Anime / Manga

Καταδικάστηκε σε δύο χρόνια φυλάκισης YouTuber επειδή ανέβαζε βίντεο με… gameplays και πλάνα από anime!

Το περιφερειακό δικαστήριο του Sendai έκρινε τον 53χρονο YouTuber Shinobu Yoshida ένοχο για παραβίαση του νόμου περί πνευματικών δικαιωμάτων, αφού ανέβασε υλικό από gameplay ενός visual novel, καθώς και υλικό από anime, και τον καταδίκασε σε δύο χρόνια φυλάκιση με πενταετή αναστολή και πρόστιμο 1 εκατομμυρίου yen (περίπου 6.300 ευρώ). Εάν ο Yoshida παραμείνει με καλή συμπεριφορά για πέντε χρόνια, δεν θα εκτίσει ποινή φυλάκισης, αν και θα πρέπει να πληρώσει το πρόστιμο.

 width=

Η αστυνομία συνέλαβε τον Yoshida στις 17 Μαΐου. Σύμφωνα με την αρχική έκθεση της αστυνομίας κατά τη στιγμή της σύλληψής του, ο Yoshida ανέβαζε υλικό από το παιχνίδι “Steins;Gate: My Darling’s Embrace” της Nitroplus και εισέπραττε χρήματα από το monetization των βίντεο. Ο ύποπτος επεξεργάστηκε και ανέβασε επίσης πλάνα από τα anime “Steins;Gate” και “Spy x Family” με υπότιτλους και αφήγηση. Σύμφωνα με την Kadokawa (κάτοχος των δικαιωμάτων του Steins;Gate), ο ύποπτος ανέβαζε επιπρόσθετο υλικό από άλλα anime από το 2019. Το βίντεο που παραβίασε τις οδηγίες της Nitroplus και της Kadokawa είναι gameplay του προαναφερόμενου παιχνιδιού με διάρκεια που άγγιζε την 1 ώρα.

Ο Yoshida είχε παραδεχτεί τις κατηγορίες στις 2 Αυγούστου. Πρόσθεσε ότι είχε καταλάβει ότι παραβίαζε τα πνευματικά δικαιώματα, αλλά συνέχισε να ανεβάζει υλικό για οικονομικό όφελος. Ο οργανισμός Content Overseas Distribution Association (CODA) σημείωσε προηγουμένως ότι η σύλληψη του Yoshida είναι η πρώτη στην Ιαπωνία που γίνεται για μεταφόρτωση ή μετάδοση υλικού από παιχνίδι.

 width=

Οι εταιρείες πολυμέσων και οι προγραμματιστές παιχνιδιών συχνά θέτουν guidelines για το πόσο και ποια τμήματα των παιχνιδιών τους επιτρέπεται στους δημιουργούς περιεχομένου να μεταδίδουν ή να αναρτούν, και ποιο περιεχόμενο επιτρέπεται να γίνεται monetized, αν και δεν υπάρχει ακόμη κάποιο πρότυπο σε ολόκληρη τη βιομηχανία. Ως εκ τούτου, οι προγραμματιστές συχνά δημιουργούν διαφορετικά guidelines ανά παιχνίδι. Η ύπαρξή τους έχει ως στόχο τόσο να αποθαρρύνουν την μετάδοση spoiler, όσο και να αποτρέψουν τους δημιουργούς από το να ανεβάζουν περιεχόμενο ιστορίας σε ένα παιχνίδι με έντονη έμφαση στην πλοκή και να επωφελούνται από αυτό.

Εσείς τί πιστεύετε; Μήπως έφτασε η στιγμή να ξεκαθαρίσει πλέον το τοπίο όσον αφορά τα πνευματικά δικαιώματα και το monetization; Ή ίσως είναι καλύτερο να μείνει η κατάσταση όπως έχει;

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Don't Miss the News, Samurai!

Εγγράψου στο Newsletter μας για να μαθαίνεις πρώτος όλα τα καυτά νέα στον κόσμο του Internet και της τεχνολογίας!

Newsletter