Η Ubisoft ανακοίνωσε την αφαίρεση του early access από το Assassin’s Creed Shadows Collector’s Edition, γεγονός που οδήγησε στη μείωση της τιμής της κατά 50 ευρώ. Αρχικά, η συγκεκριμένη έκδοση είχε προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει με τιμή 280 ευρώ, προσφέροντας τρεις ημέρες early access πριν από την επίσημη κυκλοφορία στις 15 Νοεμβρίου 2024. Ωστόσο, μετά από καθυστερήσεις και αλλαγές στο περιεχόμενο, η νέα τιμή διαμορφώθηκε στα 230 ευρώ.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ubisoft στο Discord, ορισμένοι παράγοντες, όπως η καθυστέρηση της κυκλοφορίας του Assassin’s Creed Shadows, η ακύρωση του σχεδιασμένου Season Pass, καθώς και η αφαίρεση του early access, οδήγησαν σε αυτή την αλλαγή τιμής. Παρά τις αλλαγές αυτές, η Ubisoft επιβεβαίωσε ότι το μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου θα παραμείνει όπως είχε αρχικά διαφημιστεί, με εξαίρεση ορισμένα σχεδιαστικά στοιχεία που ίσως τροποποιηθούν.
Το Collector’s Edition εξακολουθεί να περιλαμβάνει το ίδιο το παιχνίδι, διάφορα OST, συλλεκτικά αντικείμενα και ένα minature των πρωταγωνιστών. Παράλληλα, η επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας του Assassin’s Creed Shadows έχει πλέον κλειδώσει για τις 14 Φεβρουαρίου 2025, καταργώντας τη διάκριση μεταξύ των πρώιμων χρηστών και της γενικής κυκλοφορίας.
Η καθυστέρηση του παιχνιδιού συνδέεται με την απογοητευτική υποδοχή που είχε το Star Wars Outlaws, το οποίο είχε επίσης αναπτυχθεί από την Ubisoft. Το αντίκτυπο αυτής της αποτυχίας φαίνεται να επηρεάζει και την πορεία του Assassin’s Creed Shadows, με την εταιρεία να δηλώνει ότι μαθαίνει από τα λάθη της. Παράλληλα, η μετοχή της Ubisoft παρουσίασε πτώση, προκαλώντας φήμες για πιθανή εξαγορά, τις οποίες η εταιρεία διαψεύδει.
Σε κάθε περίπτωση, η Ubisoft διαβεβαιώνει τους παίκτες ότι η καθυστέρηση αποτελεί μέρος της προσπάθειας να παραδώσει μια άρτια εκτέλεση του παιχνιδιού, το οποίο περιγράφεται ως “η πιο φιλόδοξη έκδοση του franchise”. Το Assassin’s Creed Shadows πρόκειται να κυκλοφορήσει σε μια περίοδο με ήδη μεγάλο ανταγωνισμό, καθώς ο Φεβρουάριος 2025 προβλέπεται να είναι ένας μήνας με πολλές κυκλοφορίες παιχνιδιών, κάτι που θα μπορούσε να καθορίσει την πορεία των RPGs στο μέλλον.