[the_ad id=”964″]
Η Ubisoft ανακοίνωσε επίσημα την επόμενη εκδήλωση Ubisoft Forward, που έχει προγραμματιστεί για τις 12 Ιουνίου. Αυτή η είδηση έρχεται μετά την αποχώρηση της Ubisoft από την E3, με την εταιρεία να δηλώνει ότι αποφάσισε να κινηθεί προς διαφορετική κατεύθυνση και να πραγματοποιήσει τη δική της παρουσίαση.
Δεν υπάρχουν ακόμα άλλες λεπτομέρειες, αλλά οι προηγούμενες εκδηλώσεις της Ubisoft Forward έχουν μεταδοθεί μέσω YouTube και Twitch. Το πόσο μεγάλη θα είναι η διάρκεια της εκδήλωσης είναι επίσης προς το παρόν άγνωστο.
✨SAVE THE DATE ✨
Join us on June 12 at 10 AM PST for #UbiForward live from Los Angeles, for game updates and reveals!
— Ubisoft (@Ubisoft) March 28, 2023
Το τελευταίο Ubisoft Forward πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2022 και κάλυψε το Assassin’s Creed Mirage, μια πλατφόρμα για μελλοντικά παιχνίδια με την ονομασία Assassin’s Creed Infinity και, παραδόξως, περισσότερες πληροφορίες για το Skull and Bones. Η Ubisoft καθυστέρησε το Skull and Bones πολλές φορές τα τελευταία χρόνια, με την πιο πρόσφατη καθυστέρηση να ανακοινώνεται τον Ιανουάριο για λόγους που περιλάμβαναν την “παροχή περαιτέρω γυάλισμα και εξισορρόπησης της εμπειρίας [του] παιχνιδιού“. Στην ίδια ανακοίνωση του Ιανουαρίου, η Ubisoft ανέφερε επίσης ότι η νέα ημερομηνία κυκλοφορίας του Skull and Bones και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δοκιμαστικές φάσεις θα πρέπει να έρθουν πολύ σύντομα.
Με βάση αυτή τη δήλωση, είναι πιθανό να δούμε κάτι για το Skull and Bones στο Ubisoft Forward του Ιουνίου. Το Assassin’s Creed Mirage πιθανότατα θα είναι επίσης στην παρουσίαση, ίσως με ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με μια πιθανή ημερομηνία κυκλοφορίας. Μια αναφορά τον Δεκέμβριο του 2022 ανέφερε ότι η Ubisoft φαίνεται ότι στοχεύει στην κυκλοφορία του Assassin’s Creed Mirage τον Αύγουστο.
Η Ubisoft αντιμετωπίζει “μεγάλες προκλήσεις” και ανακοίνωσε τον Ιανουάριο ότι έκοψε τρία μη ανακοινωμένα project. “Είμαστε σαφώς απογοητευμένοι από τις πρόσφατες επιδόσεις μας“, δήλωσε ο CEO της Ubisoft Yves Guillemot. “Είμαστε αντιμέτωποι με αντιφατικές δυναμικές της αγοράς, καθώς η βιομηχανία συνεχίζει να μετατοπίζεται προς τα mega-brands και τα live services παιχνίδια, στο πλαίσιο της επιδείνωσης των οικονομικών συνθηκών που επηρεάζουν τις καταναλωτικές δαπάνες“.