Το Disney Illusion Island δεν είναι η πιο συναρπαστική αφηγηματικά ή μηχανικά Metroidvania εμπειρία εκεί έξω. Παρόλα αυτά, τα entry-level παιχνίδια όπως αυτό είναι εξίσου κρίσιμα για το είδος ως “σκαλοπάτια” που μπορεί κάποιος να παίξει πριν εντρυφήσει σε παιχνίδια όπως το Hollow Knight.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο σέβομαι το Illusion Island της Disney. Μπορεί να μην στοχεύει τους ενήλικες, αλλά θα είναι ένα παιχνίδι που θα επηρεάσει κάποιο παιδί με τον ίδιο τρόπο που ήταν το Super Metroid για μένα. Το νέο παιχνίδι της Disney από την Dlala Studio είναι ένα Metroidvania που αφαιρεί τη μάχη και κάθε άλλο εμπόδιο που μπορεί να μπει στο δρόμο ενός μικρού παιδιού ή ενός άπειρου παίκτη. Μάλιστα, περιλαμβάνει ενεργά κάποιους μηχανισμούς και επιλογές προσβασιμότητας για να βοηθήσει τους παίκτες που το έχουν ανάγκη. Είναι μια φιλόξενη περιπέτεια που ταιριάζει με το ήθος της Disney.
Απλή ιστορία δεν σημαίνει κακή ιστορία
Στο Disney Illusion Island, πλάσματα από μια χώρα που ονομάζεται Monoth πείθουν τον Μίκυ, τη Μίνι, τον Ντόναλντ και τον Γκούφυ να τους βοηθήσουν να ανακτήσουν ισχυρούς τόμους που βρίσκονται διάσπαρτοι σε όλη τη χώρα. Αυτό, μαζί με την επιθυμία της ομάδας να γίνουν ήρωες, χρησιμεύει ως η απλή ραχοκοκαλιά της 2D περιπέτειας πλατφόρμας. Το Illusion Island δεν είναι ένα Metroidvania που δίνει έμφαση στο lore και την ανάπτυξη του κόσμου που παίρνει μέρος, όπως το Metroid Dread – η καρδιά του επικεντρώνεται κυρίως στο να προσφέρει υπέροχη αισθητική.
Το Illusion Island προσαρμόζει τα εξαιρετικά σχεδιασμένα γραφικά και το ηχητικό design των πιο πρόσφατων ταινιών μικρού μήκους του Mickey Mouse, δημιουργώντας μια περιπέτεια που θα είναι άμεσα αναγνωρίσιμη και ελκυστική για όσους αγαπούν τα κινούμενα σχέδια. Αυτή η ευχάριστη εικόνα συνδυάζεται όμορφα με το εύκολο gameplay του. Οι παίκτες όλων των δεξιοτήτων θα το βρουν εκπληκτικά γρήγορο και διασκεδαστικό.
Φιλικό προς τα παιδιά, χαλαρωτικό για τους μεγάλους
Η περιπέτεια κατανέμει σωστά τις νέες ικανότητες που ξεκλειδώνεις κατά τη διάρκεια της περιπέτειας, ώστε να μην πιέζει τους παίκτες να τις τελειοποιήσουν όλες ταυτόχρονα. Σε γενικές γραμμές, η Dlala πήρε πολλές σχεδιαστικές αποφάσεις εδώ για να κρατήσει το Illusion Island όσο το δυνατόν πιο προσιτό. Ενθαρρύνει το co-op παιχνίδι και παίζεται καλύτερα με αυτόν τον τρόπο. Στο co-op, υπάρχουν άμεσα διάφοροι μηχανισμοί που επιτρέπουν στους παίκτες να βοηθούν ο ένας τον άλλον.
Ενώ έχουμε τονίσει πολύ για το πόσο προσιτό είναι το Illusion Island, εξακολουθεί να διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά ενός καλού Metroidvania. Τα περισσότερα Metroidvanias εμπνέονται από το σχεδιασμό παιχνιδιών όπως το Super Metroid και το Castlevania: Symphony of the Night, αφήνοντας τους παίκτες ελεύθερους σε έναν γιγαντιαίο χάρτη που μπορούν να εξερευνήσουν περισσότερο καθώς αποκτούν νέες ικανότητες που ανοίγουν την πρόσβαση σε νέες περιοχές. Το Monoth του Illusion Island είναι ακριβώς έτσι στημένο, καθώς η περιπέτεια εκτυλίσσεται σε έναν γιγαντιαίο 2D χάρτη (με πολλά μυστικά) που ανοίγει καθώς οι παίκτες αποκτούν νέες ικανότητες.
Τελικές σκέψεις
Ο στόχος του Disney Illusion Island είναι να εισάγει νέους παίκτες στο είδος Metroidvania με αναγνωρίσιμους χαρακτήρες, χρήσιμους μηχανισμούς co-op και ένα γοητευτικό visual style και soundtrack. Θα μπορούσα να το φανταστώ ως μια πύλη εισόδου στη Metroidvania εμπειρία ή και στο gaming συνολικά για ένα παιδί που θέλει να παίξει ένα παιχνίδι με πρωταγωνιστή τον αγαπημένο του χαρακτήρα της Disney.
Ευχαριστούμε θερμά τη CD MEDIA για την παροχή του κωδικού.