Το Armored Core 6: Fires of Rubicon θα είναι μια απόκλιση από τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς. Όχι όσον αφορά τη μάχη με mech, η οποία φαίνεται ότι θα είναι εξίσου γρήγορη και καταιγιστική όπως πάντα, ή όσον αφορά την παραδοσιακή δομή των αποστολών. Αυτό στο οποίο θα διαφέρει στο Armored Core 6 σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια Armored Core είναι το onboarding των παικτών.
Σε συνέντευξή του στο IGN, ο παραγωγός της FromSoftware, Yasunori Ogura, μίλησε για το πώς το Armored Core 6 θα είναι πιο προσιτό από τους προηγούμενους τίτλους του franchise.
“Το Armored Core ήταν πάντα ένα παιχνίδι με πολλές παραμέτρους, ένα παιχνίδι όπου μπορείτε να εκτιμήσετε την πολυπλοκότητα και το βάθος που προσφέρει, αλλά πιστεύουμε ότι είναι επίσης ένα παιχνίδι όπου μπορείτε να το απολαύσετε απλά συγκεντρώνοντας τα AC (Armored Cores) χωρίς να χρειάζεται να σκεφτείτε πολύ βαθιά”, εξήγησε ο Ogura. “Με βάση αυτό, όσον αφορά τους νέους παίκτες, έχουμε προσεγγίσει προσεκτικά το onboarding και το σχεδιασμό των αρχικών missions, ώστε οι παίκτες να μπορούν να εμβαθύνουν την κατανόησή τους βήμα προς βήμα, λίγο-λίγο, και εν τέλει να αφουγκραστούν την διασκέδαση των πιο περίπλοκων τμημάτων του παιχνιδιού”.
“Έχουμε επίσης ετοιμάσει έναν training simulator, όπου ο παίκτης μπορεί να μάθει τα βασικά της δράσης και της συναρμολόγησης χρησιμοποιώντας δείγματα AC. Προσπαθήσαμε επίσης να κάνουμε τα controls πιο εύχρηστα”, πρόσθεσε. “Ελπίζουμε ότι όσοι δεν έχουν καμία εμπειρία με τη σειρά και απολαύσουν την αίσθηση του να πιλοτάρουν το δικό τους Mech“.
Τα προηγούμενα παιχνίδια Armored Core είχαν μια φιλοσοφία “trial by fire”, όπου ο παίκτης καλούταν να μάθει τα συστήματα του παιχνιδιού, καθαρά μέσω του gameplay με ελάχιστη καθοδήγηση. Αυτή η φιλοσοφία, σε συνδυασμό με την πολυπλοκότητα των mech και το θυελλώδες σύστημα μάχης, έδωσε στη σειρά τη φήμη ότι ήταν τιμωρητικά δύσκολη και ασυγχώρητη για νέους παίκτες.
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, ο Ogura είπε ότι το Armored Core 6 είναι κατά κόρων μια single-player εμπειρία, αλλά σημείωσε ότι το παιχνίδι θα έχει μια λειτουργία PvP όπου οι παίκτες θα μπορούν να επιδεικνύουν τα builds τους και να μοιράζονται εμβλήματα. Και μιλώντας για μάχη, ο Ogura είπε ότι το παιχνίδι θα έχει περισσότερα “μοναδικά” όπλα μάχης, σε σχέση με τους προηγούμενους τίτλους της σειράς. Το Armored Core 6, θα βοηθήσει νέους παίχτες να μάθουν τα βασικά της μάχης, αλλά επιπλέον, θα τους ενθαρρύνει να διδαχθούν και πιο “βαθιά” mechanics του παιχνιδιού, όπως διάφορα combos και συνεργείες εξοπλισμού.
Το Armored Core 6 θα κυκλοφορήσει σε κονσόλες και PC στις 25 Αυγούστου.