Το αναμενόμενο Rell rework στο League of Legends έρχεται επιτέλους στο PBE Patch 13.11. Από την κυκλοφορία της, η Rell βρισκόταν σε δύσκολη θέση στο meta. Παρόλο που χρησιμοποιούνταν σε pro αγώνες, δεν ήταν αποτελεσματική για τους casual παίκτες. Ως εκ τούτου, η δημοτικότητά της δεν αυξανόταν και το ποσοστό pick της στα ranked matches ήταν χαμηλό.
Παρακάτω παρατίθενται όλες οι αλλαγές που πιστεύεται ότι θα κάνει η Riot Games για το Rell rework update στο PBE Patch 13.11.
Rell rework base stats
- Attack speed αυξήθηκε: .55 >>> .625
- Attack speed per level μειώθηκε: 2% >>> 1.5%
- Armor μειώθηκε: 32 + 4.2/level >>> 32 + 3/level
- Magic resist μειώθηκε: 32 + 2.05/level >>> 32 + 1/level
- Move speed μειώθηκε: 335 >>> 330
Break the Mold [Passive]
- Amor/MR shred μειώθηκε: 10% >>> 3%
- Προστέθηκε: Armor/Magic resist shred κάνει stack έως και 5/target
- Προστέθηκε: Όλα τα abilities εφαρμόζουν ένα stack της passive της
- Minimum steal μειώθηκε: 5-12 (based on level) >>> 2.5-5 (based on level)
- Minion Steal μειώθηκε: .5-2 (based on level) >>> .25-1 (based on level)
- Προστέθηκε: Διατηρεί τα “resists” για τη διάρκεια του buff (ακόμη και αν ο στόχος είναι νεκρός)
- Αφαιρέθηκε: Δεν κάνει bonus magic damage on hit
- Αφαιρέθηκε: Χτύπημα σε νέο στόχο δεν ανανεώνει τη διάρκεια στους στόχους
Shattering Strike [Q]
Η Rell σπρώχνει τη λόγχη της, η οποία κάνει stun τους στόχους για 0,75 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, καταστρέφει όλες τις ασπίδες και προκαλεί magic damage.
- Προστέθηκε: Κάνει stun όλους τους στόχους για 0,75 δευτερόλεπτα.
- Προστέθηκε: Εφαρμόζει passive και full damage σε κάθε στόχο
- Αφαιρέθηκε: Heal στον εαυτό και στον σύμμαχο
- Αλλαγή range: 685 μπροστά και 150 πίσω από την Rell >>> 520 μπροστά και 220 πίσω από την Rell
- Το cooldown αυξήθηκε: 9/8/7/6/5 >>> 11/10.5/10/9.5/9
- Αύξηση του cast time: 0,35 δευτερόλεπτα >>> 0,5 δευτερόλεπτα
- Προστέθηκε: Προκαλεί 250% damage σε jungle camps
- Προστέθηκε: Μετακίνηση 100 μονάδων on the swing για να πουλήσει power
Ferromancy: Crash Down [W]
Η Rell πηδάει από το άλογό της,κάνοντας knock up τους εχθρούς για 0,75 δευτερόλεπτα και μετά προκαλεί magic damage. Επιπλέον, η Rell αποκτά μια ασπίδα, η οποία διαρκεί μέχρι να ανέβει ξανά.
Mounted:
- Αφαιρείται: Ταχύτητα κίνησης ενώ είναι mounted
Dismounted:
- Το Attack speed αυξήθηκε για 15/20/25/30/35%
- Το Attack range αυξήθηκε για 75
- Μείωση MS: 280 >>> 15% slow
- Αφαιρέθηκε: MS cap όταν dismounted
Crash Down:
- Damage μειώθηκε: 70/105/140/175/210 + 60%AP >>> 70/100/130/160/190 + 60%AP
- Shield μειώθηκε: 35/60/85/110/135 +12% max health >>> 30/55/80/105/130 +10% max health
- Max slide distance μειώθηκε: 375 >>> 320
- AOE radius μειώθηκε: 200 >>> 180 (400×775 >>> 360×680 με slide και radius)
- Jump range μειώθηκε: 500 >>> 400
- Knockup duration μειώθηκε: 1 >>> 0.75 seconds
Mount Up:
- MS μειώθηκε: 25/30/35/40/45% για 3.5 δευτερόλεπτα >>> MS μειώνεται ταχύτατα 30% ανα δευτερόλεπτο
- Προστέθηκε: Κάνει 250% damage σε jungle camps
Full Tilt [E]
Mounted Alacrity (Passive): Η Rell παίρνει 50 MS όταν mounted, μειώνεται κατά τη διάρκεια της μάχης.
Full Tilt (Active): Η Rell και ένας σύμμαχος κάνουν charge, αυξάνοντας τα MS έως και 20% σε τρία δευτερόλεπτα. Διπλασιάζεται σε 40% για τους εχθρούς ή τον συνδεδεμένο σύμμαχό σας.
Μετά από ένα δευτερόλεπτο, η επόμενη επίθεση της Rell, ή το Q, εκρήγνυται σε μια περιοχή για magic damage.
- Damage: 20/25/30/35/40
- MS: 20%
- Max MS: 40%
- Passive MS: 10/20/30/40/50%
- Κάνει 250% damage σε jungle camps
Magnet Storm [R]
To Rell rework update εφαρμόζει τη νέα passive