[the_ad id=”964″]
Oι τελευταίοι δύο μήνες ήταν γεμάτοι εξαγορές στην gaming βιομηχανία. Όχι μόνο η Microsoft που πραγματοποίησε μια τεράστια συμφωνία (έναντι 68.7 εκατομμυρίων δολαρίων) με την Activision Blizzard, αλλά και η Sony ολοκλήρωσε την εξαγορά της Bungie. Αυτό φούντωσε τις φήμες σχετικά με την εξαγορά της Electronic Arts από μια μεγαλύτερη εταιρεία, κάτι το οποίο η ίδια η EA δεν είχε σχολιάσει μέχρι τώρα.
Ο Andrew Wilson, ο σημερινός CEO της Electronic Arts, αποφάσισε επιτέλους να σπάσει τη σιωπή του και να μιλήσει επίσημα για το τι συμβαίνει τον τελευταίο καιρό. Πρόκειται για μια σημαντική αλλαγή στην επίσημη στάση της εταιρείας, καθώς στο παρελθόν είχε αρνηθεί να σχολιάσει το θέμα με οποιονδήποτε τρόπο.
Σύμφωνα με τον Wilson, η Electronic Arts “δεν θα μπορούσε να είναι σε ισχυρότερη θέση ως αυτόνομη εταιρεία” από ότι είναι σήμερα. Η πληροφορία αυτή προέκυψε στο πλαίσιο της τελευταίας αναφοράς για τα κέρδη του πρώτου τριμήνου, τα οποία σίγουρα θα ενισχυθούν περαιτέρω από το γεγονός πως τα live-service παιχνίδια της EA είναι αρκετά επιτυχημένα. Ο Wilson υποστήριξε ότι στόχος της εταιρείας είναι να κρατήσει τους παίκτες και τους μετόχους της ευχαριστημένους και ότι ο σημερινός τρόπος με τον οποίο γίνεται αυτό δεν φαίνεται να τους έχει απογοητεύσει.
“Νιώθουμε πολύ μεγάλη αυτοπεποίθηση και ενθουσιασμό“, επεσήμανε ο Wilson, υπογραμμίζοντας πως η Electronic Arts δεν είναι πολύ πιθανό να εξαγοραστεί από κάποια μεγαλύτερη εταιρεία σύντομα. Παράλληλα με τις δοκιμασμένες ναυαρχίδες της, όπως το Apex Legends και τα διάφορα αθλητικά franchises με τα οποία συνεργάζεται (Μadden, FIFA), η EA φαίνεται να έχει έναν κρυφό άσο στο μανίκι της. Προφανώς, υπάρχει ένα σημαντικό παιχνίδι της EA που δεν έχει ανακοινωθεί και θα κυκλοφορήσει το 2023, και είναι πολύ πιθανό να πρόκειται για μια ακόμη ένα live service τίτλο που θα μεγαλώσει την βιβλιοθήκη της.
Οι τελευταίες δηλώσεις του Wilson εξακολουθούν να υποδηλώνουν ότι οι πρόσφατες φήμες περί συγχώνευσης της EA με μια άλλη εταιρεία δεν είναι τελικά αληθινές. Ακόμα, αξίζει επίσης να επισημάνουμε ότι το σχόλιο του Wilson αφήνει αρκετά περιθώρια για την εταιρεία να προβεί σε μεγάλες ανακοινώσεις εξαγορών στο μέλλον, αφού τέτοιες ανακοινώσεις δύσκολα μπορούν να αποτελέσουν κομμάτι των οικονομικών αναφορών της εταιρείας.
Σε αυτό το σημείο, πρέπει να σημειωθεί πως πρόσφατα, ο προηγούμενος CEO της EA, John Riccitiello, τάχθηκε απέναντι στους developers που δεν δίνουν προτεραιότητα στα χαρακτηριστικά και τα συστήματα monetization. Ο Riccitiello εγκατέλειψε την εταιρεία εν μέσω της κρίσης του SimCity, για να αναλάβει ο Andrew Wilson με σχετικά μικρή εμπειρία στο publishing παιχνιδιών. Η εταιρεία έχει ωστόσο πολλαπλασιαστεί υπό την ηγεσία του Wilson και οι οικονομικές αναφορές που παρουσιάστηκαν υποδεικνύουν ότι αυτό δύσκολα θα αλλάξει στο εγγύς μέλλον.
Πηγή: Game Rant