Video Games

Η EA θέλει να βάλει in-game διαφημίσεις στα AAA games της

Ο διευθύνων σύμβουλος (CEO) της EA Andrew Wilson επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο να τοποθετήσει διαφημίσεις σε παιχνίδια ΑΑΑ – τίτλους που οι παίκτες αγοράζουν εκ των προτέρων για περίπου 70 ευρώ. Στο τμήμα ερωτήσεων και απαντήσεων της τελευταίας κλήσης της EA για τα κέρδη, ο Eric Sheridan από την Goldman Sachs ρώτησε τον Wilson σχετικά με τη δυναμική εισαγωγή διαφημίσεων. Ο Wilson δήλωσε: “…Η διαφήμιση έχει την ευκαιρία να αποτελέσει σημαντικό μοχλό ανάπτυξης για εμάς”. Στη συνέχεια συνέχισε: “…έχουμε ομάδες εσωτερικά στην εταιρεία αυτή τη στιγμή που εξετάζουν πώς μπορούμε να κάνουμε πολύ προσεκτικές υλοποιήσεις μέσα στις εμπειρίες των παιχνιδιών μας”.

Οι διαφημίσεις εντός παιχνιδιού αποτελούν φυσική εξέλιξη της διαφήμισης, ειδικά καθώς η βιομηχανία παιχνιδιών αναμένεται να αυξηθεί στα 583 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2030. Ορισμένοι παίκτες θεωρούν ότι αυτό αποσπά την προσοχή, αλλά άλλοι το αποδέχονται ως γεγονός της ζωής, αρκεί οι διαφημίσεις να τοποθετούνται φυσικά και διακριτικά – να μην μπαίνουν δυνατά στα πρόσωπα των παιχτών, να μην μπλοκάρουν το περιεχόμενο του παιχνιδιού ή να διακόπτουν το παιχνίδι μόνο και μόνο για να πουν ότι “πρέπει να αγοράσετε αυτό το προϊόν” ή να “εγγραφείτε σε αυτή την υπηρεσία”.

Δυστυχώς, η EA είχε μερικές περιπτώσεις κακών διαφημίσεων εντός παιχνιδιού. Το 2020, η εταιρεία τοποθέτησε διαφημίσεις πλήρους οθόνης για την τηλεοπτική εκπομπή The Boys στο UFC 4. Οι παίχτες δεν υποδέχτηκαν θετικά αυτή την τοποθέτηση, ειδικά επειδή διέκοπτε το game. Αυτή η αντίδραση οδήγησε την EA να αφαιρέσει τη διαφήμιση αμέσως μετά.

Η διαφήμιση εντός παιχνιδιού δεν είναι κάτι καινούργιο στη βιομηχανία gaming. Στην πραγματικότητα, το Adventureland, που κυκλοφόρησε το 1978, είναι ο πρώτος καταγεγραμμένος τίτλος που είχε in-game διαφημίσεις – αν και ήταν για την προώθηση της συνέχειάς του, Pirate Adventure. Το 1983, η Anheuser-Busch χρηματοδότησε το arcade game Tapper, το οποίο παρουσίαζε ένα γιγαντιαίο λογότυπο της Budweiser ακριβώς μέσα στο παιχνίδι που είχε σχεδιαστεί για μπαρ.

Καθώς η αγορά της βιομηχανίας gaming αυξήθηκε τη δεκαετία του ’90 και του 2000, πολλές εταιρείες θέλησαν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητές της – ορισμένα παιχνίδια, όπως το Zool και το Push-Over, παρουσίαζαν έντονα προϊόντα που χορηγούσαν τους τίτλους τους, όπως η Chupa Chups και η Quavers. Αντίθετα, άλλα ήταν κραυγαλέες διαφημίσεις, όπως το Pepsi Man.

Το Need for Speed: Underground 2 της EA από το 2004 είναι γνωστό για τις διαφημίσεις εντός του παιχνιδιού που τοποθετήθηκαν σε διαφημιστικές πινακίδες σε όλο το open-world. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι η EA το έκανε αυτό για λόγους ρεαλισμού, καθώς οι μάρκες στο παιχνίδι παρουσίαζαν εταιρείες του πραγματικού κόσμου, όπως η Best Buy, η Burger King και η Cingular.

Ωστόσο, το 2006 το GameSpot επιβεβαίωσε ότι η EA προχωρούσε σε δυναμικές διαφημίσεις στους τίτλους της, με τα Need for Speed Carbon και Battlefield 2142 να είναι από τα πρώτα παιχνίδια που το δοκίμασαν. Το 2008, το Burnout Paradise, ένας άλλος δημοφιλής τίτλος της EA, περιείχε πολιτικές διαφημίσεις για την υποψηφιότητα του τότε γερουσιαστή Μπαράκ Ομπάμα για τις προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ το 2008.

Οι διαφημίσεις στο παιχνίδι είναι συνήθως μια κατανοητή απόρροια των free-to-play παιχνιδιών. Ωστόσο, αφήνουν μια κακή γεύση, ειδικά αν οι διαφημίσεις προβάλλονται σε ένα παιχνίδι ΑΑΑ για το οποίο έχετε πληρώσει καλά χρήματα εκ των προτέρων. Ενώ το κόστος ανάπτυξης των τίτλων ΑΑΑ έχει εκτοξευθεί στα ύψη, με τίτλους όπως το Call of Duty: Modern Warfare 2, το Cyberpunk 2077 και το Star Citizen να κοστίζουν εκατοντάδες εκατομμύρια για να κατασκευαστούν, οι developers τους έχουν επίσης πουλήσει πολλά αντίτυπα.

Αν η EA προσθέσει δυναμικές διαφημίσεις εντός του παιχνιδιού στους τίτλους της, ας ελπίσουμε ότι η εταιρεία θα τηρήσει την υπόσχεσή της για “προσεκτική εφαρμογή” και “δημιουργία κοινότητας πέρα από τα όρια των παιχνιδιών μας”. Αν και η EA φημίζεται για τη διπλωματικότητα των απαντήσεων της, και το πως μπορούν να αλλάξουν το νόημα μιας έκφρασης εκ των υστέρων, οι παίχτες γνωρίζουν πολύ καλά πότε να αντιδρούν σε αυτά τα περιστατικά.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Don't Miss the News, Samurai!

Εγγράψου στο Newsletter του ggunews.gr για να μαθαίνεις πρώτος όλα τα καυτά νέα στον κόσμο του Internet και της τεχνολογίας!
Newsletter