Το Baldur’s Gate 3 βασίστηκε στην εξειδίκευση και το motion-capture 248 ηθοποιών για να ζωντανέψει το καστ του, συμπεριλαμβανομένων των NPCs.

Αυτό λέει η director performance Aliona Baranova, η οποία δημοσίευσε ένα εκτενές thread στο Twitter κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου για να περιγράψει λεπτομερώς πόση ακριβώς δουλειά χρειάζεται για να κάνετε τα αγαπημένα σας παιχνίδια να μοιάζουν “τόσο ζωντανά”.

“[Για] σχεδόν ΟΛΟΥΣ τους διαλόγους που καταγράψαμε, καταγράψαμε ΑΚΟΜΑ και τα δεδομένα mocap των ηθοποιών”, εξήγησε η Baranova. “Αυτό σημαίνει ότι και οι 248 ηθοποιοί, ΟΛΟΙ οι NPCs και όχι μόνο οι companions φόρεσαν μια mocap στολή και οι κινήσεις, οι χειρονομίες και οι φυσικές τους επιλογές καταγράφηκαν και στάλθηκαν μαζί με τα αρχεία ήχου για να τα χρησιμοποιήσουν οι animators στο παιχνίδι. γι’ αυτό και οι ερμηνείες μοιάζουν τόσο ζωντανές”.

About author
mm

Christos Devetzis

Δημιούργησα το Greek Gaming Universe με ένα σκοπό: να μαζέψω σε ένα μέρος άτομα που μοιράζονται το ίδιο πάθος.

Your email address will not be published. Required fields are marked *