Η αλυσίδα fast food κάνει το ντεμπούτο της με συσκευασίες εμπνευσμένες από manga και τέσσερα επεισόδια anime σε μια καμπάνια με ονομασία WcDonald’s που χρησιμοποιείται εδώ και καιρό από τους δημιουργούς σειρών anime.
Οι fans των anime είναι πιθανότατα εξοικειωμένοι με την WcDonald’s και το ανάποδο λογότυπο Golden Arches, το οποίο οι δημιουργοί σειρών anime χρησιμοποιούν εδώ και χρόνια για να αναφέρονται στην αλυσίδα fast food χωρίς να έχουν νομοθετικά προβλήματα. Τώρα η McDonald’s φέρνει το WcDonald’s στον πραγματικό κόσμο στο πλαίσιο μιας καμπάνιας που περιλαμβάνει μια νέα σάλτσα, συσκευασία εμπνευσμένη από manga και τέσσερα mini επεισόδια anime που η McDonald’s θα ανεβάσει σε ειδική ιστοσελίδα.
Η προσπάθεια, από την Wieden+Kennedy, είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα μιας μάρκας που στρέφει το ενδιαφέρον στα anime και τα manga, τα οποία γίνονται όλο και πιο δημοφιλή.
Από τις 26 Φεβρουαρίου, οι πελάτες των McDonald’s μπορούν να παραγγείλουν σάλτσα Savory Chili WcDonald’s και “WcNuggets” των 10 τεμαχίων. Η συσκευασία των WcDonald’s θα περιλαμβάνει εικονογραφήσεις από τον Acky Bright, καλλιτέχνη manga και πρώην εικονογράφο της DC Comics. Ο Bright, ο οποίος συνεργάστηκε με τα McDonald’s Ιαπωνίας σε ένα μουσικό βίντεο πέρυσι, έχει επίσης συνεργαστεί με τις Hasbro, Netflix και Meta.
Η ειδική συσκευασία περιλαμβάνει κωδικούς QR που παραπέμπουν σε χαρακτήρες manga που δημιούργησε ο Bright για την καμπάνια, όπως ένας πελάτης των WcDonald’s με το όνομα Hashirune, ένας υπάλληλος των WcDonald’s με το όνομα Mr. Bev και ο WcDizer 3000, και ένα mecha.