Video Games

DOOM: The Dark Ages – Ανάλυση trailer και οι δηλώσεις των developers

Το επόμενο παιχνίδι της σειράς DOOM ονόματι DOOM: The Dark Ages, ανακοινώθηκε κατά την διάρκεια του Xbox Games Showcase, φέροντας μαζί το πρώτο trailer του παιχνιδιού καθώς και το έτος κυκλοφορίας του, που θα είναι το 2025. Με βάση το ίδιο το trailer καθώς και τις δηλώσεις των ίδιων των developers, φαίνεται πως η id Software δεν θα αποκλίνει ούτε αυτήν την φορά από το μονοπάτι του πειραματισμού.

Η id Software έλαβε μεγάλες αποφάσεις κατά την μετάβαση από το soft-reboot του DOOM (2016) στο DOOM Eternal, δεδομένου της τεράστιας απόστασης που έχουν τα δύο αυτά παιχνίδια τόσο στο κομμάτι του gameplay, όσο και στο κομμάτι του lore. Ο διαρκής πειραματισμός και η ενσωμάτωση νέων gameplay στοιχείων, σίγουρα αποτελεί μια ριψοκίνδυνη κίνηση από την id Software, ωστόσο, είναι κάτι που πραγματικά λείπει από την σύγχρονη gaming βιομηχανία και μέχρι στιγμής τους έχει βγει σε καλό, δεδομένου της τεράστιας επιτυχίας του DOOM Eternal. Το παιχνίδι αυτό, αποτελεί πραγματικά την επιτομή του τι πρέπει να είναι ένας τίτλος DOOM. Τα mechanics είναι refined μέχρι τον θεό, το gameplay loop είναι φοβερά ικανοποιητικό και το μεγαλύτερο μέρος της κοινότητας θεωρεί το DOOM Eternal να είναι το τέλειο upgrade από το DOOM (2016).

Όσον αφορά το DOOM: The Dark Ages, η id Software φαίνεται να ακολουθεί έναν διαφορετικό δρόμο πειραματισμού. Ο Hugo Martin, game director της id Software, σε συνέντευξη του στο GamesRadar, δηλώνει ότι “αν στο Doom Eternal ήσουν ένα μαχητικό αεροσκάφος F22, αυτή τη φορά θέλαμε να νιώθεις σαν ένα Abrams tank. O Hugo, αναφέρει επίσης ότι θέλει να προσπαθήσει να συλλάβει το “feeling” που προσέφερε το original παιχνίδι της σειράς, DOOM (1993). Υποθέτουμε πως ο director αναφέρεται κυρίως στην “movement mechanics” πτυχή των παιχνιδιών, λαμβάνοντας υπόψιν και την προηγούμενη δήλωση του. Γενικότερα, οι developers φαίνεται να είναι πολύ αφοσιωμένοι σε αυτό το project. Ο Hugo δήλωσε ότι πριν από κάθε DOOM project, όλη η ομάδα κάνει replay το original DOOM (1993).

Δεδομένου των λεγομένων του game director, καθώς και του ίδιου του trailer, μπορούν να γίνουν κάποιες υποθέσεις ως προς την τροπή που θα λάβει η σειρά στο DOOM: The Dark Ages. Όπως φαίνεται και με βάση το trailer, το movement του Doom Slayer έχει περιοριστεί κυρίως στο οριζόντιο επίπεδο. Δεν υπάρχει πολύ κατακόρυφη κίνηση, ειδικά σε σχέση με το DOOM Eternal, όπου το vertical movement ήταν ένα από τα βασικά στοιχεία για να κάνει κάποιος master το παιχνίδι. Με βάση αυτό και τα λεγόμενα του Hugo, ενδεχομένως το gameplay να μην είναι τόσο fast-paced όσο ο προκάτοχος του, αλλά να βασίζεται αρκετά σε γρήγορες αποφάσεις και έναν συνδυασμό μεταξύ άμυνας και επίθεσης, δεδομένου και της νέας ασπίδας που έχει ο πρωταγωνιστής. Οι developers έχουν πειραματιστεί προηγουμένως με αυτό και στα πλαίσια του DOOM Eternal, με εχθρούς όπως ο Marauder, ο Gladiator καθώς και ο Dark Lord. Οι συγκεκριμένοι εχθροί, διαφέρουν από τις κλασσικές μάχες του Eternal, διότι απαιτούν σωστό timing και υπομονή.

Επίσης, με βάση το μεσαιωνικό theme του παιχνιδιού καθώς και την χρήση της ασπίδας και ενός mace, φαίνεται ότι μπορεί το παιχνίδι να προσφέρει έναν συνδυασμό melee combat και gunplay. Αυτό είναι κάτι πραγματικά ενδιαφέρον για ένα DOOM game, και ταιριάζει άψογα στην όλη θεματική του Dark Ages. Ορισμένοι fans, θεωρούν πως το melee combat δεν θα περιοριστεί σε συγκεκριμένα αναλώσιμα εργαλεία, όπως το chainsaw και το crucible στα προηγούμενα games, αλλά ο Doomguy θα έχει δύο οπλοστάσια, ένα melee όπλα και ένα ranged. Ακόμα και έτσι να μην είναι, σίγουρα φαίνεται πως το melee combat θα διαδραματίσει σημαντικότερο ρόλο στο DOOM: The Dark Ages από τον προκάτοχό του. Α και επίσης, θα έχουμε και parry-mechanic στο DOOM: The Dark Ages (*fighting the urge to mention Dark Souls*).

Εκτός αυτών, στο trailer παρατηρούμε άλλα νέα στοιχεία όπως χειρισμός δράκου και μάχη με ένα τεράστιο mech suit. Ορισμένοι θεωρούν πως αυτά τα στοιχεία μπορεί να είναι αρκετά “gimmicky” ενώ άλλοι πιστεύουν πως θα αποτελέσουν ευχάριστες αλλαγές ρυθμού από το τυποποιημένο combat. Προσωπικά, θέλω να δω τον Doomguy μέσα σε mech suit, από το Ancient Gods 2 DLC, όπου στην επιδρομή της κόλασης (το τελευταίο act), έπαιζαν φάπες ένας Hell Titan και ένα mech. Καταπληκτικό tease από την id Software.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Don't Miss the News, Samurai!

Εγγράψου στο Newsletter του ggunews.gr για να μαθαίνεις πρώτος όλα τα καυτά νέα στον κόσμο του Internet και της τεχνολογίας!
Newsletter