Μετά τη σύντομη έξαρση του ενθουσιασμού που προκάλεσε η ανακοίνωση του Shadow of the Erdtree από τη FromSoftware, η αναμονή για περισσότερα νέα για το Elden Ring έχει επιστρέψει. Μόλις χθες, όμως, το game έλαβε το επόμενο σημαντικό patch 1.10, με ενδιαφέρουσες αλλαγές επικεντρωμένες κυρίως γύρω από το PvP...
Μετά τη σύντομη έξαρση του ενθουσιασμού που προκάλεσε η ανακοίνωση του Shadow of the Erdtree από τη FromSoftware, η αναμονή για περισσότερα νέα για το Elden Ring έχει επιστρέψει. Μόλις χθες, όμως, το game έλαβε το επόμενο σημαντικό patch 1.10, με ενδιαφέρουσες αλλαγές επικεντρωμένες κυρίως γύρω από το PvP του game.
Οι αλλαγές που βλέπουμε στα notes 1.10, επικεντρώνονται κυρίως σε αυξήσεις poise damage ορισμένων επιθέσεων καθώς και αύξηση poise armor κάποιων επιθέσεων. Η προσαρμογή του poise, σημαίνει ότι θα αποτελεί ένα ακόμη βασικότερο στοιχείο για τα PvP fights καθώς και θα προσεγγίσει τα poise mechanics που είδαμε στο Dark Souls 3. Παράλληλα, προσαρμόζονται οι triggering γωνίες των riposte, ώστε να είναι πιο εύκολο να πετυχαίνει κανείς τα critical hits. Μεταξύ άλλων, υπήρξαν διορθώσεις ορισμένων bugs και ένα γενικό smoothening των mechanics.
Εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα Patch Notes 1.10.
Αυτή η αμφίδρομη προσαρμογή στο poise, αποσκοπεί στο να αλλάξει την λογική της σημαντικότητας του stat, κυρίως για επιθέσεις που το έχουν περισσότερο ανάγκη. Όλες οι επιθέσεις με όπλα και ορισμένα spells έχουν τώρα μεγαλύτερη πιθανότητα να σπάσουν το poise, μειώνοντας ουσιαστικά το stat, αλλά το patch ενισχύει επίσης το poise και την αντίσταση στη ζημιά ορισμένων από αυτές τις επιθέσεις που έχουν μακρά διάρκεια και διψούν για poise. Επομένως, δεν θα μπορείτε να κάνετε basic attack spamming μέσα από τα χτυπήματα ενός εχθρού, αλλά ίσως να μπορείτε να κάνετε poise through με ένα αργό, τεράστιο greatsword.
Οι ενισχύσεις των critical hits ειδικά με την πιο γενναιόδωρη γωνία του backstab, μου δημιουργεί εφιάλτες από το laggy, Dark Souls 1 teleport backstabbing, αλλά το online του Elden Ring είναι πολύ πιο σταθερό σε όλα τα επίπεδα, και δεν νομίζω ότι αυτό θα αποτελέσει κίνδυνο εδώ. Στην πραγματικότητα το θεωρώ θετική αλλαγή καθώς πολλές φορές που φαινόταν ότι θα έπρεπε να πετύχει το backstab, δεν πετύχεναι ενώ εκτελούταν το αντίστοιχο animation, πράγμα που σε κρατάει σε εβάλωτη θέση για αρκετό χρόνο.
Σε γενικές γραμμές, φαίνεται ένα καλό update, που αποσκοπεί κυρίως στο balancing του PvP. Μέχρι πρότινος, τα dexterity/arcane bleed builds κυριαρχούσαν το PvP. Ακόμη και με υψηλό poise, το damage που δέχεται ένας strength παίχτης από το bleed proc, είναι τόσο μεγάλο που δεν αξίζει εξαρχής το trade. Ίσως αυτή η αλλαγή βοηθήσει αυτούς που προτιμάνε μεγάλα, βαριά όπλα. Από την προσωπική μου οπτική, φαίνεται σαν να προσεγγίζουν την λογική του PvP του Dark Souls 3 όλο και περισσότερο: μεγαλύτερα όπλα = μεγαλύτερο poise και poise damage.
Χρησιμοποιούμε cookies στον ιστότοπό μας για να σας προσφέρουμε την πιο κατάλληλη εμπειρία, καθώς θυμόμαστε τις προτιμήσεις σας και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σας. Κάνοντας κλικ στην επιλογή "Αποδοχή όλων", συναινείτε στη χρήση ολων των cookies. Ωστόσο, κάνοντας κλικ στην επιλογή "Απόρριψη όλων", συναινείτε στη μη καταγραφή προτιμήσεων.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.