Video Games

Take-Two: Προβαίνει σε απολύσεις προσωπικού

[the_ad id=”964″]

Σύμφωνα με πρόσφατες πληροφορίες, ο publisher βιντεοπαιχνιδιών Take-Two απολύει αρκετό προσωπικό. Η Take-Two είναι περισσότερο γνωστή στους gamers ως η μητρική εταιρεία της Rockstar Games, του publisher της σειράς Grand Theft Auto, ρόλο που κατέχει από το 1998.

Η εταιρεία έχει δημιουργήσει και άλλα εμβληματικά franchise, όπως τα Bioshock, Borderlands και Red Dead Redemption. Με μια τέτοια σειρά από franchises, είναι ίσως περίεργο να ακούει κανείς ότι η εταιρεία προβαίνει στο βήμα της απόλυσης προσωπικού. Ακόμη και πέρυσι, η Take-Two εξαγόρασε την εταιρεία ανάπτυξης κινητών τηλεφώνων Zynga σε μια συμφωνία αξίας 12,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων, γεγονός που αποτελεί ένδειξη του πόσο γρήγορα μπορούν να αλλάξουν οι τύχες στη βιομηχανία παιχνιδιών.

Η αναφορά για τις απολύσεις στην Take-Two προέρχεται από τον δημοσιογράφο του Bloomberg, Jason Schreier, ο οποίος ισχυρίζεται ότι οι απολύσεις θα επηρεάσουν μεταξύ άλλων την Private Division. Η Private Division είναι ο publisher πίσω από το The Outer Worlds, καθώς και το πρόσφατα κυκλοφορήσαν Kerbal Space Program 2. Παρά τις απολύσεις, ο αντίκτυπος στις ομάδες ανάπτυξης περιγράφεται ως “ελάχιστος“, οπότε ελπίζουμε ότι δεν θα έχει πολύ μεγάλη αισθητή επίδραση σε κάποιον από τους επερχόμενους τίτλους, όπως το Middle-Earth της Weta Workshop. Προς το παρόν, δεν είναι σαφές πόσα ακριβώς μέλη του προσωπικού απολύονται στην Take-Two.

 width=

Οι εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών έχουν πληγεί σκληρά με απολύσεις πρόσφατα, σε μια περίοδο που αποδεικνύεται δύσκολη για τον κλάδο. Ίσως η πιο αξιοσημείωτη ήταν η αναφορά του Ιανουαρίου ότι η Microsoft περικόπτει 10.000 θέσεις εργασίας, ένα τεράστιο ποσό ακόμη και με δεδομένο το μέγεθος της εταιρείας. Ας ελπίσουμε ότι η βιομηχανία έχει δει τα χειρότερα σε αυτό το σημείο, καθώς δεν είναι ποτέ ευχάριστο για τους προγραμματιστές παιχνιδιών να χάνουν τη δουλειά τους λόγω περιστάσεων που δεν ελέγχονται από αυτούς.

Οι αναφερόμενες απολύσεις είναι απίθανο να επηρεάσουν με οποιονδήποτε τρόπο το franchise Grand Theft Auto. Το Grand Theft Auto Online παραμένει μια τεράστια επιτυχία, ενώ το Grand Theft Auto 5 παραμένει στα charts πωλήσεων μια δεκαετία μετά την κυκλοφορία του. Οι τεράστιες διαρροές του Grand Theft Auto 6 πέρυσι αποτέλεσαν πλήγμα, αλλά το franchise παραμένει η ναυαρχίδα του. Θα ήταν εξαιρετικά περίεργο αν η Take-Two προέβαινε σε κινήσεις που θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο την ανάπτυξη του παιχνιδιού. Ας ελπίσουμε να μην συνεχιστεί το ντόμινο εξελίξεων και να μην υπάρξουν άλλες απολύσεις.

Πηγή: GameRant

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *