Στις 6 Ιουνίου, η εταιρεία της δημοφιλής πλατφόρμας streaming Twitch ανακοίνωσε τους σκοπούς της να θέσει σε εφαρμογή ένα νέο σύνολο κανόνων. Οι νέες οδηγίες συσχετίζονται με τον περιορισμό στις στρατηγικές διαφήμισης και χορηγίας μέσω των streams, πράγμα το οποίο αποτελεί σημαντική πηγή εσόδων για τους δημιουργούς. Ενδεχομένως, το...
Στις 6 Ιουνίου, η εταιρεία της δημοφιλής πλατφόρμας streaming Twitch ανακοίνωσε τους σκοπούς της να θέσει σε εφαρμογή ένα νέο σύνολο κανόνων. Οι νέες οδηγίες συσχετίζονται με τον περιορισμό στις στρατηγικές διαφήμισης και χορηγίας μέσω των streams, πράγμα το οποίο αποτελεί σημαντική πηγή εσόδων για τους δημιουργούς. Ενδεχομένως, το γεγονός αυτό να επηρεάσει αρνητικά σε μεγάλο βαθμό τους streamers, ανεξαρτήτως βελινεκούς.
Στο παρακάτω Twitter post μπορείτε να δείτε ποια είναι ακριβώς τα νεα guidelines.
Twitch has new Branded Content Guidelines.
– On-stream logos are limited to 3% of screen size. – Burned-in video Ads are NOT allowed. – Burned-in Display Ads are NOT allowed. – Burned-in Audio Ads are NOT allowed.#TwitchNews#TOSggpic.twitter.com/QrlrQhGAbm
Όπως είναι αναμενόμενο, οι αντιδράσεις τόσο από τους streamers, όσο και από το υπόλοιπο κοινό που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα, ήταν αποδοκιμαστικές. Οι streamers εξέφρασαν την δυσαρέσκεια τους για τις αλλαγές, με μεγάλα ονόματα όπως ο Asmongold να ανακοινώνουν ότι σκέφτονται να εγκαταλείψουν εντελώς το Twitch. Η Anne Munition, επίσης streamer στο Twitch, δήλωσε σε post στο Twitter ότι οι νέοι κανόνες δεν έχουν λογική βάση, καθώς περιορίζουν την άμμεση διαφίμηση μέσω λογότυπων και άλλων ψηφιακών μέσων, αλλά οι streamers μπορούν κανονικά να εμφανίζουν προιόντα και λογότυπα μεγάλων εταιρειών στο set-up τους.
Ως άμμεση απάντηση στις έντονες διαμαρτηρίες, το Twitch ανέρτησε κάποιες διευκρινίσεις σχετικά με τους νέους κανόνες, οι οποίες φαίνεται να προκάλεσαν περισσότερο αποπροσανατολισμό απο διαλεύκανση των πραγμάτων, όπως ισχυρίζεται η ίδια η κοινότητα της πλατφόρμας.
“Η σημερινή επικαιροποίηση της πολιτικής για το επώνυμο περιεχόμενο ήταν υπερβολικά γενική. Αυτό δημιούργησε σύγχυση και απογοήτευση και ζητούμε συγγνώμη γι’ αυτό. Δεν σκοπεύουμε να περιορίσουμε τη δυνατότητα των streamers να συνάπτουν άμεσες σχέσεις με χορηγούς και κατανοούμε ότι αυτό αποτελεί σημαντικό μέρος του τρόπου με τον οποίο οι streamers κερδίζουν έσοδα”, δήλωσε ο επίσημος λογαριασμός του Twitch στο Twitter.
Συνεχίζει λέγοντας: “Θέλαμε να επεξηγήσουμε την υπάρχουσα πολιτική μας για τις διαφημίσεις που είχε ως στόχο να απαγορεύσει στα διαφημιστικά δίκτυα τρίτων να πωλούν burned-in-video διαμφημίσεις και διαφημίσεις προβολής στο Twitch, κάτι που συνάδει με άλλες υπηρεσίες. Χάσαμε το στόχο μας με τον τρόπο έκφρασης της πολιτικής μας και θα επαναδιατυπώσουμε τους κανόνες ώστε να είναι πιο σαφείς. Σας ευχαριστούμε που μοιραστήκατε τις ανησυχίες σας και εκτιμούμε τα σχόλιά σας. Θα ενημερώσουμε την κοινότητα όταν επαναδιατυπώσουμε τα guidelines“.
Today’s branded content policy update was overly broad. This created confusion and frustration, and we apologize for that.
Σε τελική ανάλυση, η κοινότητα δεν μπορεί να εξάγει κάποιο πόρισμα για το τι ακριβώς θα ισχύσει με τους νέους κανόνες, ούτε επίσης για το επίπεδο της αυστηρότητας αυτών – τουλάχιστον μέχρι να επαναδιατυπωθούν. Αυτό μπορεί να αποτελεί ένα κομβικό και κρίσιμοσημείο για την πορεία και μέλλον της πλατφόρμας. Με τα χρόνια, το Twitch συνέχισε να περιθωριοποιεί όλο και περισσότερο την ελευθερία των streamers -και των viewers αντίστοιχα- καθώς άλλαζε συνεχώς την πολιτική του σε όλο και αυστηρότερους κανόνες. Το φαινόμενο αυτό, με τον καιρό έγινε αφορμή για την αποχώρηση όλο και περισσότερων δημιουργών, καθώς και μεγάλου ποσοστού της γενικότερης κοινότητας.
[UPDATE] To twitch μετά την όλη κατακραυγή φαίνεται να απέσυρε τους κανόνες.
Χρησιμοποιούμε cookies στον ιστότοπό μας για να σας προσφέρουμε την πιο κατάλληλη εμπειρία, καθώς θυμόμαστε τις προτιμήσεις σας και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις σας. Κάνοντας κλικ στην επιλογή "Αποδοχή όλων", συναινείτε στη χρήση ολων των cookies. Ωστόσο, κάνοντας κλικ στην επιλογή "Απόρριψη όλων", συναινείτε στη μη καταγραφή προτιμήσεων.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.