Μετά την ”εντυπωσιακή” αποκάλυψη του PS5 Pro της Sony, το IGN μίλησε με τον τεχνολογικό συντάκτη της Digital Foundry, Richard Leadbetter, για να συζητήσει πώς θα ήταν δίκαιο να τρέξει η κονσόλα των 700 δολαρίων το GTA 6.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο Leadbetter αποκάλυψε ότι πιστεύει πως το PS5 Pro δε θα είναι σε θέση να τρέξει το GTA 6 στα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο.
«Όχι. Τα παιχνίδια Grand Theft Auto ανέκαθεν εκτελούσαν πολύπλοκες προσομοιώσεις που πιέζουν τη CPU σκληρά, γι’ αυτό και κάθε παιχνίδι GTA έχει αρχικά κυκλοφορήσει στις πλατφόρμες-στόχους του στα 30fps (ή και χαμηλότερα!)». «Το PS5 Pro χρησιμοποιεί την ίδια CPU με το PS5 και θα ήταν εξαιρετικά δύσκολο να πετύχει 60fps αν η βασική έκδοση του PS5 στοχεύει στα 30fps». «Αυτό δεν είναι πρόβλημα GPU, είναι πρόβλημα CPU», εξήγησε ο τεχνικός συντάκτης.
Ενώ η GPU του PS5 Pro διαθέτει 67% περισσότερες μονάδες υπολογισμού από την τρέχουσα κονσόλα PS5 και 28% ταχύτερη ταχύτητα μνήμης, ο Leadbetter δεν είναι πεπεισμένος ότι αυτό θα έχει αξιοσημείωτο αντίκτυπο στην απόδοση. Παρόλο που το επερχόμενο παιχνίδι ανοιχτού κόσμου μπορεί να μην είναι σε θέση να φτάσει το γλυκό σημείο των 60 fps, το Pro θα πρέπει να βελτιώσει τη συνολική εικόνα. «Αυτό που θα έχετε θα είναι υψηλότερης ποιότητας γραφικά, αλλά πιθανότατα θα εξακολουθήσουν να τρέχουν σε παρόμοια ποσοστά καρέ (με τη βασική κονσόλα)», σημείωσε ο Leadbetter.
Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην αύξηση της ισχύος του Pro, με την κονσόλα να υπόσχεται βελτιωμένες δυνατότητες raytracing, AI upscaling και μεγαλύτερες επιδόσεις από το βασικό PS5. Έτσι, το GTA 6 θα πρέπει να φαίνεται και να τρέχει πολύ καλύτερα, αλλά αν ψάχνετε για gameplay 60 fps, μπορεί να απογοητευτείτε.
Ξέρουμε πολύ καλά ότι το GTA 6 θα είναι ένα παιχνίδι του next-gen. Οπότε αυτό σημαίνει ίσως και το PS5 Pro δε θα είναι αρκετό σε ισχύ για να μπορεί να το αντέξει σε αρκετά καρέ και resolution. Πιστεύετε θα το δούμε ίσως καλύτερα σε επόμενη κονσόλα;