το Just Dance 2023, η μόνη άλλη σημαντική κυκλοφορία της εταιρείας το περασμένο φθινόπωρο, μια εποχή του έτους που κανονικά θα μπορούσε να υπερηφανεύεται για ένα άλλο γιγαντιαίο blockbuster του Assassin’s Creed.

Για να αντιμετωπίσει τις απώλειες, η Ubisoft ακύρωσε τώρα τρία ακόμη μη ανακοινωμένα παιχνίδια, εκτός από τα τέσσερα που είχαν ήδη ακυρωθεί πέρυσι. Έχει επίσης διαγράψει περίπου 537 εκατομμύρια δολάρια από τα έξοδα έρευνας και ανάπτυξης που σχετίζονται με τα επερχόμενα και ακυρωμένα παιχνίδια. Και η εταιρεία σχεδιάζει να περικόψει περίπου 215 εκατομμύρια δολάρια σε δαπάνες από τον λειτουργικό της προϋπολογισμό για τα επόμενα δύο χρόνια. “Αυτό θα επιτευχθεί μέσω στοχευμένης αναδιάρθρωσης, εκποίησης ορισμένων μη βασικών περιουσιακών στοιχείων και της συνήθους φυσικής φθοράς“, δήλωσε η εταιρεία στους επενδυτές. “Η Ubisoft θα συνεχίσει να εξετάζει την πρόσληψη εξαιρετικά ταλαντούχων ανθρώπων για τις μεγαλύτερες μάρκες και τις ζωντανές υπηρεσίες της“.

 width=

Το επόμενο οικονομικό έτος, το οποίο θα διαρκέσει έως τον Μάρτιο του 2024, η Ubisoft δήλωσε ότι σχεδιάζει να κυκλοφορήσει τουλάχιστον ένα ακόμη μη ανακοινωμένο μεγάλο παιχνίδι εκτός από το Skull and Bones, το Avatar και το Assassin’s Creed Mirage. Ο διευθύνων σύμβουλος το αποκάλεσε “το μεγαλύτερο pipeline στην ιστορία της Ubisoft” στο email του προς το προσωπικό και δήλωσε ενθουσιασμένος που θα μοιραστεί περισσότερα στο φετινό συνέδριο E3 τον Ιούνιο.

Αλλά για να το κάνει αυτό θα πρέπει να αποφύγει μερικές από τις παγίδες που έχουν ταλαιπωρήσει τα τρέχοντα και τα επερχόμενα έργα, ακόμη και όταν περικόπτει τις δαπάνες. Ο Guillemot επέρριψε την ευθύνη γι’ αυτό στο προσωπικό, γράφοντας: “Η μπάλα είναι στο γήπεδό σας για να παραδώσετε αυτό το line-up εγκαίρως και στο αναμενόμενο επίπεδο ποιότητας και να δείξετε σε όλους τι είμαστε ικανοί να πετύχουμε“.

Πηγή: Kotaku

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Don't Miss the News, Samurai!

Εγγράψου στο Newsletter μας για να μαθαίνεις πρώτος όλα τα καυτά νέα στον κόσμο του Internet και της τεχνολογίας!

Newsletter