Video Games

Concord: Τι πήγε λάθος με το νέο hero-shooter της Sony

Είναι πλέον ξεκάθαρο πως το νέο hero shooter της Sony, το Concord αποτελεί μια από τις πιο ηχηρές αποτυχίες της τελευταίας δεκαετίας στον χώρο της gaming βιομηχανίας. Παρά την οκταετή ανάπτυξη του από την Firewalk Studios, το παιχνίδι δεν κατάφερε να προσελκύσει το ενδιαφέρον των παικτών, σημειώνοντας λιγότερους από 700 ταυτόχρονους παίκτες στο Steam και μερικές χιλιάδες στην πλατφόρμα της PlayStation. Τι πήγε λοιπόν λάθος; Σε αυτό το άρθρο θα δούμε πως ένα high-budget AAA game μπορεί να κατακρημνιστεί από έναν συνδυασμό διαφόρων παραγόντων.

Σίγουρα το κόστος του παιχνιδιού στα 40 ευρώ αποθάρρυνε πολλούς παίκτες, ειδικά σε μια αγορά όπου τα περισσότερα hero shooters είναι δωρεάν. Το να προσπαθήσεις να επιβληθείς σε έναν τόσο κορεσμένο χώρο με ένα παιχνίδι επί πληρωμή, είναι ένα ρίσκο που το Concord δεν κατάφερε να ξεπεράσει. Ακόμη και το δωρεάν beta που κυκλοφόρησε λίγες εβδομάδες πριν, δεν κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από 2.300 παίκτες, δείχνοντας ότι το κοινό δεν ήταν πρόθυμο να επενδύσει χρόνο ή χρήμα στο παιχνίδι.

Η υπερπροσφορά παιχνιδιών του είδους hero shooter αποτελεί επίσης σημαντικό παράγοντα στην αποτυχία του παιχνιδιού. Παιχνίδια όπως το Overwatch, το Apex Legends και το Valorant κυριαρχούν στην αγορά, αφήνοντας ελάχιστο χώρο για νέες κυκλοφορίες. Από τη στιγμή που ανακοινώθηκε το Concord, πολλοί παίκτες το θεώρησαν απλώς ένα ακόμη πανομοιότυπο παιχνίδι, με αποτέλεσμα να απορριφθεί σχεδόν αμέσως από την κοινότητα της συγκεκριμένης κατηγορίας.

Ο σχεδιασμός των χαρακτήρων και η αισθητική του παιχνιδιού αποδείχθηκαν επίσης αδύναμα σημεία. Η προσπάθεια να αποδοθεί μια αισθητική της δεκαετίας του ’70 ήταν αξιοπρεπέστατη, αλλά απευθύνεται σε ένα κοινό που δεν έχει καμία συναισθηματική σύνδεση με την εποχή. Οι κοινότητα θεώρησε πως η γενικότερη αισθητική του παιχνιδιού δεν κατέχει κάτι το αξιομνημόνευτο ή το πρωτόγνωρο.

Όλα αυτά μαζί, σε συνδυασμό με έλλειψη σωστής προώθησης του παιχνιδιού, οδήγησαν στην πλήρη αποτυχία για το Concord. Με το παιχνίδι να βρίσκεται ήδη στο περιθώριο της βιομηχανίας και να μην έχει καταφέρει να αποσπάσει την προσοχή του κοινού, η Sony βρίσκεται αντιμέτωπη με δύσκολες αποφάσεις για το μέλλον του τίτλου και της Firewalk Studios.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Don't Miss the News, Samurai!

Εγγράψου στο Newsletter του ggunews.gr για να μαθαίνεις πρώτος όλα τα καυτά νέα στον κόσμο του Internet και της τεχνολογίας!
Newsletter