Σε συνέντευξή του στο GQ, ο Neil Druckmann – ο συγγραφέας και σκηνοθέτης του The Last of Us – εξέφρασε την ανησυχία του για τα σχόλια των θαυμαστών σχετικά με την ιστορία του The Last of Us Part 2. Δήλωσε ρητά: “Δεν με νοιάζει”, όταν ρωτήθηκε για το αν το κοινό θα αντιδράσει με τον ίδιο τρόπο που αντέδρασαν οι gamers με τα γεγονότα της ιστορίας του τελευταίου παιχνιδιού της σειράς. Αυτό που τον ενδιαφέρει, ωστόσο, είναι να κάνει την “καλύτερη τηλεοπτική εκδοχή της ιστορίας”.
> Microsoft: Μεγάλος μήνας για το Game Pass – Έρχονται τα Dead Space!
Η τεράστια κοινότητα του The Last of Us είχε μεγάλες προσδοκίες για την ιστορία του Joel και της Ellie, δεδομένου του τρόπου με τον οποίο ολοκληρώθηκε το πρώτο παιχνίδι. Ωστόσο, οι υψηλά ιστάμενοι που αναπτύσσουν την πλοκή της σειράς αποφάσισαν να επιλέξουν μια εξαιρετικά διαφορετική διαδρομή, αλλάζοντας την αφήγηση του The Last of Us Part 2. Ο Joel απομακρύνεται από την οθόνη νωρίς στο παιχνίδι και έτσι ξεκινάει η αναζήτηση της Ellie για εκδίκηση, μεταξύ άλλων.
Huh, that’s quite the difference there.
by u/Hobby_Nobii in thelastofus
Ο κόσμος δεν το πήρε πολύ καλά αυτό στην αρχή, κάνοντας το “User’s Score” του Metacritic του τίτλου να φτάσει στο χαμηλότερο σημείο όλων των εποχών κατά την κυκλοφορία του. Σίγουρα έχει βελτιωθεί αυτή τη στιγμή, τώρα που το παιχνίδι έχει φτάσει σε ένα ευρύτερο κοινό, αλλά το θέμα παραμένει. Μια μικρή μερίδα της κοινότητας των παικτών απλά δεν είδε με καλό μάτι τη δομή της ιστορίας του The Last of Us Part 2, ωστόσο ο Neil Druckmann δεν ανησυχεί για αυτό το ίδιο.
Υποθέτω, για να επιστρέψω στην προηγούμενη φράση του [Todd Phillips] από τον Craig, η οποία είναι… Δεν με νοιάζει. Το πώς αντιδρούν είναι το πώς αντιδρούν, αυτό είναι εντελώς έξω από τον έλεγχό μας. Οπότε πώς θα κάνουμε την καλύτερη τηλεοπτική εκδοχή αυτής της ιστορίας; Αυτό είναι το πρόβλημα με το οποίο παλεύουμε κάθε μέρα”.