Το The Witcher 4 στοχεύει να ξεπεράσει το The Witcher 3 και το Cyberpunk 2077 σε μέγεθος, ποιότητα και φιλοδοξία. Ο επικεφαλής developer του game engine, Charles Tremblay, δήλωσε στο Eurogamer ότι το sequel έχει μπει σε πλήρη παραγωγή. Ο Tremblay τόνισε τη δέσμευση της CD Projekt Red να διατηρήσει την ποιότητα και να δημιουργήσει ένα παιχνίδι μεγαλύτερο από τις δύο τελευταίες κυκλοφορίες της.
«Δε θα πω ότι είναι εύκολο», δήλωσε ο Tremblay στο Eurogamer. «Αλλά νομίζω ότι έχουμε κάποια ωραία πράγματα σε εξέλιξη και ελπίζω ότι θα έχουμε κάποια καλή παρουσίαση [της τεχνολογίας]. Το μόνο πράγμα που θα πω είναι ότι η αλλαγή της τεχνολογίας για εμάς δεν αλλάζει το γεγονός ότι πάντα θα είμαστε φιλόδοξοι». Η τεχνολογία στην οποία αναφέρεται ο Tremblay είναι το Unreal Engine που αντικαθιστά το REDengine της CDPR. Το Cyberpunk 2077 ήταν το τελευταίο πλήρες παιχνίδι που δημιουργήθηκε με τη χρήση του REDengine. Τα προηγούμενα δύο παιχνίδια Witcher είχαν δημιουργηθεί και αυτά με τη REDengine.
Συνεχίζει, περιγράφοντας τις φιλοδοξίες της ομάδας με τη νέα τεχνολογία. «Το επόμενο παιχνίδι που θα κάνουμε δε θα είναι μικρότερο και δε θα είναι χειρότερο. Οπότε, θα είναι καλύτερο, μεγαλύτερο, σπουδαιότερο από το The Witcher 3, θα είναι καλύτερο από το Cyberpunk – γιατί για εμάς είναι απαράδεκτο [να κυκλοφορήσει όπως το Cyberpunk]. Δε θέλουμε να γυρίσουμε πίσω». Η Maria Mazur, μια quest designer για το Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, συζήτησε την εξελισσόμενη προσέγγιση ανάπτυξης της CDPR σε μια συνέντευξη. Αποκάλυψε ότι η δημιουργία του Phantom Liberty ακολούθησε μια διαδικασία που η ομάδα θα ήθελε να είχε χρησιμοποιήσει για την αρχική κυκλοφορία του Cyberpunk. Έδωσε έμφαση στη βελτίωση της επικοινωνίας και της συνεργασίας μεταξύ των διάφορων τμημάτων της εταιρείας. Η Mazur επιβεβαίωσε ότι αυτή η προσέγγιση θα διαμορφώσει και τα μελλοντικά έργα της CDPR. Δεν υπάρχει ακόμα ημερομηνία κυκλοφορίας για το The Witcher 4, αλλά η πλήρης παραγωγή έχει ξεκινήσει.