Video Games

League of Legends: Δείτε τις νέες αλλαγές της Rell

Το αναμενόμενο Rell rework στο League of Legends έρχεται επιτέλους στο PBE Patch 13.11. Από την κυκλοφορία της, η Rell βρισκόταν σε δύσκολη θέση στο meta. Παρόλο που χρησιμοποιούνταν σε pro αγώνες, δεν ήταν αποτελεσματική για τους casual παίκτες. Ως εκ τούτου, η δημοτικότητά της δεν αυξανόταν και το ποσοστό pick της στα ranked matches ήταν χαμηλό.

 width=

Παρακάτω παρατίθενται όλες οι αλλαγές που πιστεύεται ότι θα κάνει η Riot Games για το Rell rework update στο PBE Patch 13.11.

Rell rework base stats

  • Attack speed αυξήθηκε: .55 >>> .625
  • Attack speed per level μειώθηκε: 2% >>> 1.5%
  • Armor μειώθηκε: 32 + 4.2/level >>> 32 + 3/level
  • Magic resist μειώθηκε: 32 + 2.05/level >>> 32 + 1/level
  • Move speed μειώθηκε: 335 >>> 330

Break the Mold [Passive]

  • Amor/MR shred μειώθηκε: 10% >>> 3%
  • Προστέθηκε: Armor/Magic resist shred κάνει stack έως και 5/target
  • Προστέθηκε: Όλα τα abilities εφαρμόζουν ένα stack της passive της
  • Minimum steal μειώθηκε: 5-12 (based on level) >>> 2.5-5 (based on level)
  • Minion Steal μειώθηκε: .5-2 (based on level) >>> .25-1 (based on level)
  • Προστέθηκε: Διατηρεί τα “resists” για τη διάρκεια του buff (ακόμη και αν ο στόχος είναι νεκρός)
  • Αφαιρέθηκε: Δεν κάνει bonus magic damage on hit
  • Αφαιρέθηκε: Χτύπημα σε νέο στόχο δεν ανανεώνει τη διάρκεια στους στόχους

Shattering Strike [Q]

Η Rell σπρώχνει τη λόγχη της, η οποία κάνει stun τους στόχους για 0,75 δευτερόλεπτα. Επιπλέον, καταστρέφει όλες τις ασπίδες και προκαλεί magic damage.

  • Προστέθηκε: Κάνει stun όλους τους στόχους για 0,75 δευτερόλεπτα.
  • Προστέθηκε: Εφαρμόζει passive και full damage σε κάθε στόχο
  • Αφαιρέθηκε: Heal στον εαυτό και στον σύμμαχο
  • Αλλαγή range: 685 μπροστά και 150 πίσω από την Rell >>> 520 μπροστά και 220 πίσω από την Rell
  • Το cooldown αυξήθηκε: 9/8/7/6/5 >>> 11/10.5/10/9.5/9
  • Αύξηση του cast time: 0,35 δευτερόλεπτα >>> 0,5 δευτερόλεπτα
  • Προστέθηκε: Προκαλεί 250% damage σε jungle camps
  • Προστέθηκε: Μετακίνηση 100 μονάδων on the swing για να πουλήσει power

Ferromancy: Crash Down [W]

Η Rell πηδάει από το άλογό της,κάνοντας knock up τους εχθρούς για 0,75 δευτερόλεπτα και μετά προκαλεί magic damage. Επιπλέον, η Rell αποκτά μια ασπίδα, η οποία διαρκεί μέχρι να ανέβει ξανά.

Mounted:

  • Αφαιρείται: Ταχύτητα κίνησης ενώ είναι mounted

Dismounted:

  • Το Attack speed αυξήθηκε για 15/20/25/30/35%
  • Το Attack range αυξήθηκε για 75
  • Μείωση MS: 280 >>> 15% slow
  • Αφαιρέθηκε: MS cap όταν dismounted

Crash Down:

  • Damage μειώθηκε: 70/105/140/175/210 + 60%AP >>> 70/100/130/160/190 + 60%AP
  • Shield μειώθηκε: 35/60/85/110/135 +12% max health >>> 30/55/80/105/130 +10% max health
  • Max slide distance μειώθηκε: 375 >>> 320
  • AOE radius μειώθηκε: 200 >>> 180 (400×775 >>> 360×680 με slide και radius)
  • Jump range μειώθηκε: 500 >>> 400
  • Knockup duration μειώθηκε: 1 >>> 0.75 seconds

Mount Up:

  • MS μειώθηκε: 25/30/35/40/45% για 3.5 δευτερόλεπτα >>> MS μειώνεται ταχύτατα 30% ανα δευτερόλεπτο
  • Προστέθηκε: Κάνει 250% damage σε jungle camps

Full Tilt [E]

Mounted Alacrity (Passive): Η Rell παίρνει 50 MS όταν mounted, μειώνεται κατά τη διάρκεια της μάχης.

Full Tilt (Active): Η Rell και ένας σύμμαχος κάνουν charge, αυξάνοντας τα MS έως και 20% σε τρία δευτερόλεπτα. Διπλασιάζεται σε 40% για τους εχθρούς ή τον συνδεδεμένο σύμμαχό σας.

Μετά από ένα δευτερόλεπτο, η επόμενη επίθεση της Rell, ή το Q, εκρήγνυται σε μια περιοχή για magic damage.

  • Damage: 20/25/30/35/40
  • MS: 20%
  • Max MS: 40%
  • Passive MS: 10/20/30/40/50%
  • Κάνει 250% damage σε jungle camps

Magnet Storm [R]

To Rell rework update εφαρμόζει τη νέα passive

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Don't Miss the News, Samurai!

Εγγράψου στο Newsletter του ggunews.gr για να μαθαίνεις πρώτος όλα τα καυτά νέα στον κόσμο του Internet και της τεχνολογίας!
Newsletter