Video Games Reviews

Diablo 4 Review – GGU

Είμαι ευτυχής, και όχι μόνο λόγω των θετικών πραγμάτων που πρόκειται να μοιραστώ μαζί σας σχετικά με τον νέο τίτλο της σειράς, αλλά κυρίως επειδή θα μπορέσω επιτέλους – μετά από πολύ καιρό – να αναφέρω κάτι θετικό για παιχνίδι της Blizzard.

Το Diablo 4 αποτελεί την συνέχεια της μακροχρόνιας σειράς και προσφέρει όλα όσα έχουμε αγαπήσει, υπόσχοντας ένα σκοτεινό κόσμο και μια ανανεωμένη εμπειρία μάχης. Αποτελεί έναν αξιόλογο διάδοχο του τρίτου μέρους, δίχως να επιχειρεί να πειραματιστεί υπερβολικά. Όπως λένε, “αν κάτι πουλάει, γιατί να το αλλάξεις;

Οι ευχάριστες εντυπώσεις ξεκινούν πριν ακόμη αρχίσουμε την περιπέτειά  μας. Το Diablo 4 είχε ένα εξαιρετικά επιτυχημένο λανσάρισμα, κάτι που δεν συναντάμε συχνά τελευταία, ειδικά στους AAA τίτλους. Προσωπικά, αντιμετώπισα ελάχιστα bugs και glitches (του τύπου τέρατα να βαράνε στον αέρα) ενώ το queue time ήταν μηδενικό. Σημειώνω ότι κατά τη σύνταξη αυτής της κριτικής, το παιχνίδι βρίσκεται στη φάση του early access (λόγω των προνομίων των Ultimate και Deluxe Edition), οπότε είναι πιθανό ο χρόνος αναμονής στην επίσημη κυκλοφορία του να επηρεαστεί.

ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ…ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ

To art design είναι ξεκάθαρα από τα  πιο δυνατά σημεία του παιχνιδιού. Οι ταλαντούχοι καλλιτέχνες της Blizzard Entertainment έχουν παραδώσει έναν εκπληκτικό κόσμο σκοτεινής φαντασίας. Κάθε περιβάλλον είναι εξαιρετικά λεπτομερές και φανταστικά φωτισμένο – κατεβείτε μια οροσειρά και το χιόνι θα διαλυθεί σε λασπόνερο και στη συνέχεια σε λάσπη. Ο κύκλος ημέρας και νύχτας που υπάρχει, σε συνδυασμό με τα δυναμικά εφέ καιρού, μπορούν ξαφνικά να κάνουν μια σκηνή να φαίνεται εντελώς διαφορετική, χωρίς να χάνεται το ενιαίο art style. Επιπλέον, η εταιρία δεν διστάζει να καλύψει την ίδια αυτή λαμπρότητα με γαλόνια…αίματος και εντέρων. Το μυστήριο και το dark fantasy horror λάμπουν μέσα από αυτά τα περιβάλλοντα, δημιουργώντας σκηνικά και εικόνες που είναι ταυτόχρονα συναρπαστικές και ανατριχιαστικές

GAMEPLAY – ΑΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙΣ;

Το Diablo 4 είναι ένα action RPG, το είδος που βοήθησε να γίνει δημοφιλές πριν από δεκαετίες. Το fixed camera perspective σας κρατάει συνεχώς σε εγρήγορση για τη δράση γύρω από τον χαρακτήρα σας, ενώ κατέχετε μια πληθώρα επιθέσεων και δυνάμεων για να αντιμετωπίσετε ολοένα και μεγαλύτερες ορδές εχθρών. Η όλη ιδέα του γρήγορου looting προέρχεται από το ίδιο το Diablo, οπότε είναι εν μέρει είναι λογικό το franchise να παραμένει στην ίδια φόρμουλα. Ωστόσο δεν θα ήταν παράλογο να αναμένει κανείς κάτι περισσότερο, κάτι πιο καινοτόμο που θα εμπλούτιζε το gameplay. Ίσως η εταιρία να μην πήρε μεγάλα ρίσκα γιατί για να λέμε την αλήθεια, δεν την παίρνει και για πολλά λάθη με όλα όσα γίνονται τελευταία.

Στο πρώτο μου run επέλεξα να παίξω Sorcerer. Ακολούθησα το main story ενώ παράλληλα έκανα τα dungeons που θα βοηθούσαν περισσότερο τον χαρακτήρα μου. Ένιωσα πολλές φορές ότι ήθελα να πειραματιστώ με το να αλλάξω τις ικανότητες και ταυτόχρονα όλο και περισσότερο εντυπωσιαζόμουν με το τεχνικό κομμάτι. Όλα τα abilities συνδυάζονται άψογα με τον κόσμο. Για παράδειγμα έμεινα άναυδος όταν είδα έναν Druid να χωρίζει τη γη στα δυο και αυτή να προσαρμόζεται ανάλογα στα ρηχά νερά, στην άμμο και στο χιόνι. Λάτρεψα το frost nova που άφηνε παγάκια όλους τους δαίμονες ακριβώς την στιγμή που το κάσταρες. Δεν θα αναφερθώ συγκεκριμένα σε περισσότερα γιατί θέλω να τα βιώσετε πρώτη φορά μόνοι σας. Είναι ξεκάθαρο πως η Blizzard, ιδιαίτερα στο τεχνολογικό κομμάτι κατάφερε να κάνει τους ανταγωνιστές του είδους να ιδρώσουν.

Μην ξεχάσετε να κάνετε join στο clan του Greek Gaming Universe! 

ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ, ΑΜΑΡΤΙΑ ΜΟΥ

Το Diablo 4 διαδραματίζεται μερικές δεκαετίες μετά τα γεγονότα του Diablo 3 στην ανατολική μεριά του Sanctuary. Η έκταση του παιχνιδιού είναι πραγματικά τεράστια, γεμάτη με περίπλοκα μπουντρούμια και οχυρά, το καθένα με τη δική του ιστορία για να εξερευνήσετε και να αφομοιώσετε. Κάτι που σε κάνει βέβαια να αναρωτιέσαι γιατί ξεκλειδώνεις τόσο αργά το mount σου.

Για το κύριο παιχνίδι, μεγάλο μέρος της ιστορίας του Diablo 4 περιστρέφεται όπως πολύ καλά φαντάζεστε γύρω από τη Lilith, τη δαίμονα που είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία του Sanctuary. Δεν έχω να πω πολλά για την ιστορία, καθώς ακολουθεί την τυπική γραμμή των προηγούμενων τίτλων. Παραμένει ευχάριστη εμπειρία, όχι τόσο πρωτότυπη βέβαια με αποστολές του τύπου πάνε ζήτησε βοήθεια από την τάδε που εν τέλει θα μεταμορφωθεί σε τέρας επειδή έγινε corrupted να επαναλαμβάνεται συχνά. Η εξέλιξη της ιστορίας στα μέσα του παιχνιδιού είναι σχετικά αργή. Στο τελευταίο art ένιωσα ότι πάει από το 0 στο 100 αστραπιαία καθώς το build-up που πρoηγήθηκε του μεγάλου φινάλε, προσωπικά, μου ήταν αρκετά αδιάφορο.

Στα θετικά τώρα, ευχάριστη έκπληξη είναι ότι η Lilith αποδεικνύεται ένας πολύπλοκος χαρακτήρας, που κλέβει εντελώς την παράσταση. Το voice acting είναι αψεγάδιαστο σε όλα τα σημεία του παιχνιδιού, ακόμα και στα NPCs θα δείτε περισσότερο πάθος από όλες τις τελευταίες ταινίες της Disney μαζί. Το φινάλε ικανοποιητικό, ενώ παράλληλα μας προετοιμάζει για το μέλλον (DLC ντιν! ντιν! ντιν!).

ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ

Η άρτια τεχνική προσέγγιση και η ανατριχιαστικά εκπληκτική ατμόσφαιρα του Diablo 4 επισκιάζουν την ίσως τσουχτερή τιμή του. Είναι ξεκάθαρο πως η Blizzard κατάφερε να φέρει το franchise πίσω στην κορυφή του είδους του, όπου και θα παραμείνει αν η εταιρία συνεχίσει να προσφέρει υψηλής ποιότητας περιεχόμενο και δεν πυροβολήσει τα πόδια της – ξανά.

Ευχαριστούμε θερμά την AVE για την παροχή του τίτλου.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Don't Miss the News, Samurai!

Εγγράψου στο Newsletter μας για να μαθαίνεις πρώτος όλα τα καυτά νέα στον κόσμο του Internet και της τεχνολογίας!

Newsletter