Video Games

Οι developers του Silent Hill 2 remake, εγκαταλείπουν το ψυχολογικό horror

Η πολωνική εταιρεία game development Bloober Team δήλωσε στο Engadget ότι αφήνει πίσω της το είδος του ψυχολογικού horror -ένα είδος που καθόρισε όλους τους μεγαλύτερους τίτλους της, όπως το Layers of Fear και τον cyberpunk τίτλο Observer. Το στούντιο είναι αυτή τη στιγμή υπεύθυνο για το (αδύνατο, όπως λένε οι σκληροπυρηνικοί fans του) project του remake του Silent Hill 2 και λέει ότι ήρθε η ώρα να στραφεί πλήρως στο “mass-market horror”.

 width=

“Αυτή η χρονιά είναι σαν να κλείνει την εποχή της δημιουργίας παιχνιδιών ψυχολογικού τρόμου”, δήλωσε στο Engadget ο συνιδρυτής της Bloober, Piotr Babieno. “Αυτή τη στιγμή περνάμε στο Bloober Team 3.0, φτιάχνοντας mass-market horror games”.

Δεδομένου ότι η σειρά Silent Hill της Konami διαθέτει νεκρές συζύγους, παραισθήσεις και ομιχλώδεις, φυσικές εκδηλώσεις της θλίψης, ο τρόμος της είναι αναμφισβήτητα πολύ ψυχολογικός και ορισμένοι οπαδοί φαίνεται να μπερδεύονται με τη διάκριση της Bloober.

Αλλά το μόνο που εννοεί ο Babieno, όπως εξήγησε στο Engadget, είναι ότι η Bloober είναι έτοιμο να ξεφύγει από τα αργόσυρτα, κρυπτικά παιχνίδια με τα οποία έχει συνδεθεί η ομάδα.

“Στα προηγούμενα παιχνίδια μας, εστιάσαμε στην ιστορία, εστιάσαμε στη ατμόσφαιρα, εστιάσαμε στην ποιότητα των γραφικών και της μουσικής, αλλά δεν δώσαμε μεγάλη προσοχή στους μηχανισμούς του παιχνιδιού, είπε. Δεν ήταν αυτός ο στόχος μας. Αλλά αποφασίσαμε ότι υπήρχε ένα ταβάνι που δεν μπορούσαμε να σπάσουμε αν δεν δίναμε την ευκαιρία στους εαυτούς μας, να ασχοληθούμε με κάτι φρέσκο, κάτι καινούργιο.

Η πρόσφατη “επανασχεδίαση” της σειράς Layers of Fear της Bloober ήταν απογοητευτική απόδειξη της αδυναμίας του στούντιο να χειριστεί με χάρη κάποια ευαίσθητα ψυχολογικά θέματα. Η Bloober χρειάζεται μια ανανέωση. Και δεδομένου ότι το remake του Silent Hill 2, το οποίο δεν έχει ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας, θα ασχοληθεί επίσης με πολλά ευαίσθητα θέματα, τώρα είναι η ιδανική στιγμή για την Bloober να επανεξετάσει την προσέγγισή της στα παιχνίδια.

“Αγγίζουμε κάτι ιερό”, δήλωσε ο Babieno σχετικά με τη δουλειά στο Silent Hill 2.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Don't Miss the News, Samurai!

Εγγράψου στο Newsletter του ggunews.gr για να μαθαίνεις πρώτος όλα τα καυτά νέα στον κόσμο του Internet και της τεχνολογίας!
Newsletter