387 views

Στο πλαίσιο ενός εγγράφου που στάλθηκε στο Διοικητικό Συμβούλιο Οικονομικής Άμυνας της Βραζιλίας (CADE) για να δικαιολογήσει την εξαγορά της Activision Blizzard, η Μicrosoft ισχυρίστηκε ότι η Sony προσπαθεί ενεργά να σαμποτάρει την ανάπτυξη του Game Pass προσπαθώντας να εμποδίσει την εμφάνιση περιεχομένου σε αυτό.

Τα παρακάτω σχόλια αποτελούν μέρος της απάντησης της Microsoft στους ισχυρισμούς της Sony προς το βραζιλιάνικο συμβούλιο, ότι η απόκτηση του Call of Duty από το Xbox θα ήταν αντιανταγωνιστική.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι στρατηγικές αποκλειστικότητας βρίσκονται στον πυρήνα της πολιτικής της Sony για την ενίσχυση της παρουσίας της στη βιομηχανία παιχνιδιών και ότι η Sony είναι ηγέτης στη διανομή ψηφιακών παιχνιδιών, η ανησυχία της για πιθανή αποκλειστικότητα του περιεχομένου της Activision είναι τουλάχιστον ασυνάρτητη“, υποστηρίζει η Microsoft στα έγγραφα που δημοσίευσε η CADE.

Το μόνο που αποκαλύπτει, για άλλη μια φορά, είναι ένας φόβος σχετικά με ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο που προσφέρει περιεχόμενο υψηλής ποιότητας σε χαμηλό κόστος στους παίκτες, απειλώντας μια ηγεσία που έχει σφυρηλατηθεί από μια στρατηγική επικεντρωμένη στη κονσόλα και την αποκλειστικότητα όλα αυτά τα χρόνια“.

Στη συνέχεια ισχυρίζεται: “Πράγματι, η δυνατότητα της Microsoft να συνεχίσει να επεκτείνει το Game Pass παρεμποδίζεται από την επιθυμία της Sony να ταχθεί ενάντια σε αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο. Η Sony πληρώνει για “δικαιώματα αποκλεισμού” για να εμποδίσει τους προγραμματιστές να προσθέσουν περιεχόμενο στο Game Pass και σε άλλες ανταγωνιστικές συνδρομητικές υπηρεσίες“.

Αυτού του είδους οι συμφωνίες με τις πλατφόρμες είναι συνηθισμένες στη βιομηχανία παιχνιδιών. Μάλιστα, έγινε αναφορά στο ότι το PlayStation μπλοκάρει τα παιχνίδια τρίτων που εμφανίζονται στο Game Pass, σε έγγραφα που αποκαλύφθηκαν στο πλαίσιο της περσινής αγωγής Epic εναντίον Apple.

Το υπόλοιπο της απάντησής της, καθώς και δύο ακόμη ισχυρισμοί στο πλαίσιο του ίδιου τμήματος, έχουν διαγραφεί από το έγγραφο, προφανώς για λόγους εμπιστευτικότητας.

Σε άλλο σημείο του εγγράφου, η Microsoft υποστήριξε ότι η Sony “δεν θέλει ελκυστικές συνδρομητικές υπηρεσίες που θα απειλήσουν την κυριαρχία της στην αγορά ψηφιακής διανομής παιχνιδιών για κονσόλες“, υποστηρίζοντας: “Με άλλα λόγια, η Sony αντιδρά στην εισαγωγή νέων μοντέλων monetization που είναι ικανά να αμφισβητήσουν το δικό της επιχειρηματικό της μοντέλο“.

Τον περασμένο μήνα η Sony ήταν μέλος μιας σειρά τρίτων εταιρειών (μεταξύ των οποίων η Bandai Namco και η Ubisoft) που κατέθεσαν τις απόψεις τους στην CADE σχετικά με την επικείμενη εξαγορά της Activision Blizzard από τη Microsoft.

Η Sony ισχυρίστηκε ότι η εξαγορά θα μπορούσε να επηρεάσει τους χρήστες να μεταπηδήσουν στο Xbox επειδή πρόκειται για “ένα βασικό παιχνίδι – ένα blockbuster, ένα παιχνίδι τύπου ΑΑΑ που δεν έχει αντίπαλο“.

Ο επικεφαλής του τμήματος παιχνιδιών της Microsoft, Phil Spencer, επιβεβαίωσε τον Ιανουάριο ότι πρόθεσή του ήταν να διατηρήσει το Call of Duty στις πλατφόρμες του PlayStation σε περίπτωση που ολοκληρωθεί η εξαγορά της Activision Blizzard από τη Microsoft. Ωστόσο, αργότερα υποστηρίχθηκε ότι η Activision Blizzard έχει δεσμευτεί συμβατικά να κυκλοφορήσει μόνο τα επόμενα τρία παιχνίδια Call of Duty για τις κονσόλες PlayStation, συμπεριλαμβανομένου του φετινού Modern Warfare 2.

Πηγή: Video Games Chronicle

About author

Νikos Sotos

"Morning Mr Freeman, looks like your running late"

Your email address will not be published. Required fields are marked *