Riot Games News

Riot Games : Δεύτερο κύμα απολύσεων για φέτος

Κανένας δεν μπορεί να αρνηθεί πως η gaming βιομηχανία είναι ένας χώρος που θριαμβεύει τα τελευταία χρόνια με fronts όπως τη Riot Games, την Ubisoft, την Activision και πολλούς άλλους με πάρα πολλά έσοδα όσο τα games γίνονται πιο συνηθισμένα και με μεγαλύτερο κοινό από τα τελευταία χρόνια. That being said, το κόστος development ενός παιχνιδιού και διατήρησης του (ειδικά αν μιλάμε για live service) είναι εξαιρετικά υψηλό λόγου του αυξημένου αριθμού παικτών που απασχολούν διάφορους τίτλους.

Σε αυτό το γκρουπ των παιχνιδιών, που απασχολούν πολύ gamers και developers, βρίσκονται φυσικά πολλοί τίτλοι της Riot Games, ενός αυτοδημιούργητου κολοσσού που έχτισε την επιτυχία του σε ένα Moba extention του Dota, το League of Legends. Η συνέχεια γνωστή σε όλους. Το League of Legends ίσως είναι ένα από ή το πιο impactful game στην ιστορία που έκανε τα video games mainstream με την καλή έννοια. Δε χρειάστηκε ποτέ να αποδείξει πως μπορεί να κάνει develop άλλους τίτλους μέχρι το 2020 και το δεύτερο μεγαλύτερο project της εταιρείας, το Valorant. Η επιτυχία σαφής και εκεί ενώ είχε για ανταγωνισμό τίτλους θρύλους των shooters όπως το CS GO και ίσως να βοήθησε επίσης και στο downfall του Overwatch μαζί με την κακή διαχείριση της Blizzard.

Riot LoL

Με τη δεδομένη επιτυχία που προαναφέραμε είναι δύσκολο κανείς να αναλογιστεί πως η Riot Games ξεκίνησε ένα κύμα απολύσεων στις αρχές του 2024, μειώνοντας το προσωπικό της κατά 11% ή 530 απολύσεις με το κλείσιμο του επίσημου Publisher ονόματός της, το Riot Forge. Σαφώς δεν είχε μόνο επιτυχίες η Riot με games όπως το Ruined King, το Song of Nunu ή ακόμη και τους mobile τίτλους της όπως το Legends of Runeterra και το Wild Rift να μην πιάνουν τα νούμερα που ήλπιζε η εταιρεία καθώς και τη μείωση των παικτών του League of Legends λόγω φυσικής κούρασης ενός τίτλου που κλείνει σύντομα τα 15 του χρόνια (στις 27 Οκτωβρίου συγκεκριμένα). Τα έσοδα της εταιρείας όμως διατήρησαν στα ίδια υψηλά επίπεδα με κάθε χρόνο αν και ο CEO της Dylan Jadeja έριξε τα layoffs στα μεγάλα στοιχήματα της Riot που δεν έπιασαν.

Riot Ruined King

Και φτάνουμε στο σήμερα με το δεύτερο κύμα απολύσεων να παίρνει στο πέρασμα του άλλα 27 μέλη του development team του League of Legends και 5 από το publishing κομμάτι της Riot. Σε ένα post του στα social media, ο Marc Merrillfounder του League of Legends, εξήγησε πως η Riot έχει το κατάλληλο προσωπικό για να συνεχίσει το League of Legends ψηλά για ακόμη 15 και παραπάνω χρόνια. Επίσης, τόνισε πως τα layoffs δεν προέκυψαν για να εξοικονομήσει χρήματα η εταιρεία, αλλά και καθησύχασε τους ανήσυχους fans πως οι δημοφιλείς τίτλοι της Riot δε θα σταματήσουν να παίρνουν την αγάπη που απαιτείται για να γίνονται καλύτεροι.

Riot Valorant

Το σίγουρο είναι πως σε αυτούς τους χορούς δισεκατομμυρίων δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τους πραγματικούς λόγους της Riot για αυτές τις κινήσεις αλλά το gaming development τα τελευταία χρόνια έχει πληγεί σε μεγάλο βαθμό με τις εταιρείες να προτιμούν πλέον να μειώνουν το προσωπικό τους όλο και συχνότερα ίσως λόγω του αυξημένου κόστους για την παραγωγή των παιχνιδιών. Προκαλεί ανησυχία αυτή η εικόνα σε επίδοξους gaming developers καθώς βλέπουν πως η αγορά μικραίνει και είναι όλο και λιγότερες οι ευκαιρίες να δείξουν το ταλέντο τους ειδικά εφόσον το market γεμίζει με ήδη έμπειρους developers τα τελευταία χρόνια.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Don't Miss the News, Samurai!

Εγγράψου στο Newsletter μας για να μαθαίνεις πρώτος όλα τα καυτά νέα στον κόσμο του Internet και της τεχνολογίας!

Newsletter