Video Games

Overwatch 2: Η επιστροφή του 6v6

Λιγότερο από δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία του Overwatch 2, ο διευθυντής του παιχνιδιού Aaron Keller ανακοίνωσε ότι η Blizzard είναι πλέον ανοιχτή στο να αντιστρέψει μια από τις μεγαλύτερες -και πιο αμφιλεγόμενες- αποφάσεις της σειράς: τη στροφή της στο 5v5 mode.

Ο Keller μοιράστηκε τα νέα στο τελευταίο Director’s Take, ένα τακτικό blog που δημοσιεύει για να κρατάει τους fans ενήμερους για τις σημαντικές αποφάσεις. Σε αυτό, ο Keller εξήγησε τους λόγους για τους οποίους το στούντιο απομακρύνθηκε από το 6v6 format του Overwatch, καθώς και ένα πρόχειρο σχέδιο για την επαναφορά του στο παιχνίδι μέσω μιας «σειράς γεγονότων» που πιθανότατα θα λάβουν χώρα «αρκετά seasons» αργότερα.

«Η κοινότητα έχει προτείνει μία ή δύο φορές μια δοκιμή. “Γιατί να μην βάλουμε διάφορα “formats” 6v6 στο παιχνίδι για να δούμε τα αποτελέσματα;”. Συμφωνούμε, και με βάση τα σχόλιά σας, διερευνούμε πώς μπορούμε να το κάνουμε αυτό», έγραψε ο Keller.

Αν όλα αυτά τα σχέδια ακούγονται λίγο χαλαρά, είναι επειδή έτσι είναι. Όσο για το γιατί δεν έχουμε ακόμα συγκεκριμένες ημερομηνίες ή ονόματα εκδηλώσεων, ο Keller έσπευσε να εξηγήσει ότι η μετάβαση πίσω στο 6v6 είναι κάπως σαν ένας λογιστικός εφιάλτης για «λόγους που μπορεί να μην είναι άμεσα εμφανείς». Για να προσπαθήσει να εξηγήσει αυτούς τους λόγους, προσέφερε μια «ιστορική επισκόπηση» του Overwatch καθώς και αρκετές παραγράφους που περιγράφουν γιατί πιστεύει ότι το 5v5 ταιριάζει καλύτερα στο Overwatch 2.

Σύμφωνα με τον Keller, η εισαγωγή των Hero Limits -και στη συνέχεια των Role Queues– στο αρχικό Overwatch έπαιξε μεγάλο ρόλο στην απόφαση της ομάδας να κάνει το Overwatch 2 5v5. Τα δεδομένα που συνέλεξε η ομάδα αποκάλυψαν ότι οι χρόνοι αναμονής ήταν δραματικά μικρότεροι όταν χρειάζονταν μόνο δέκα παίκτες για να ξεκινήσει ένα παιχνίδι -ιδιαίτερα για όσους έπαιζαν τον πιο δημοφιλή ρόλο του παιχνιδιού, Damage. Ο Keller εξήγησε επίσης ότι η αλλαγή έγινε για να προσφέρει «μεγαλύτερη ατομική δράση» στους παίκτες.

«Πολλές φορές, οι μάχες στο 6v6 δεν μπορούσαν έρθουν σε άρση μέχρι την χρήση των Ultimates. Ακόμα πιο συγκεκριμένα, μέχρι να εκτελεστούν ultimate combos από τα δύο tank της ομάδας», έγραψε ο Keller. «Το 6v6 αποτελούταν από στιγμές που όντως ήταν “high value” αλλά και από πολλές που ήταν πολύ φτηνές. Αν μπορούσαμε να μειώσουμε τις τελευταίες, το 6v6 θα επέστρεφε».

Ο Keller συνέχισε να εξηγεί ότι «η συνέργεια των τανκς δεν ήταν πάντα διασκεδαστική» και ότι η προσθήκη δύο τανκς σε μια ομάδα θα μπορούσε να «αφανίσει [ένα παιχνίδι] εντελώς». Βλέποντας ότι το Overwatch 2 επικεντρώνεται περισσότερο στο να είναι ένα ακόμα πιο fast-paced FPS τώρα, το 5v5–και η απουσία ενός από τα δύο tank του παιχνιδιού–είναι ζωτικής σημασίας για την εκτέλεση αυτής της ιδέας. Σημείωσε επίσης ότι ήταν απλά πιο δύσκολο να παρακολουθήσει κανείς τη μάχη 6v6. Ο Keller χαρακτήρισε την αλλαγή σε 5v5 «λίγο πιο εύκολα διαχειρίσιμη από γνωστικής άποψης».

Παρ’ όλα αυτά, ωστόσο, ο Keller παραδέχεται ότι υπήρχαν πολλά πράγματα που του άρεσαν στο 6v6, όπως η γοητευτικά χαοτική του ενέργεια. Δήλωσε επίσης ότι τα stakes ήταν λίγο χαμηλότερα στο 6v6, καθώς ένας επιπλέον παίκτης μετρίαζε για παράδειγμα το damage για κάποιον που «είχε κακή απόδοση». Φυσικά, τα χαμηλότερα stakes μπορούν να οδηγήσουν τους παίκτες σε μεγαλύτερη διασκέδαση.

Και όμως, η επιστροφή στο 6v6 δεν φαίνεται εντελώς απλή. Ο μεγαλύτερος λόγος γι’ αυτό, έγραψε ο Keller, είναι ότι πρέπει να υλοποιήσουν τις δοκιμές 6v6 με τρόπο που «να επιτρέπει στο παιχνίδι να έχει βελτιστοποιημένη τεχνική απόδοση (αναφέρομαι στο framerate και τους περιορισμούς μνήμης) με 12 παίκτες σε ένα match». Αυτό είναι λογικό, λόγω των γραφικών αναβαθμίσεων που δέχτηκε το Overwatch 2.

Ο Keller σημείωσε επίσης ότι ένα άλλο ζήτημα «που εξακολουθεί να του δημιουργεί άγχος για το άνοιγμα αυτού του κουτιού της Πανδώρας» είναι οι Queue Times. Ο Keller κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η συλλογή δεδομένων από αυτές τις δοκιμές -ιδιαίτερα δεδομένων σχετικά με τους χρόνους αναμονής, τη συνολική απόδοση και την ανατροφοδότηση των παικτών- θα είναι εξαιρετικά πολύτιμη.

«Θα σκεφτούμε προσεκτικά τα διδάγματα από όποια δοκιμή και αν κάνουμε και θα διερευνήσουμε πώς να δώσουμε στους παίκτες με τον καλύτερο τρόπο αυτό που ζητούν», δήλωσε ο Keller. «Το αν αυτό θα είναι ένα παιχνίδι 5v5, 6v6 ή ακόμα και τα δύο, είναι κάτι που θα το ανακαλύψουμε στο μέλλον».

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Don't Miss the News, Samurai!

Εγγράψου στο Newsletter του ggunews.gr για να μαθαίνεις πρώτος όλα τα καυτά νέα στον κόσμο του Internet και της τεχνολογίας!
Newsletter