Video Games

Πρώην Halo dev επικρίνει την Halo Studios: “Αποφύγετε κάθε είδους συνεργασία μαζί τους”

Η εταιρεία 343 Industries, υπεύθυνη για το franchise Halo μετά την αποχώρηση της Bungie, επιβεβαίωσε πρόσφατα μια ριζική αλλαγή πορείας για το μέλλον της σειράς. Μετά από φήμες για ακύρωση του sequel του Halo Infinite, η 343 Industries ανακοίνωσε τη μετάβαση στη μηχανή γραφικών Unreal Engine και την αλλαγή ονόματος σε Halo Studios. Αυτές οι αποφάσεις δείχνουν την πρόθεση της εταιρείας να εξελιχθεί και να βελτιώσει το πιο δημοφιλές παιχνίδι του Xbox. Ωστόσο, αυτές οι εξελίξεις δε χαροποίησαν όλους τους πρώην συνεργάτες της εταιρείας.

Ένας από αυτούς, ο Will Waltz, πρώην κορυφαίος animator της σειράς, εξέφρασε δημόσια την απογοήτευσή του. Παρά τις νέες πρωτοβουλίες, ο Waltz πιστεύει ότι οι μικρές αλλαγές δεν επαρκούν για να διορθωθούν τα βασικά προβλήματα που ταλανίζουν τη 343 Industries. Σύμφωνα με τον ίδιο, το ταλέντο της ομάδας ήταν εξαιρετικό και είχε πάθος για το Halo franchise, αλλά οι αποφάσεις της διοίκησης έρχονταν συχνά σε αντίθεση με τις επιθυμίες των δημιουργών. Μάλιστα, περιέγραψε τη διοίκηση ως «καρκίνο» για την εταιρεία, δημιουργώντας ένα περιοριστικό περιβάλλον για τους δημιουργούς.

Μπορείτε να δείτε τη δημοσίευση του Waltz στο Linkedin εδώ.

Ο Waltz αναφέρθηκε επίσης στην αποτυχία της διοίκησης να ακούσει τις προτάσεις της ομάδας, όπως για παράδειγμα την έγκαιρη μετάβαση στην Unreal Engine, κάτι που οι developers ζητούσαν εδώ και χρόνια. Αντίθετα, η διοίκηση τους ανάγκασε να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τη μηχανή Slipspace, η οποία δεν ήταν τόσο αποδοτική. Επιπλέον, περιέγραψε πώς χρειάστηκε να ηγηθεί ο ίδιος της προσθήκης λειτουργίας αναφοράς προβλημάτων στο Halo Infinite, μια διαδικασία που κατέληξε απογοητευτική λόγω κακής διοίκησης.

Τελικά, ο Waltz απολύθηκε, και με βάση την εμπειρία του, δε συστήνει σε κανέναν να συνεργαστεί με το στούντιο. Παρά τις πρόσφατες προσπάθειες βελτίωσης, τα διαρθρωτικά προβλήματα φαίνεται να παραμένουν. Ο ίδιος πιστεύει ότι αυτό θα συνεχίσει να επηρεάζει την πορεία του Halo.

Είναι δύσκολο να αποφανθεί κανείς με ένα απόλυτο πόρισμα για τέτοιου είδους θέματα. Συνήθως δεν υφίσταται αρκετή πληροφορία και από τις δύο μεριές, η οποία μπορεί να οδηγήσει στο τελικό συμπέρασμα για το ποιος είχε το λάθος. Αν και δεν μπορούμε να γνωρίσουμε όλες τις οπτικές για αυτά που αναφέρει ο Waltz, σίγουρα η εικόνα της 343 Industries, τουλάχιστον την τελευταία δεκαετία, δεν τη βοηθάει και πολύ.

Το χάσμα διοίκησης / development, η έλλειψη οργάνωσης, το περιοριστικό περιβάλλον και γενικότερα όλα όσα αναφέρει ο Waltz για την εταιρεία, μπορούν πολύ εύκολα να αντικατοπτριστούν από την απόδοση των παιχνιδιών τους. Αν και ανά καιρούς είχαν ακουστεί διάφορες φήμες για την κατάσταση της 343 Industries, η αλλοίωση που υπέστη η σειρά Halo τα τελευταία χρόνια υποδηλώνει μεγάλα διοικιτικά / οργανωτικά προβλήματα. Με άλλα λόγια: δεν πέφτουμε και από τα σύννεφα για αυτά που αναφέρει ο Waltz.

Το μέλλον του Halo παραμένει αβέβαιο, παρά την αποδοχή του Halo Infinite από την κοινότητα. Υπάρχουν φήμες για remake του πρώτου παιχνιδιού, αλλά τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα. Η επιτυχία των μελλοντικών projects θα εξαρτηθεί από το αν η 343 Industries, πλέον Halo Studios, καταφέρει να αντιμετωπίσει τα μακροχρόνια προβλήματα διοίκησης.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Don't Miss the News, Samurai!

Εγγράψου στο Newsletter του ggunews.gr για να μαθαίνεις πρώτος όλα τα καυτά νέα στον κόσμο του Internet και της τεχνολογίας!
Newsletter