Με την έναρξη της προδημοσίευσης του Prince of Persia: The Lost Crown, η Ubisoft επέλεξε αυτή την εβδομάδα να αλλάξει το όνομα των συνδρομητικών υπηρεσιών της Ubisoft+ και να εισαγάγει μια έκδοση PC της βαθμίδας “Classics” σε χαμηλότερη τιμή. Και ένα μεγάλο μέρος αυτού, λέει ο διευθυντής συνδρομών του εκδότη, Philippe Tremblay, είναι να κάνει τους παίκτες να “νιώσουν άνετα” με το να μην έχουν στην κατοχή τους τα παιχνίδια τους.
Ωστόσο, η ζήτηση προφανώς υπάρχει, λέει ο Tremblay σε συνέντευξή του στο GI.biz. Ισχυρίζεται ότι η συνδρομητική υπηρεσία της εταιρείας είχε τον Οκτώβριο του 2023 τον μεγαλύτερο μήνα της ιστορίας της και ότι η υπηρεσία είχε “εκατομμύρια” συνδρομητές και “πάνω από μισό δισεκατομμύριο ώρες” παιχνιδιού. Αυτό που είναι πιο ανατριχιαστικό σε όλα αυτά, ωστόσο, είναι όταν ο Tremblay προχωράει στο πώς η Ubisoft επιθυμεί να δει μια “μετατόπιση των καταναλωτών”, παρόμοια με αυτή της αγοράς των CD και των DVD, όπου οι άνθρωποι έχουν μετακινηθεί στο Spotify και το Netflix, αντί να αγοράζουν φυσικά μέσα για να τα κρατούν στα ράφια τους. Δεδομένου ότι οι περισσότεροι άνθρωποι, ενώ είναι μέρος του προβλήματος, το θεωρούν και ως πρόβλημα, είναι τόσο περίεργο να το βλέπουμε να διατυπώνεται σαν να πρόκειται για κάποια λανθασμένη σκέψη στο κοινό της εταιρείας.
”Ένα από τα πράγματα που είδαμε είναι ότι οι gamers έχουν συνηθίσει, λίγο σαν το DVD, να έχουν και να κατέχουν τα παιχνίδια τους. Αυτή είναι η μεταστροφή των καταναλωτών που πρέπει να γίνει. Έχουν βολευτεί με το να μην κατέχουν τη συλλογή τους από CD ή DVD. Αυτή είναι μια μεταμόρφωση που έγινε λίγο πιο αργά [στα παιχνίδια]. Καθώς οι παίκτες αισθάνονται άνετα από αυτή την άποψη… δεν χάνετε την πρόοδό σας. Αν συνεχίσετε το παιχνίδι σας κάποια άλλη στιγμή, το αρχείο προόδου σας είναι ακόμα εκεί. Δεν έχει διαγραφεί. Δεν χάνετε ό,τι έχετε χτίσει στο παιχνίδι ή την εμπλοκή σας με το παιχνίδι. Οπότε το θέμα είναι να νιώθεις άνετα με το να μην είσαι ιδιοκτήτης του παιχνιδιού σου.”