Το Baldur’s Gate 3 βασίστηκε στην εξειδίκευση και το motion-capture 248 ηθοποιών για να ζωντανέψει το καστ του, συμπεριλαμβανομένων των NPCs.
Αυτό λέει η director performance Aliona Baranova, η οποία δημοσίευσε ένα εκτενές thread στο Twitter κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου για να περιγράψει λεπτομερώς πόση ακριβώς δουλειά χρειάζεται για να κάνετε τα αγαπημένα σας παιχνίδια να μοιάζουν “τόσο ζωντανά”.
1/ BG3 thread alert
i’d like to clarify a few things about the dialogue recording process that went into making Baldur’s Gate 3, while i have peoples attention.
Firstly: for almost ALL the dialogue we recorded we ALSO captured the actors mocap data
— Aliona Baranova (@alionabaranova1) August 25, 2023
“[Για] σχεδόν ΟΛΟΥΣ τους διαλόγους που καταγράψαμε, καταγράψαμε ΑΚΟΜΑ και τα δεδομένα mocap των ηθοποιών”, εξήγησε η Baranova. “Αυτό σημαίνει ότι και οι 248 ηθοποιοί, ΟΛΟΙ οι NPCs και όχι μόνο οι companions φόρεσαν μια mocap στολή και οι κινήσεις, οι χειρονομίες και οι φυσικές τους επιλογές καταγράφηκαν και στάλθηκαν μαζί με τα αρχεία ήχου για να τα χρησιμοποιήσουν οι animators στο παιχνίδι. γι’ αυτό και οι ερμηνείες μοιάζουν τόσο ζωντανές”.