Ο Shuhei Yoshida, πρώην COO (Chief Operating Officer) της PlayStation, εξήγησε ότι οι πολλές ακυρώσεις τίτλων γίνονται για να “σωθούν” οι developers. Σε μια νέα συνέντευξη που δημοσιεύτηκε τη Δευτέρα, ο Shuhei Yoshida μίλησε για το πόσο δύσκολο και ακριβό είναι να φτιάχνεις video games, εξηγώντας ότι πίσω από...
Ο Shuhei Yoshida, πρώην COO (Chief Operating Officer) της PlayStation, εξήγησε ότι οι πολλές ακυρώσεις τίτλων γίνονται για να “σωθούν” οι developers.
Σε μια νέα συνέντευξη που δημοσιεύτηκε τη Δευτέρα, ο Shuhei Yoshida μίλησε για το πόσο δύσκολο και ακριβό είναι να φτιάχνεις video games, εξηγώντας ότι πίσω από επιτυχίες όπως το God of War και το The Last of Us, η εταιρεία ακυρώνει πολλά projects προκειμένου να “σώσει” τους developers από το να μείνουν κολλημένοι σε κάτι που δεν έχει ευοίωνο μέλλον.
Από το 2008 έως το 2019, ο Yoshida ήταν ο πρόεδρος της Sony Interactive Entertainment. Αποχώρησε από αυτόν τον ρόλο το 2019 εν μέσω ανακατατάξεων στην εταιρεία και ο πρώην επικεφαλής της Guerrilla Games, Herman Hulst, ανέλαβε τη θέση του. Ο Yoshida επικεντρώθηκε στην παροχή βοήθειας σε εξωτερικούς developers για νέα έργα, ως επικεφαλής του Independent Developer Initiative της SIE. Παρόλο που μπορεί να μην κατέχει πλέον την θέση του COO, ο Yoshida εξακολουθεί να ασχολείται με την ανάπτυξη video games στη Sony και τα στούντιο της. Ο ίδιος αναφέρει ότι πολλά projects παιχνιδιών απορρίπτονται πριν δουν το φως της ημέρας.
Ο Yoshida δήλωσε πρόσφατα στο The Guardian ότι ενώ η PlayStation “αγκαλιάζει νέες ιδέες”, πολλές από αυτές αποτυγχάνουν. Αυτό είναι απλώς μέρος της δουλειάς, και εξήγησε ότι η εταιρεία, προκειμένου να δει τι λειτουργεί και τι όχι, κάνει πολλές δοκιμές και κατασκευάζει πρωτότυπα.
“Κάνουμε ένα πρωτότυπο, αξιολογούμε, αποφασίζουμε αν θα ξοδέψουμε περισσότερο χρόνο και πόρους ή αν θα σταματήσουμε”, δήλωσε ο Yoshida. “Ακυρώνουμε πάρα πολλά παιχνίδια“.
Αν και αυτό μπορεί να ακούγεται αρκετά σκληρό, ο Yoshida λέει ότι πρέπει να “πείσει” τα στούντιο και τους προγραμματιστές να σταματήσουν και να προχωρήσουν παρακάτω, προκειμένου να αποτρέψει τους ίδιους από το να μείνουν στάσιμοι σε projects ή παιχνίδια που δεν έχουν προοπτική.
“Έχουμε την τάση να δουλεύουμε με ανθρώπους που έχουν πολύ δυνατές ιδέες. Αγαπάμε αυτούς τους ανθρώπους, οπότε το να προσπαθούμε να αλλάξουμε ή να σταματήσουμε το έργο τους είναι πολύ δύσκολο”, δήλωσε ο Yoshida. “Όλα εξαρτώνται από το ταλέντο σε αυτή τη βιομηχανία. Προσπάθησα να τους βοηθήσω όσο περισσότερο μπορούσα“.
Στην σημερινή εποχή, η ανάπτυξη των video games είναι κατά πολύ ακριβότερη και περιέχει μεγαλύτερα ρίσκα. Όπως επισημαίνουν στο The Guardian, η δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών το 2023 έχει γίνει πιο δύσκολη και ακριβή σε σχέση με τη δεκαετία του ’90 ή τις αρχές της δεκαετίας του ’00. Το 2010 το God of War III, ένα παιχνίδι επιπέδου “ΑΑΑ” από τη Sony, κόστισε περίπου 44 εκατομμύρια δολάρια για να δημιουργηθεί. Το 2022, η πιο πρόσφατη προσθήκη της σειράς God of War Ragnarök, κόστισε περίπου 200 εκατομμύρια δολάρια. Είναι ξεκάθαρο πως είναι η δυσκολότερη εποχή να παρθούν ρίσκα και η ακύρωση των projects, αν και επώδυνη για τους εμπλεκόμενους, μπορεί συχνά να γλιτώσει από τα στούντιο και τους εκδότες πολλά χρήματα και μελλοντική απογοήτευση.
Ωστόσο, ο Yoshida, παρά τους κινδύνους, θέλει η Sony και οι άλλες εταιρείες να αναλαμβάνουν αυτά τα δημιουργικάρίσκα, αντί η βιομηχανία να κυριαρχείται από service games όπως το Fortnite.
“Η βιομηχανία αναπτύσσεται και μεγαλώνει όλο και περισσότερο. Ελπίζω να συνεχίσει να υποστηρίζει και να κυνηγάει δημιουργικές ιδέες και ανθρώπους που προσπαθούν να δουλέψουν πάνω σε νέα πράγματα”, δήλωσε ο Yoshida. “Δεν θέλετε να βλέπετε τα 10 κορυφαία games κάθε χρόνο να είναι σχεδόν τα ίδια, όλα τα παιχνίδια να γίνονται service games… Θα ήταν λίγο βαρετό, για εμένα προσωπικά”.
Εδώ μπορείτε να βρείτε την συνέντευξη του Shuhei Yoshida στο The Guardian.
Χρησιμοποιούμε cookies στον ιστότοπό μας για να σας προσφέρουμε την πιο κατάλληλη εμπειρία, καθώς θυμόμαστε τις προτιμήσεις σας και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σας. Κάνοντας κλικ στην επιλογή "Αποδοχή όλων", συναινείτε στη χρήση ολων των cookies. Ωστόσο, κάνοντας κλικ στην επιλογή "Απόρριψη όλων", συναινείτε στη μη καταγραφή προτιμήσεων.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.