Η Kinetic Games ανακοίνωσε ότι το Phasmophobia θα κυκλοφορήσει στις κονσόλες πάνω στην ώρα για το Halloween. Το επιτυχημένο indie παιχνίδι τρόμου με κυνήγι φαντασμάτων ξεκίνησε ως project της περιόδου Covid. Μέχρι σήμερα έχει πουλήσει πάνω από 20 εκατομμύρια αντίτυπα και έχει κερδίσει πολλά βραβεία από την κυκλοφορία του το 2020. Το παιχνίδι είναι μια σόλο ή coop εμπειρία, όπου οι παίκτες αναλαμβάνουν να αποκαλύψουν τα φαντάσματα που στοιχειώνουν διάφορες τοποθεσίες, μέσω της χρήσης εργαλείων έρευνας παραφυσικών φαινομένων.
Το Phasmophobia θα κυκλοφορήσει για PS5, PS VR2 και Xbox Series X/S στις 29 Οκτωβρίου στην τιμή των 19,99 δολαρίων. (Μια κυκλοφορία για Switch δεν είναι στα σκαριά προς το παρόν.) Η Kinetic Games μίλησε για το τι μπορούν να περιμένουν οι fans όταν το παιχνίδι φτάσει επίσημα στις κονσόλες. Εκτός από το να δώσει στους fans έναν νέο τρόπο παιχνιδιού και να προσεγγίσει το κοινό των κονσολών, η έκδοση για κονσόλες προσθέτει αρκετές συναρπαστικές προσθήκες. Επίσης, η εταιρεία εργάζεται πάνω σε ακόμα περισσότερο περιεχόμενο και χαρακτηριστικά.
Το Phasmophobia στις κονσόλες θα περιλαμβάνει crossplay σε όλες τις πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένου του Steam. Επιπλέον, θα επιτρέπει στους παίκτες να μεταφέρουν την πρόοδό τους από την έκδοση για PC. Η έκδοση για κονσόλες φέρνει ένα νέο χαρακτηριστικό στο παιχνίδι με τη μορφή των Community Goals. Αυτοί οι στόχοι προκαλούν ολόκληρη την κοινότητα να συνεργαστεί για να ξεκλειδώσουν ορισμένα χαρακτηριστικά και ανταμοιβές, παρόμοια με το σύστημα της κοινότητας στο Helldivers 2. Ο πρώτος στόχος απαιτεί από την κοινότητα να βγάλει φωτογραφίες τοτέμ του ματωμένου φεγγαριού. Μια από τις ανταμοιβές είναι το ξεκλείδωμα ενός «ματωμένου φεγγαριού» που ενισχύει τα φαντάσματα. Οι παίκτες μπορούν να ελέγχουν την πρόοδό τους σε αυτό και σε άλλα γεγονότα στο νέο event board.
Τα κακά νέα για τους fans είναι ότι η κυκλοφορία της κονσόλας δε θα περιλαμβάνει αναγνώριση φωνής. Τα Ghosts θα εξακολουθούν να μπορούν να ακούν τους παίκτες όταν μιλούν ή κάνουν θόρυβο, αλλά δε θα μπορούν να καταλαβαίνουν τι λένε όπως στην έκδοση για PC. Η Kinetic Games εργάζεται για να φέρει αυτό το χαρακτηριστικό στις κονσόλες, αλλά μέχρι τότε, το spirit box περιορίζεται στο να κάνει στα φαντάσματα διάφορες προ-προγραμματισμένες ερωτήσεις.
Η Kinetic Games μίλησε για τα σχέδιά της να φέρει περαιτέρω βελτιώσεις στο παιχνίδι στο κοντινό μέλλον. Κάποιες αλλαγές θα συμπεριλαμβάνουν την ανάπτυξη του μηχανισμού Sanity και τροποποιήσεις στο σύστημα Prestige για να δώσουν στους παίκτες περισσότερες επιλογές. Επίσης, θα αναθεωρήσουν πλήρως τον τρόπο εμφάνισης και συμπεριφοράς των φαντασμάτων, οδηγώντας σε μοναδικά playthroughs κάθε φορά. Ένα πράγμα που δε θα κάνουν οι αναβαθμίσεις είναι να προσθέσουν κάποιον τρόπο για να αντεπιτεθούν οι παίκτες. Θέλουν το παιχνίδι να διατηρήσει αυτή την αίσθηση αδυναμίας όταν αντιμετωπίζετε τα διάφορα ghouls και φαντάσματα.