[the_ad id=”964″]
Η Microsoft δημοσίευσε πρόσφατα μια έκθεση για το Xbox, στην οποία παρατίθενται ορισμένες λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίστηκε τις online υπηρεσίες της κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2022. Σύμφωνα με την έκθεση, τα περισσότερα ban ήταν “προληπτικά”, πράγμα που σημαίνει ότι το Xbox απέκλειε τους χρήστες (στις περισσότερες περιπτώσεις) προτού κάποιος αναφέρει ότι ένας λογαριασμός συμπεριφερόταν άσχημα. Από αυτές τις απαγορεύσεις, σχεδόν 4,33 εκατομμύρια αφορούσαν “εξαπάτηση” ή “μη αυθεντικούς λογαριασμούς”.
Η Microsoft ισχυρίζεται ότι, στο 99,99% των περιπτώσεων, απαγορεύει αυτόματα ψευτο-λογαριασμούς αμέσως μόλις δημιουργηθούν. Σύμφωνα με τη Microsoft, η αυτοματοποίηση, “συμβάλλει στην ταχύτερη εξεύρεση λύσης, στη μείωση της ανάγκης για ανθρώπινη εξέταση και στην περαιτέρω μείωση του αντίκτυπου του τοξικού περιεχομένου στους ανθρώπινους moderators”.
Άλλες μορφές παρενόχλησης που μπανάρει μηχανικά το Xbox περιλαμβάνουν σεξουαλικό περιεχόμενο, απάτη, παρενόχληση, βωμολοχία και phishing. Αποτελούν όμως ένα ελάχιστο ποσοστό των πραγμάτων για τα οποία μπορεί να σας απαγορευτεί η είσοδος. Κατά τη διάρκεια της εξάμηνης περιόδου, το λογισμικό ανίχνευσης του Xbox απαγόρευσε λιγότερους από μισό εκατομμύριο λογαριασμούς για παραβάσεις σε αυτές τις κατηγορίες. Παρόλα αυτά, τα στοιχεία της Microsoft δείχνουν ότι μόνο το έξι τοις εκατό των λογαριασμών που περνούν από τη διαδικασία της έφεσης από τους χρήστες αποκαθίστανται.
Παρά το γεγονός ότι διαχειρίστηκε 33 εκατομμύρια αναφορές που δημιουργήθηκαν από ανθρώπους, η Microsoft αναφέρει ότι ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει μείωση 36% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Δεν είναι σαφές αν αυτό σημαίνει ότι τα online παιχνίδια στο Xbox είναι λιγότερο τοξικά σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν ή αν οι παίκτες δεν αναφέρουν περιστατικά για άλλους λόγους.
Πηγή: Kotaku