Η FromSoftware θεωρείται ως μία από τις καλύτερες εταιρείες που εργάζονται αυτή τη στιγμή στη gaming βιομηχανία, βγάζοντας καθοριστικούς τίτλους, όπως το Elden Ring, η σειρά Dark Souls και το επερχόμενο Armored Core 6: Fires of Rubicon. Θα πίστευε κανείς ότι με τόση επιρροή και μια πλειάδα αριστουργημάτων, η ομάδα της FromSoftware θα ήταν τεράστια, αλλά στην πραγματικότητα είναι συγκλονιστικά μικρή σε σύγκριση με άλλους developers που εργάζονται σε triple-A τίτλους.
Σε συνέντευξή του στο PC Gamer, ο παραγωγός του Armored Core 6, Yasunori Ogura, αποκαλύπτει ότι η FromSoftware αποτελείται μόνο από περίπου 400 μέλη, με τους 300 από αυτούς στην ομάδα development. Αντί να προσλαμβάνει διαφορετικές ομάδες για να δουλεύουν σε διαφορετικά έργα, ο Ogura εξηγεί ότι η FromSoftware επιλέγει να μετακινεί τους προγραμματιστές ανάλογα με το πού χρειάζονται, ακόμα και αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αλλάζουν εντελώς τα projects.
“Για να δώσουμε μια ευρεία εικόνα, έχουμε μόλις περίπου 400 υπαλλήλους στην FromSoftware, και περίπου 300 από αυτούς είναι προσωπικό development”, λέει ο Ogura. “Αυτό το πλήθος προγραμματιστών μετακινείται, μετακινείται μεταξύ έργων ανάλογα με τις ανάγκες, ανάλογα με την τρέχουσα κατάσταση ενός έργου και την τρέχουσα περίοδο ανάπτυξης”.
“Σε περιόδους αιχμής, θα είχαμε έως και 200, 230 προγραμματιστές που εργάζονται στο Armored Core 6. Αυτό ήταν παρόμοιο και με το Elden Ring. Στην περίοδο αιχμής αυτού του έργου, θα είχατε παρόμοιο αριθμό προσωπικού που θα εργαζόταν ταυτόχρονα σε αυτό. Έτσι, το προσωπικό μετακινείται ρευστά ανάλογα με τις ανάγκες“.
Σε σύγκριση με την υπόλοιπη βιομηχανία παιχνιδιών triple-A, το να εργάζονται μόνο 230 προγραμματιστές σε ένα παιχνίδι τόσο τεράστιο και απαιτητικό όπως το Elden Ring είναι απολύτως αξιοθαύμαστο, ειδικά αν αναλογιστείτε ότι το Armored Core 6 βρισκόταν στην ανάπτυξη την ίδια περίοδο. Με μόνο 300 προγραμματιστές να εργάζονται ταυτόχρονα τόσο στο Elden Ring όσο και στο Armored Core 6, η FromSoftware πρέπει να είναι απίστευτα αποτελεσματική.
Το Armored Core 6 αναμένει κυκλοφορία στις 25 Αυγούστου. Με το παιχνίδι αυτό στα τελικά στάδια, και γνωρίζοντας τις νόρμες λειτουργίας της FromSoftware είναι αναμενόμενο το προσωπικό που εργαζόταν σε αυτό, να καταπιαστεί με το επόμενο project της εταιρείας, το αναμενόμενο DLC του Elden Ring, Shadow of the Erdtree. Το σχετικά μικρό σχήμα της εταιρείας ενδεχομένως να είναι και ένας από τους λόγους που δεν έχουμε πολλές ενημερώσεις για τα εκάστοτε project, αλλά και ταυτόχρονα ο λόγος που αποτελούν τεράστιες επιτυχίες μετά την ολοκλήρωση τους. Μια μικρότερη ομάδα σημαίνει περισσότερη εργασία, αλλά και ταυτόχρονα πιο αποτελεσματική και καλύτερη συνεννόηση.