Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, μας δόθηκε μια πρώτη καλή ματιά στο Assassin’s Creed Mirage, καθώς η Ubisoft παρουσίασε μια σειρά από abilities του Basim σε μια επίδειξη gameplay κατά τη διάρκεια του Ubisoft Forward Showcase αυτού του μήνα. Ως επί το πλείστον, στους φανς άρεσε αυτό που είδαν, καθώς...
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, μας δόθηκε μια πρώτη καλή ματιά στο Assassin’s Creed Mirage, καθώς η Ubisoft παρουσίασε μια σειρά από abilities του Basim σε μια επίδειξη gameplay κατά τη διάρκεια του Ubisoft Forward Showcase αυτού του μήνα. Ως επί το πλείστον, στους φανς άρεσε αυτό που είδαν, καθώς το Eagle Vision, το parkour και τα gadgets όπως τα throwing knives και τα smoke bombs επιστρέφουν.
Ωστόσο, υπήρχε ένα μέρος του demo για το οποίο οι fans διχάστηκαν λίγο, και αυτό είναι η ικανότητα του Basim να δολοφονεί με αλυσίδα που τον κάνει να μοιάζει σαν να τηλεμεταφέρεται σε μικρές αποστάσεις. Κατά τη διάρκεια αυτού του μέρους, βλέπουμε τον Basim να βρίσκεται πάνω από τρεις φρουρούς, καθώς στη συνέχεια προχωράει να τους σημαδέψει και να τους δολοφονήσει όλους σε χρόνο μηδέν, έχοντας φαινομενικά ένα teleportation ability.
Η συζήτηση ξεκίνησε από τον u/SadeqWasTaken στο subreddit του Assassin’s, ο οποίος είχε μπερδευτεί με το γιατί ο Basim μπορούσε να τηλεμεταφερθεί παντού, παρόλο που δεν έχει magical abilities με βάση το lore. Η επίσημη εξήγηση είναι ότι πρόκειται στην πραγματικότητα για ικανότητα που προέρχεται από το Animus, καθώς ο Basim κινείται πολύ γρήγορα για να τον ακολουθήσει το Animus, αλλά αυτό δεν ικανοποίησε όσους ήλπιζαν σε μια πιο προσγειωμένη εμπειρία.
Σε ένα διαφορετικό post, υπάρχουν άτομα όπως ο u/riverkarma69420 που πιστεύουν ότι η ικανότητα μοιάζει να “cheese-αρει” το game και ότι θα ήταν πιο ενδιαφέρον να δούμε την κατάσταση να εξελίσσεται χωρίς τη δύναμη αυτή, ενώ ο u/anNPC πιστεύει ότι “η ικανότητα αφαιρεί το μεγαλύτερο μέρος του σκοπού του parkour και του σωστού positioning“. Φαίνεται ότι πρόκειται για μια προαιρετική ικανότητα, αλλά και πάλι αυτό είναι αρκετό για κάποιους σκληροπυρηνικούς fans του Assassin’s Creed να νιώσουν ότι το Mirage δεν θα είναι η ρεαλιστική εμπειρία που περίμεναν.
Έπειτα, υπάρχουν και αυτοί που δεν τους πειράζει η ενσωμάτωσή του ability, επισημαίνοντας ότι αρκετοί πρωταγωνιστές του Assassin’s Creed από τις πρώτες μέρες είχαν επίσης “μαγικές” δυνάμεις, όπως η ικανότητα του Arno να μεταμορφώνεται σε διαφορετικό πρόσωπο στο Unity και η αορατότητα της Evie Frye στο Syndicate. Ένας χρήστης με το όνομα u/Winter_Hospital4705 το πάει ένα βήμα παραπέρα, υποστηρίζοντας ότι η σειρά δεν ήταν ποτέ ρεαλιστική λόγω της ύπαρξης του Eagle Vision και της δυνατότητας κάθε χαρακτήρα να βουτάει σε σανό από τεράστιους πύργους.
Σε όποια πλευρά κι αν ανήκετε, είναι αλήθεια ότι αυτή είναι μια προαιρετική ικανότητα και το παιχνίδι πιθανότατα θα σας επιτρέψει να προσεγγίσετε το gameplay με όποιον τρόπο θεωρείτε κατάλληλο. Η πλειονότητα των φανς είναι θετική σε γενικές γραμμές απέναντι στην ολότητα του Mirage καθώς η Ubisoft φαίνεται να επέστρεψε στα old school Assassin’s Creed που οι περισσότεροι ζητούσαμε.
Χρησιμοποιούμε cookies στον ιστότοπό μας για να σας προσφέρουμε την πιο κατάλληλη εμπειρία, καθώς θυμόμαστε τις προτιμήσεις σας και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σας. Κάνοντας κλικ στην επιλογή "Αποδοχή όλων", συναινείτε στη χρήση ολων των cookies. Ωστόσο, κάνοντας κλικ στην επιλογή "Απόρριψη όλων", συναινείτε στη μη καταγραφή προτιμήσεων.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.