Ο Markus “Notch” Persson, από τους πρώτους developer του Minecraft, ανακοίνωσε την επιθυμία του σε μια ανάρτηση στο Χ, να ξεκινήσει το development του Minecraft 2
I basically announced minecraft 2.
I thought that maybe people ACTUALLY do want me to make another game that’s super similar to the first one, and I’m loving working on games again.
I don’t super duper care exactly which game I make first (or even if I make more), but I do know…
— notch (@notch) January 3, 2025
Από το πουθενά, o Notch έκανε ένα poll στο X, ζητώντας το feedback για το development ενός καινούργιου game ως προς το είδος του, συγκεκριμένα ζήτησε από τους fans του αν θα προτιμούσαν ένα παραδοσιακό roguelike αναμεμειγμένο με tile based first person dungeon crawler ή έναν πνευματικό διάδοχο του Minecraft. H “έρευνα αγοράς” του, μίλησε και ο λαός ζήτησε το Minecraft 2.
Honest and legitimate request for feedback for once:
The new game I’m passionately working on is currently set to be a traditional roguelike (i.e. ADOM, nethack, etc) mixed with a tile based first person dungeon crawler (ie Legend of Grimrock (esp 2), Eye of the Beholder)
But…
— notch (@notch) January 1, 2025
“Ουσιαστικά ανακοίνωσα το Minecraft 2.“, φυσικά το καινούργιο game δεν μπορεί να φέρει τον τίτλο του Minecraft, αφού ο Notch πούλησε τη Mojang και τα δικαιώματα του Minecraft στη Microsoft το 2014 έναντι 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, παρόλαυτα δήλωσε πως έχει όρεξη να ξαναδουλέψει πάνω στο development ενός καινούργιου game που να έχει χαρακτηριστικά παρόμοια με το Minecraft. “Σκέφτηκα ότι ίσως ο κόσμος ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θέλει να φτιάξω άλλο ένα παιχνίδι που να είναι εξαιρετικά παρόμοιο με το πρώτο και μου αρέσει να δουλεύω ξανά πάνω σε παιχνίδια.”, η κοινότητα σε όλο το διαδίκτυο χάρηκε με τα νέα και άνοιξαν διάλογοι για το τι να περιμένουν από τα μεγαλεπήβολα σχέδια του Notch.
Επιπλέον, δήλωσε: “Α, και επίσης εκτιμώ πολύ το να είμαι άνθρωπος του λόγου μου, οπότε σκοπεύω επίσης να το κάνω αυτό με τρόπο που σε καμία περίπτωση δεν προσπαθεί να παραβιάσει κρυφά την απίστευτη δουλειά που κάνει η ομάδα της Mojang και που η Microsoft κάνει με επιτυχία … Και τους σέβομαι που το κάνουν αυτό. Είναι η δουλειά τους. Και, απ’ ότι καταλαβαίνω, αφήνουν το στούντιο να κάνει τα πράγματα με τον δικό του τρόπο, κάτι που μου φαίνεται πολύ δίκαιο.”, ο δημιουργός του Minecraft θα φροντίσει να μην υπονομεύσει την παλιά του IP, μέσα από το καινούργιο του έργο.
Είναι διατεθειμένος να κάνει τη νέα αρχή, όσες αποτυχίες και αν του επιφέρει η διαδικασία του development, όμως έχει μάθει από όσες αποτυχίες του έχουν προκύψει. Το να βλέπουμε ένα παλιό δημιουργό που έχει φτιάξει ένα κοσμοϊστορικό τίτλο, να ξαναμπαίνει στο προσκήνιο της gaming βιομηχανίας είναι μια πνοή ελπίδας, μέσα στους κολλοσούς που κλείνουν τα στούντιο, επειδή δεν κάλυψαν της προσδοκίες των κέρδων στο excel τους.