Η Activision Blizzard αποκάλυψε ότι το Call of Duty έχει περίπου 90 εκατομμύρια μηνιαίους παίκτες, ενώ το ήμισυ του συνόλου των παιχνιδιών Call of Duty παίζεται σε κινητά τηλέφωνα.
Η επιβεβαίωση έρχεται καθώς η μακροχρόνια επιδίωξη της Microsoft για να γίνει ένα με την Activision Blizzard πλησιάζει στην ολοκλήρωσή της. Σήμερα, η Microsoft και η Activision Blizzard ανέβαλαν επίσημα την προθεσμία συγχώνευσης για να δοθεί περισσότερος χρόνος ώστε η συμφωνία ύψους 69 δισεκατομμυρίων δολαρίων να λάβει έγκριση από την Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) του Ηνωμένου Βασιλείου. Η απόφαση αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες.
Η σπουδαιότητα του Call of Duty βρέθηκε στο επίκεντρο της αποτυχημένης προσπάθειας της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου να εμποδίσει τη συμφωνία, με τον επικεφαλής της Sony, Jim Ryan, να επιστρατεύεται για να τονίσει την πρωτοφανή δημοτικότητα της σειράς shooter. Το Call of Duty, ψηφίστηκε ως το κορυφαίο shooter στον κόσμο και ούτε η EA με τη σειρά Battlefield δεν μπορεί να το ανταγωνιστεί.
Τα νέα οικονομικά στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η Activision Blizzard δείχνουν γιατί το Call of Duty προκαλεί τόση φασαρία. Τα έσοδα της Activision αυξήθηκαν κατά 17% σε ετήσια βάση για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, ενώ τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 80% σε ετήσια βάση. Όλα αυτά ” προκλήθηκαν” από την ανάπτυξη του Call of Duty franchise, δήλωσε η Activision Blizzard.
Οι πωλήσεις Premium Call of Duty αυξήθηκαν “απότομα” σε σχέση με πέρυσι. Οι καθαρές κρατήσεις του δεύτερου τριμήνου στο παιχνίδι (DLC και μικροσυναλλαγές) ήταν υψηλότερες τόσο από το πρώτο τρίμηνο όσο και από την περσινή περίοδο, με την Season 3 να είναι “η πιο κερδοφόρα σεζόν του Modern Warfare 2 στο παιχνίδι μέχρι σήμερα, λόγω της μεγάλης ανταπόκρισης της κοινότητας στις βελτιώσεις του gameplay και τη νέα προσφορά BlackCell battle pass”, δήλωσε η Activision Blizzard.
Η Activision Blizzard απέφερε συνολικά 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια από DLC και μικροσυναλλαγές κατά τη διάρκεια του τριμήνου, αυξημένα κατά 30% σε σχέση με πέρυσι. Το ποσό αυτό θα έχει ενισχυθεί από τη μαζική, στις αρχές Ιουνίου, κυκλοφορία του Diablo 4, το οποίο περιλαμβάνει ένα in-game cosmetics shop, αλλά οι μικροσυναλλαγές του Call of Duty θα αποτελέσουν το μεγαλύτερο μέρος του συνολικού ποσού.
Oι καθαρές κρατήσεις του Call of Duty Mobile, εν τω μεταξύ, περιγράφηκαν ως “σταθερές” σε σχέση με πέρυσι. Οι παγκόσμιες καταναλωτικές δαπάνες για το Call of Duty Mobile από την κυκλοφορία του τον Οκτώβριο του 2019 ξεπέρασαν τα 3 δισεκατομμύρια δολάρια κατά το δεύτερο τρίμηνο, δήλωσε η Activision.
Παρά την επιτυχία του Call of Duty, ο αριθμός των μηνιαίων ενεργών χρηστών (MAU) της ίδιας της Activision για το τρίμηνο μειώθηκε σε ετήσια βάση κατά δύο εκατομμύρια στα 92 εκατομμύρια. Οι MAUs της Activision μειώθηκαν δραματικά μετά την κυκλοφορία του Modern Warfare 2 και του Warzone 2.0, τα οποία τροφοδότησαν ένα σύνολο 111 εκατομμυρίων MAUs για τους τρεις μήνες έως τις 31 Δεκεμβρίου 2022.
Η Activision πρόκειται να αποκαλύψει σύντομα το Call of Duty του 2023, το οποίο αναμένεται ευρέως να είναι το Call of Duty: Modern Warfare 3.
Το Call of Duty: Warzone Mobile βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε δοκιμαστική φάση, ενώ η κυκλοφορία του αναμένεται αργότερα μέσα στο έτος.