Η Activision Blizzard αποκάλυψε ότι το Call of Duty έχει περίπου 90 εκατομμύρια μηνιαίους παίκτες, ενώ το ήμισυ του συνόλου των παιχνιδιών Call of Duty παίζεται σε κινητά τηλέφωνα. Η επιβεβαίωση έρχεται καθώς η μακροχρόνια επιδίωξη της Microsoft για να γίνει ένα με την Activision Blizzard πλησιάζει στην ολοκλήρωσή...
Η Activision Blizzard αποκάλυψε ότι το Call of Duty έχει περίπου 90 εκατομμύρια μηνιαίους παίκτες, ενώ το ήμισυ του συνόλου των παιχνιδιών Call of Duty παίζεται σε κινητά τηλέφωνα.
Η επιβεβαίωση έρχεται καθώς η μακροχρόνια επιδίωξη της Microsoft για να γίνει ένα με την Activision Blizzard πλησιάζει στην ολοκλήρωσή της. Σήμερα, η Microsoft και η Activision Blizzard ανέβαλαν επίσημα την προθεσμία συγχώνευσης για να δοθεί περισσότερος χρόνος ώστε η συμφωνία ύψους 69 δισεκατομμυρίων δολαρίων να λάβει έγκριση από την Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) του Ηνωμένου Βασιλείου. Η απόφαση αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες.
Η σπουδαιότητα του Call of Duty βρέθηκε στο επίκεντρο της αποτυχημένης προσπάθειας της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου να εμποδίσει τη συμφωνία, με τον επικεφαλής της Sony, Jim Ryan, να επιστρατεύεται για να τονίσει την πρωτοφανή δημοτικότητα της σειράς shooter. Το Call of Duty, ψηφίστηκε ως το κορυφαίο shooter στον κόσμο και ούτε η EA με τη σειρά Battlefield δεν μπορεί να το ανταγωνιστεί.
Τα νέα οικονομικά στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η Activision Blizzard δείχνουν γιατί το Call of Duty προκαλεί τόση φασαρία. Τα έσοδα της Activision αυξήθηκαν κατά 17% σε ετήσια βάση για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, ενώ τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 80% σε ετήσια βάση. Όλα αυτά ” προκλήθηκαν” από την ανάπτυξη του Call of Duty franchise, δήλωσε η Activision Blizzard.
Οι πωλήσεις Premium Call of Duty αυξήθηκαν “απότομα” σε σχέση με πέρυσι. Οι καθαρές κρατήσεις του δεύτερου τριμήνου στο παιχνίδι (DLC και μικροσυναλλαγές) ήταν υψηλότερες τόσο από το πρώτο τρίμηνο όσο και από την περσινή περίοδο, με την Season 3 να είναι “η πιο κερδοφόρα σεζόν του Modern Warfare 2 στο παιχνίδι μέχρι σήμερα, λόγω της μεγάλης ανταπόκρισης της κοινότητας στις βελτιώσεις του gameplay και τη νέα προσφορά BlackCell battle pass”, δήλωσε η Activision Blizzard.
Η Activision Blizzard απέφερε συνολικά 1,5 δισεκατομμύρια δολάρια από DLC και μικροσυναλλαγές κατά τη διάρκεια του τριμήνου, αυξημένα κατά 30% σε σχέση με πέρυσι. Το ποσό αυτό θα έχει ενισχυθεί από τη μαζική, στις αρχές Ιουνίου, κυκλοφορία του Diablo 4, το οποίο περιλαμβάνει ένα in-game cosmetics shop, αλλά οι μικροσυναλλαγές του Call of Duty θα αποτελέσουν το μεγαλύτερο μέρος του συνολικού ποσού.
Oι καθαρές κρατήσεις του Call of Duty Mobile, εν τω μεταξύ, περιγράφηκαν ως “σταθερές” σε σχέση με πέρυσι. Οι παγκόσμιες καταναλωτικές δαπάνες για το Call of Duty Mobile από την κυκλοφορία του τον Οκτώβριο του 2019 ξεπέρασαν τα 3 δισεκατομμύρια δολάρια κατά το δεύτερο τρίμηνο, δήλωσε η Activision.
Παρά την επιτυχία του Call of Duty, ο αριθμός των μηνιαίων ενεργών χρηστών (MAU) της ίδιας της Activision για το τρίμηνο μειώθηκε σε ετήσια βάση κατά δύο εκατομμύρια στα 92 εκατομμύρια. Οι MAUs της Activision μειώθηκαν δραματικά μετά την κυκλοφορία του Modern Warfare 2 και του Warzone 2.0, τα οποία τροφοδότησαν ένα σύνολο 111 εκατομμυρίων MAUs για τους τρεις μήνες έως τις 31 Δεκεμβρίου 2022.
Η Activision πρόκειται να αποκαλύψει σύντομα το Call of Duty του 2023, το οποίο αναμένεται ευρέως να είναι το Call of Duty: Modern Warfare 3.
Το Call of Duty: Warzone Mobile βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε δοκιμαστική φάση, ενώ η κυκλοφορία του αναμένεται αργότερα μέσα στο έτος.
Χρησιμοποιούμε cookies στον ιστότοπό μας για να σας προσφέρουμε την πιο κατάλληλη εμπειρία, καθώς θυμόμαστε τις προτιμήσεις σας και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σας. Κάνοντας κλικ στην επιλογή "Αποδοχή όλων", συναινείτε στη χρήση ολων των cookies. Ωστόσο, κάνοντας κλικ στην επιλογή "Απόρριψη όλων", συναινείτε στη μη καταγραφή προτιμήσεων.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.