Video Games

Cliff Bleszinski: “Όσο περισσότερα Xbox exclusives γίνουν multiplatform, τόσο το καλύτερο”

Τα 4 Xbox exclusives που η Microsoft δήλωσε ότι θα γίνουν multiplatform επιβεβαιώθηκαν πρόσφατα ότι είναι τα Pentiment, Grounded, Sea of Thieves και Hi-Fi Rush. Αυτή η ανακοίνωση ακολούθησε πάνω από μια εβδομάδα δράματος και διαμάχης, καθώς πολλοί συζητούσαν για το αν αυτό θα ήταν καλό ή όχι για την πλατφόρμα του Xbox. Ο δημιουργός του Gears of War Cliff ‘CliffyB’ Bleszinski μίλησε για αυτό το γεγονός σε συνέντευξη στο GameRant.

Δεν υπάρχει αμφιβολία για την επιτυχία του franchise του Gears of War, με την ιδιοκτησία να ξεπερνά με επιτυχία το όριο των κερδών του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων πριν από 10 χρόνια και να συνεχίζει να αποτελεί μία από τις κορυφαίες αποκλειστικότητες του Xbox. Μαζί με το Halo, λίγα franchises είχαν τον αντίκτυπο στην επιτυχία του Xbox όπως το Gears of War, και η παθιασμένη κοινότητα του συνεχίζει να τραγουδά τους επαίνους της σειράς παρά την έλλειψη νέας εισόδου από το Gears 5 του 2019. Παρόλο που δεν είναι ένα από τα παιχνίδια που πρόκειται να γίνουν multiplatform αυτή τη στιγμή, ήταν ένα από τα πολλά παιχνίδια που συζητήθηκαν – με τους fans σε όλο τον κόσμο να διχάζονται ανεξάρτητα από την περίπτωση.

Κάπως απροσδόκητα, ο δημιουργός της σειράς Cliff Bleszinski επισημαίνει ότι αυτό θα μπορούσε να είναι μόνο καλό αν συνέβαινε, επιτρέποντας σε μια ολόκληρη λεγεώνα νέων gamers την ευκαιρία να βιώσουν ολόκληρο το έπος του Gears και το πιθανότατα υπό ανάπτυξη Gears of War 6.

Ο Bleszinski δήλωσε:

“Όπως είχε πει και ο Ronald Reagan “ας γκρεμίσουμε αυτό το τείχος”. Νομίζω ότι αυτό ακριβώς επιδιώκει ο Phil Spencer. Προσπαθεί να πετύχει το μοντέλο του Netflix. Αυτό ξεκίνησε με το Xbox Game Pass και στη συνέχεια, όπως και το Netflix, συνειδητοποίησαν ότι πρέπει να υπάρχει σε κάθε συσκευή. Ο κόσμος αστειεύεται για το Gears of War που θα έρθει στο PlayStation εδώ και πάνω από μια δεκαετία και, ξέρετε, πιστεύω ότι όσα πιο πολλά games το κάνουνε, τόσο το καλύτερο. Αν ο κόσμος αποκτήσει PS5 και μπορέσει να παίξει και να βιώσει τα παιχνίδια Gears της επόμενης γενιάς, αυτό σημαίνει μεγαλύτερη κοινότητα για το Gears of War.

Ένα από τα πράγματα που έμαθα από έναν από τους ήρωές μου, τον John Romero, είναι ότι είναι πολύ καλός στο να θυμίζει στους ανθρώπους το παρελθόν του, καθώς τους καθοδηγεί προς το μέλλον όσον αφορά την καριέρα του. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να ενθαρρύνω το Gears fandom. Το αγκαλιάζω”.

Οι σκέψεις του Bleszinski σχετικά με τα παιχνίδια του που μπορεί να γίνουν multiplatform είναι πιθανότατα παρόμοιες με αυτές άλλων developers, οι οποίοι αναμφισβήτητα επιθυμούν να βιώσουν τα παιχνίδια τους όσο το δυνατόν περισσότεροι παίκτες και όχι να αναγκάζουν τους παίκτες να δεσμευτούν σε μια κονσόλα έναντι μιας άλλης. Το franchise του Gears βασίζεται στο ομαδικό gameplay, με πολλές από τις καλύτερες στιγμές της σειράς να προκύπτουν όταν κάθεστε με φίλους και παίζετε co-op ή multiplayer. Και παρόλο που δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα ότι θα βγει εκτός Xbox, η προοπτική του Gears of War ως τίτλος cross-play είναι δελεαστική.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Don't Miss the News, Samurai!

Εγγράψου στο Newsletter μας για να μαθαίνεις πρώτος όλα τα καυτά νέα στον κόσμο του Internet και της τεχνολογίας!

Newsletter