Ένα νέο σφάλμα στο matchmaking του Rainbow Six Siege δημιούργησε ένα εφιαλτικό σενάριο για τους παίκτες κονσόλας του παιχνιδιού: οι παίκτες PC εισβάλλουν σε λόμπι κονσόλας και τους καταστρέφουν ολοκληρωτικά. Εδώ και εβδομάδες, οι παίκτες PC ανέφεραν ότι τοποθετούνται σε αγώνες στους οποίους όλοι οι άλλοι παίζουν σε κονσόλα, κάτι που υποτίθεται ότι είναι αδύνατο. Το Siege ήταν ένα από τα τελευταία παιχνίδια που δεν υπάρχει crossplay μεταξύ των παλαιότερων FPS και όταν η Ubisoft το έκανε τελικά να συμβεί, περιλάμβανε έναν βασικό όρο: Xbox και PlayStation μπορούν να παίζουν μαζί, αλλά οι παίκτες από PC παραμένουν ξεχωριστά. Η κοινότητα δέχτηκε, επειδή σχεδόν όλοι συμφωνούν ότι οι παίκτες PC έχουν σημαντικό πλεονέκτημα σε ένα no-respawn FPS που δεν διαθέτει aim assist.
Οι παλαιότερες αναφορές του σφάλματος που μπορώ να βρούμε χρονολογούνται στα τέλη Απριλίου, γεγονός που υποδηλώνει ότι μπορεί να συνδέεται με την επιδιόρθωση Year 8 Season 1 midseason που κυκλοφόρησε στις 11 Απριλίου. Κρίνοντας από την εμπειρία των παικτών PC που έχουν κατά λάθος αντιστοιχιστεί με παίκτες κονσόλας, οι cross-platform matchups πάνε τόσο άσχημα όσο θα περίμενε κανείς .Ίσως η πιο ανησυχητική πτυχή αυτού του exploit είναι ότι οι παίκτες PC που ενεργοποιούν κατά λάθος το bug μπορεί να κολλήσουν σε console mode για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, όχι μόνο για ένα μόνο match. Ο Corecross είπε ότι εξακολουθεί να καταλήγει σε λόμπι κονσόλας αφού αναιρέσει το exploit.
¨Μόλις έπαιξα περίπου 5 παιχνίδια στη σειρά και αναρωτιόμουν γιατί ήταν τόσο εύκολο (είμαι Diamond).¨, έγραψε ο χρήστης iceyfire17 στο subreddit Siege. “Κανείς δεν απαντούσε στο chat και τις φορές που οι άνθρωποι είχαν μικρόφωνα ήταν ανοιχτό μικρόφωνο και ο χειρότερος στόχος που μπορεί να φανταστεί κανείς. Η ομάδα μου με ενημέρωσε ότι ήταν όλοι στο PS5 και είτε από copper-silver ranks”.
Υπάρχει ένας βαθμός αβεβαιότητας σχετικά με το πώς συμβαίνει αυτό και αν οι παίκτες PC μπορούν ή όχι να εκμεταλλευτούν σκόπιμα το σφάλμα για να βρουν ευκολότερους αγώνες. Ο YouTuber του Siege, Coross (ανοίγει σε νέα καρτέλα), προσπάθησε να αναδημιουργήσει το σφάλμα για τον εαυτό του και έκανε με επιτυχία ματς σε λόμπι κονσόλας στο PC (βίντεο παρακάτω). O ίδιος ο Coreross μετά υπέβαλε αναφορά σφάλματος στη Ubisoft πριν δημοσιεύσει το βίντεο του και το θέμα έχει αρχίσει να παίρνει διαστάσεις στο subreddit του Siege, οπότε ελπίζουμε ότι αυτό θα διορθωθεί σύντομα.