Video Games

Elden Ring: Δείτε εδώ τα νέα patch notes 1.10 – Σημαντικές αλλαγές για το PvP

Μετά τη σύντομη έξαρση του ενθουσιασμού που προκάλεσε η ανακοίνωση του Shadow of the Erdtree από τη FromSoftware, η αναμονή για περισσότερα νέα για το Elden Ring έχει επιστρέψει. Μόλις χθες, όμως, το game έλαβε το επόμενο σημαντικό patch 1.10, με ενδιαφέρουσες αλλαγές επικεντρωμένες κυρίως γύρω από το PvP του game.

 width=

Οι αλλαγές που βλέπουμε στα notes 1.10, επικεντρώνονται κυρίως σε αυξήσεις poise damage ορισμένων επιθέσεων καθώς και αύξηση poise armor κάποιων επιθέσεων. Η προσαρμογή του poise, σημαίνει ότι θα αποτελεί ένα ακόμη βασικότερο στοιχείο για τα PvP fights καθώς και θα προσεγγίσει τα poise mechanics που είδαμε στο Dark Souls 3. Παράλληλα, προσαρμόζονται οι triggering γωνίες των riposte, ώστε να είναι πιο εύκολο να πετυχαίνει κανείς τα critical hits. Μεταξύ άλλων, υπήρξαν διορθώσεις ορισμένων bugs και ένα γενικό smoothening των mechanics.

Εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα Patch Notes 1.10.

Αυτή η αμφίδρομη προσαρμογή στο poise, αποσκοπεί στο να αλλάξει την λογική της σημαντικότητας του stat, κυρίως για επιθέσεις που το έχουν περισσότερο ανάγκη. Όλες οι επιθέσεις με όπλα και ορισμένα spells έχουν τώρα μεγαλύτερη πιθανότητα να σπάσουν το poise, μειώνοντας ουσιαστικά το stat, αλλά το patch ενισχύει επίσης το poise και την αντίσταση στη ζημιά ορισμένων από αυτές τις επιθέσεις που έχουν μακρά διάρκεια και διψούν για poise. Επομένως, δεν θα μπορείτε να κάνετε basic attack spamming μέσα από τα χτυπήματα ενός εχθρού, αλλά ίσως να μπορείτε να κάνετε poise through με ένα αργό, τεράστιο greatsword.

 width=

Οι ενισχύσεις των critical hits ειδικά με την πιο γενναιόδωρη γωνία του backstab, μου δημιουργεί εφιάλτες από το laggy, Dark Souls 1 teleport backstabbing, αλλά το online του Elden Ring είναι πολύ πιο σταθερό σε όλα τα επίπεδα, και δεν νομίζω ότι αυτό θα αποτελέσει κίνδυνο εδώ. Στην πραγματικότητα το θεωρώ θετική αλλαγή καθώς πολλές φορές που φαινόταν ότι θα έπρεπε να πετύχει το backstab, δεν πετύχεναι ενώ εκτελούταν το αντίστοιχο animation, πράγμα που σε κρατάει σε εβάλωτη θέση για αρκετό χρόνο.

Σε γενικές γραμμές, φαίνεται ένα καλό update, που αποσκοπεί κυρίως στο balancing του PvP. Μέχρι πρότινος, τα dexterity/arcane bleed builds κυριαρχούσαν το PvP. Ακόμη και με υψηλό poise, το damage που δέχεται ένας strength παίχτης από το bleed proc, είναι τόσο μεγάλο που δεν αξίζει εξαρχής το trade. Ίσως αυτή η αλλαγή βοηθήσει αυτούς που προτιμάνε μεγάλα, βαριά όπλα. Από την προσωπική μου οπτική, φαίνεται σαν να προσεγγίζουν την λογική του PvP του Dark Souls 3 όλο και περισσότερο: μεγαλύτερα όπλα = μεγαλύτερο poise και poise damage.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Don't Miss the News, Samurai!

Εγγράψου στο Newsletter μας για να μαθαίνεις πρώτος όλα τα καυτά νέα στον κόσμο του Internet και της τεχνολογίας!

Newsletter