Η Activision αναφέρει στην τελευταία της αναφορά εσόδων ότι η κότα της με τα χρυσά αυγά, το Call of Duty, χάνει παίκτες με ραγδαίους ρυθμούς. Ως γνωστόν, η συντριπτική πλειοψηφία των μηνιαίων δραστήριων χρηστών (MAUs) της εταιρίας προέρχεται από αυτήν τη σειρά, και ο αριθμός αυτός είδε πτώση από τους 127 στους 94 εκατομμύρια μέσα στο περασμένο έτος, με αποτέλεσμα το franchise να χάνει πάνω από 30 εκατομμύρια χρήστες.
Μεγάλο μέρος της πτώσης αυτής οφείλεται στην παταγώδη αποτυχία του Call of Duty: Vanguard το οποίο αποτελεί το τελευταίο παιχνίδι της σειράς, αλλά και μία παταγώδη αποτυχία. Τον περσινό Ιούνιο το Black Ops Cold War ήταν δεύτερο σε πωλήσεις, ενώ φέτος το Vanguard δεν ήταν καν στη λίστα, πράγμα που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απώλεια αυτή.
Η Activision δήλωσε πως σκοπεύει να απαντήσει σε αυτήν τη δυσκολία με την πιό απλή ίσως λύση: περισσότερο CoD! Σύμφωνα με την εταιρία, η σειρά θα μπει σε μία καινούργια εποχή προς τα τέλη της χρονιάς, με το remastered CoD: Modern Warfare II να βγαίνει στις 28 Οκτωβρίου, μία ανερχόμενη CoD Warzone 2.0 “εμπειρία” και την mobile εκδοχή του CoD Warzone.