Hideo Kojima img Movies / Series News

Hideo Kojima: Τα πλάνα του για την ταινία Death Stranding

Ο Hideo Kojima, ένας θρύλος του gaming, στα 61 χρόνια του φαίνεται πιο δυνατός από ποτέ και ακόμη φαίνεται σαν να αργεί να βγει σε σύνταξη. Αντιθέτως, το μυαλό που βρίσκεται πίσω από γίγαντες όπως το “Death Stranding” και τα παιχνίδια “Metal Gear”, επιδιώκει να ξεπεράσει την δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών και να εισέλθει στην σκηνή της τηλεόρασης και του σινεμά, πατώντας πόδι στο Hollywood καθώς υπέγραψε συμβόλαιο με το πρακτορείο ταλέντων WME.

Hideo Kojima productions

Με την εμφάνιση του στο Tokyo Game Show αυτό το σαββατοκύριακο, ο Kojima μίλησε με το Variety για την επιλογή που έκανε υπογράφοντας με την WME ως “βοηθό” του στον κόσμο του σινεμά, τα σχέδιά του για το Death Stranding 2, το Physint και το O.D. σε συνεργασία με τον Jordan Peele. Όταν ρωτήθηκε τι τον έκανε να διαλέξει την WME στο στάδιο που βρίσκεται στην καριέρα του και που βλέπει τα πράγματα να πηγαίνουν τώρα, είπε:

“Έφτιαχνα παιχνίδια στην Konami για 30 χρόνια. Αν και μου προσφέρθηκαν πολλές δουλειές εκτός της εταιρείας για να γυρίσω διαφημιστικά σποτ ή ταινίες ή να γράψω σενάρια, δεν μπορούσα να κάνω τίποτα από αυτά, επειδή εργαζόμουν στην Konami και ήμουν και μέλος του διοικητικού συμβουλίου. Επίσης, τα παιχνίδια που έφτιαχνα δεν ήταν δική μου IP– ανήκαν στην εταιρεία. Στα τέλη του 2015, ανεξαρτητοποιήθηκα. Επειδή αγαπώ τις ταινίες, θα μπορούσα να συνεχίσω να γυρίζω ταινίες ή διαφημίσεις. Αλλά για την πρώτη φάση, σκέφτηκα τους οπαδούς των βιντεοπαιχνιδιών σε όλο τον κόσμο που περίμεναν το επόμενο νέο μου παιχνίδι, οπότε αποφάσισα να δημιουργήσω πρώτα ένα βιντεοπαιχνίδι. Θεωρώ τον εαυτό μου ανεξάρτητο, και ως εκ τούτου δεν χρηματοδοτούμαστε από κανέναν. Συνεργαζόμαστε με first parties, αλλά μόνο με τη θέση της indie εταιρείας. Δημιουργήσαμε τη πρώτη μας IP, το ‘Death Stranding’. Δεδομένου ότι πρόκειται για δική μας IP, το κυκλοφορήσαμε σε πολλές πλατφόρμες και υλικό.”

Αναφορικά με τα παιχνίδια που είπε ότι ετοιμάζει, ανακοίνωσε ότι για να παγιώσει τη θέση του Death Stranding στην αγορά, αποφάσισε να δημιουργήσει ένα sequel και να επεκταθεί σε παγκόσμιες πλατφόρμες, όπως είναι η Apple και η Sony. Επιπλέον, είπε ότι πέρα από το θέμα του Death Stranding, αποφάσισε να δημιουργήσει και το “O.D.” σε συνεργασία με τη Microsoft, αλλά δυστυχώς δεν έδωσε περαιτέρω πληροφορίες. Το “Physint” πρόκειται για παιχνίδι espionage αλλά ακόμα βρίσκεται στα αρχικά του στάδια, οπότε δεν ξεπερνάει το επίπεδο που έχει και ένα concept.

Hideo Kojima game

Ένας κύριος λόγος που ο Kojima αποφάσισε να πατήσει στη σκηνή των ταινιών είναι για να δυναμώσει την IP του. Θέλει το Death Stranding να ξεπερνάει τα βιντεοπαιχνίδια και να επεκταθεί και σε άλλα μέσα. Είπε επίσης ότι θέλει να δουλέψει με ανθρώπους ταλαντούχους για τη δημιουργία της ταινίας, καθώς ξεκάθαρα το κατάφερε αυτό κατά τη δημιουργία του παιχνιδιού με τη συμπερίληψη του Norman Reedus, γνωστός ηθοποιός της σειράς The Walking Dead. Αυτό που θα δημιουργήσει θέλει να έχει ως λέξη-κλειδί τη λέξη “ψηφιακό”, διότι πολλά μέσα όπως η τηλεόραση και το σινεμά έχουν αποκτήσει ψηφιακό χαρακτήρα πλέον, είτε αυτό το νέο που θα δημιουργήσει θα είναι παιχνίδι είτε σειρά είτε ταινία.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Don't Miss the News, Samurai!

Εγγράψου στο Newsletter του ggunews.gr για να μαθαίνεις πρώτος όλα τα καυτά νέα στον κόσμο του Internet και της τεχνολογίας!
Newsletter