Η Sweet Baby Inc. αποτελεί μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών σε διάφορα επίπεδα ανάπτυξης ενός παιχνιδιού – από τον προγραμματισμό, μέχρι και τη συγγραφή. Συμμετείχαν σε πολλά γνωστά παιχνίδια όπως το God of War: Ragnarok, το AC: Valhalla, καθώς και το Spider-Man 2. Επηρέασαν την ανάπτυξη πολλών τρεχόντων και επερχόμενων παιχνιδιών – ωστόσο, οι developers του Black Myth Wukong διαφώνησαν να συνεργαστούν με την εταιρεία.
Η Game Science, η εταιρεία που βρίσκεται πίσω από το Black Myth: Wukond, απέρριψε την πρόταση συνεργασίας της Sweet Baby Inc., έχοντας δύο βασικούς δικαιολογητικούς άξονες: πολλά χρήματα και επιβολή diversity. Συγκεκριμένα η εταιρεία δηλώνει πως η Sweet Baby απαίτησε ένα συνταραχτικό πόσο των 7 εκατομμυρίων δολαρίων, όπου η Game Science δε δέχτηκε να διαθέσει. Παράλληλα, είναι γνωστό πως η Sweet Baby, λαμβάνει αποφάσεις -ειδικά σε σεναριακούς τομείς και τομείς ανάπτυξης χαρακτήρων- με κύριο άξονα της το “diversity” και το “inclusivity”, πράγμα που η Game Science δεν ήθελε να επιβληθεί στην ανάπτυξη του παιχνιδιού της.
Είναι επίσης ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι η Sweet Baby Inc. έχει μεγαλύτερη επιρροή στη Δύση. Παιχνίδια από ασιατικές περιοχές συνήθως δεν επηρεάζονται, αν και υπάρχουν εξαιρέσεις, όπως το Silent Hill 2 Remake. Δεδομένου αυτό, φαίνεται πιο λογικό που εν τέλει δεν προχώρησε η συνεργασία μεταξύ Game Science και Sweet Baby.
Παρόλα αυτά, η Game Science δεν μπόρεσε να αποφύγει τις αντιδράσεις που προέρχονται από αυτήν την απόφαση της. Όταν η άρνηση της συνεργασίας γνωστοποιήθηκε, οι developers του Black Myth: Wukong δέχτηκαν κατηγορίες για διακρίσεις, ότι είναι κατά της ποικιλομορφίας και της αντιπροσώπευσης διαφορετικών κοινοτήτων στα video games. Το ίδιο το Black Myth: Wukong επίσης δέχεται επικρίσεις για έλλειψη ποικιλομορφίας στον τίτλο του, καθώς και για την έλλειψη απεικόνισης της πολιτικής ορθότητας. Η κοινότητα που εκφέρει τις κατηγορίες θεωρεί πως αυτό οφείλεται στην άρνηση συνεργασίας με τη Sweet Baby.
Από την άλλη μεριά, φαίνεται πως το παιχνίδι δεν θα επηρεαστεί ιδιαίτερα από τις κατηγορίες καθώς το μεγαλύτερο μέρος της κοινότητας επιδοκιμάζει την άρνηση συνεργασίας. Μάλιστα, η Sweet Baby Inc. είναι επίσης γνωστή για το γεγονός ότι δεν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τα project που αναλαμβάνει. Ως εκ τούτου, η Game Science πιθανότατα να πήρε μια σοφή απόφαση. Πολλοί μάλιστα έχουν υποστηρίξει ότι η Sweet Baby Inc. “δεν έχει καμία θέση στην gaming βιομηχανία”.
Όσον αφορά τις κατηγορίες διακρίσεων, η ποικιλομορφία και η εκπροσώπηση στο gaming δεν είναι απαραίτητα κάτι αρνητικό, ωστόσο, σίγουρα θα πρέπει να γίνεται με τον σωστό τρόπο και στο σωστό μέρος. Η ορθότητα του τρόπου αυτού καθορίζεται από το πόσο καλά είναι ενσωματωμένα τα στοιχεία αυτά με το υπόλοιπο game, τη φιλοσοφία του, την ιστορία καθώς και τους χαρακτήρες. Όσα games δέχτηκαν αντιδράσεις για “εξαναγκαστικό diversity”, ήταν επειδή όντως φαίνεται εξαναγκαστικό. Δεν έχει γίνει σωστή ενσωμάτωση των στοιχείων, επομένως οι αντίστοιχες σκηνές/χαρακτήρες/γεγονότα φαίνονται “out-of-place” στον πάιχτη.
Συγκεκριμένα για το Black Myth: Wukong, όπως γνωρίζουμε οι περισσότεροι, υφίσταται ήδη πηγαίο υλικό, καθώς βασίζεται επάνω στο θρυλικό μυθιστόρημα του Γου Τσενγκεν, Journey to the West. Με βάση αυτό, η εξαναγκαστική ενσωμάτωση οποιωνδήποτε στοιχείων, έχουν ακόμα λιγότερο νόημα σε αυτό το παιχνίδι. H Game Science ενδεχομένως να γνωρίζει ότι υπερβολικές αποκλίσεις από το πηγαίο υλικό μπορεί να επιφέρουν ακόμα χειρότερες αντιδράσεις.