Το Prince of Persia: The Sands of Time γίνεται remake. Αυτά είναι τα νέα από την Ubisoft σήμερα, καθώς ο Γάλλος εκδότης μας ενημερώνει για την προβληματική ανάπτυξη του remake.
Σε μια νέα συνέντευξη στο site της Ubisoft, ο παραγωγός Jean-Francois Naud επιβεβαίωσε ότι η Ubisoft Montreal μόλις έφτασε στη φάση της ιδέας για την επανασχεδίαση του Sands of Time, αφού πήρε το project από την Ubisoft Pune και Mumbai πέρυσι.
“Όσον αφορά το στάδιο της ανάπτυξης, βρισκόμαστε στο στάδιο της σύλληψης αυτή τη στιγμή. Από τότε που αναλάβαμε το project, εξετάζουμε τα σχόλια της κοινότητας και βρίσκουμε τον δικό μας τρόπο για να παραδώσουμε το παιχνίδι. Τώρα, δημιουργούμε την ομάδα, καθορίζουμε τις προτεραιότητες, συγκροτούμε πρωτότυπα, δοκιμάζουμε στοιχεία και εξετάζουμε πώς μπορούμε να συμπεριλάβουμε τα σχόλια της κοινότητας και στην ανάπτυξη”, δήλωσε. “Είναι ακόμα σε πρώιμο στάδιο και οι παίκτες δεν πρέπει να περιμένουν να ακούσουν περισσότερα για το παιχνίδι φέτος, αλλά να είστε σίγουροι ότι όλοι μας βάζουμε τις δυνάμεις μας και την καρδιά μας σε αυτό το έργο”.
Prince of Persia: The Sands of Time Remake won’t be at the upcoming Ubisoft Forward, but fear not: it's very much alive.
Get an update on the remake through this Q&A with our producer and game director from Ubisoft Montréal: https://t.co/FS7ofoZNmt pic.twitter.com/DAVmsD6FTA
— Prince of Persia™ (@princeofpersia) May 24, 2023
Το remake του Sands of Time δεν έχει ακόμα ημερομηνία κυκλοφορίας και όλες οι προπαραγγελίες έχουν ακυρωθεί με τους απογοητευμένους οπαδούς να αποζημιώνονται. Οι παίκτες θα πρέπει απλά να κάνουν υπομονή καθώς η Ubisoft γυρίζει την κλεψύδρα στο Sands of Time για δεύτερη φορά.
Αρχικά το remake ανακοινώθηκε το 2020, και η Ubisoft Pune και η Ubisoft Mumbai ήταν από κοινού επικεφαλής του remake ενός από τα πιο αγαπημένα action platformers της Ubisoft. Ωστόσο, μετά την προβολή ενός τρέιλερ που φαινόταν να έχει βελτιώσει ελάχιστα το The Sands of Time σε σχέση με τα αρχικά γραφικά του PS2, η Ubisoft καθυστέρησε το παιχνίδι για τον Μάρτιο του 2021, στη συνέχεια επ’ αόριστον και στη συνέχεια έδωσε ένα παράθυρο κυκλοφορίας για το 2022. Έπειτα, τον περασμένο Μάιο, η Ubisoft ανακοίνωσε ότι την ανάπτυξη θα αναλάμβανε το αρχικό στούντιο του Sands of Time, η Ubisoft Montreal.
“Αυτή η απόφαση είναι ένα σημαντικό βήμα και η ομάδα, βασιζόμενη στη δουλειά που επιτεύχθηκε από την Ubisoft Pune και την Ubisoft Mumbai, θα πάρει τώρα το χρόνο που χρειάζεται για να ανασυνταχθεί στο εύρος του παιχνιδιού, ώστε να σας προσφέρει την καλύτερη εμπειρία για αυτό το remake ενός κλασικού παιχνιδιού όλων των εποχών, όταν είναι έτοιμο“, έγραψε η Ubisoft.
Μετά από αυτό, η Ubisoft άρχισε να ακυρώνει τις προπαραγγελίες για το remake, πυροδοτώντας φήμες για την ακύρωση του παιχνιδιού. Τον περασμένο Νοέμβριο, η Ubisoft επιβεβαίωσε ότι το remake του Sands of Time “δεν ακυρώθηκε”, αλλά επίσης δεν είχε πλέον παράθυρο κυκλοφορίας, εξ ου και οι επιστροφές χρημάτων.
Η Ubisoft πέρασε μια δύσκολη χρονιά, καταγράφοντας ζημίες μισού δισεκατομμυρίου ευρώ στην πιο πρόσφατη οικονομική της έκθεση, κυρίως λόγω της έλλειψης κυκλοφοριών παιχνιδιών. Η Ubisoft έχει πλέον το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού της να εργάζεται στο Assassin’s Creed και πρόσφατα ανέφερε ότι θα στρέψει ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον της προς τα projects του Assassin’s Creed. Αυτός είναι πιθανότατα ο λόγος για τον οποίο η Ubisoft Montreal πρέπει να προσλάβει developers για να βοηθήσουν στην υλοποίηση του remake του Sands of Time.