Η Eidos πρόσφατα ανεξαρτητοποιήθηκε από την Square Enix, σύμφωνα με την πρόσφατη πώλησή της στην Embracer Group μαζί με την Crystal Dynamics. Γνωρίζοντας τρία project πάνω στα οποία δουλεύει η Crystal Dynamics, το περιεχόμενο των Avengers, τη βοήθεια της Microsoft με το Perfect Dark και ένα νέο παιχνίδι Unreal Engine 5 Tomb Raider, δεν είναι τόσο ξεκάθαρο το πού πηγαίνει η Eidos από εδώ και πέρα.
Έχουμε ακούσει ότι θα δουλέψουν και σε projects με την Unreal Engine 5, καθώς IPs όπως το Thief και το Legacy of Kain αναφέρθηκαν όταν έγινε η πώληση. Ωστόσο, σύμφωνα με τον δημοσιογράφο/εσωτερικό Jeff Grubb, ίσως θελήσουν να στρέψουν την προσοχή τους πίσω στο Deus Ex.
“Είναι νωρίς“, λέει ο Grubb σε ένα podcast του Giant Bomb. “Οι φήμες που έχω ακούσει είναι ότι το στούντιο θέλει να ασχοληθεί άμεσα με το Deus Ex. Θέλουν να επιστρέψουν αμέσως σε αυτό. Θέλουν να προκαλέσουν – θέλουν να κάνουν ό,τι δεν μπόρεσε το Cyberpunk 2077 και άλλα τέτοια πράγματα. Αυτή είναι η φήμη που κυκλοφορεί. Θα δούμε αν αυτό συμβεί. Είναι πολύ νωρίς για το τι θα γίνει. Αλλά δεν υπήρχε καμία δυνατότητα να ξεκινήσει αυτή η συζήτηση υπό την τωρινή Square Enix, σωστά;“.
Όπως μπορεί να θυμάστε, το Deus Ex: Human Revolution κυκλοφόρησε το 2013 με μεγάλη επιτυχία, και είχε συνέχεια με το Mankind Divided το 2016. Αυτό δεν έτυχε τόσο καλής υποδοχής, καθώς έμοιαζε λίγο ημιτελές και μικρότερης κλίμακας, ενώ φαινόταν ότι θα υπήρχε ένα τρίτο μέρος αυτής της τριλογίας που έπρεπε να ολοκληρωθεί. Λόγω της απογοήτευσης της Square Enix από την πορεία των επιδόσεων του franchise, δεν συνέβη κάτι τέτοιο. Η Eidos συνέχισε να εργάζεται στο Avengers με την Crystal Dynamics και αργότερα έκανε το Guardians of the Galaxy.
Τώρα, υπό την Embracer, φαίνεται ότι υπάρχουν πολύ περισσότερες επιλογές στο τραπέζι, συμπεριλαμβανομένης της επιστροφής στο Deus Ex. Αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο από αυτά που λέει ο Grubb εδώ είναι αν αυτό θα είναι το τρίτο παιχνίδι της τριλογίας Adam Jensen ή κάτι εντελώς νέο.
Φαίνεται ότι θέλει να ακολουθήσει το Cyberpunk 2077, το οποίο θα ήταν ένας διαφορετικός δρόμος, ενδεχομένως με μεγαλύτερη κλίμακα και περισσότερες δυνατότητες για τον παίκτη. Το Cyberpunk πούλησε αρχικά εκπληκτικό αριθμό αντιτύπων, αλλά το παιχνίδι βυθίστηκε μακροπρόθεσμα από την κακή φήμη και τα πολλά σφάλματα που χρειάστηκαν ένα χρόνο και πλέον για να διορθωθούν. Η Eidos έχει ήδη αυτόν τον υπέροχα υλοποιημένο κόσμο του Deus Ex για να βασιστεί, οπότε τι θα γινόταν αν έφτιαχναν το δικό τους Cyberpunk που δεν θα τα έκανε όλα μαντάρα στην κυκλοφορία;
Σίγουρα θα συμφωνούσα με αυτή την ιδέα, και όσο κι αν μου άρεσε ο Adam Jensen στο πρώτο παιχνίδι, μάλλον θα ήταν πιο λογικό να ξεφύγουν από τη μορφή των δύο τελευταίων παιχνιδιών και να φτιάξουν κάτι νέο, μεγαλύτερο και πιο προσαρμόσιμο μέσα στον κόσμο του Deus Ex. Υπό αυτές τις συνθήκες, το να φτιάξεις κάτι τέτοιας κλίμακας είναι προφανώς μια εξαιρετικά μεγάλη παραγγελία και ακόμη και αν η Embracer είναι πιο ανοιχτή σε νέες ιδέες από ό,τι ήταν η Square Enix και ειναι απορίας άξιο αν θα συμφωνούσαν ότι το να προχωρήσουν σε μια τόσο φιλόδοξη προσπάθεια με αυτό το franchise θα ήταν η σωστή απόφαση.
Πηγή: Forbes