Το Starfield ανακοινώθηκε στην E3 2018. Το The Elder Scrolls 6 ανακοινώθηκε στην ίδια έκθεση και βρισκόταν ακόμα σε προπαραγωγική φάση τον περασμένο Ιούνιο, οπότε δεν θα το δούμε για αρκετά χρόνια. Το Cyberpunk 2077 ανακοινώθηκε το 2012 και κυκλοφόρησε, αν και μετά από πολλαπλές καθυστερήσεις, το 2020, μια περίοδος οκτώ ετών κατά την οποία οι developers της CD Projekt Red έδιναν στους παίκτες με το σταγονόμετρο ανακοινώσεις, screenshots και trailer για να κρατήσει τον ενθουσιασμό σε πυρετό.
Αυτό είναι ένα πρόβλημα. Το Cyberpunk 2077 ήταν προφανώς μια μνημειώδης αποτυχία κατά την κυκλοφορία του, που μόλις και μετά βίας λειτούργησε. Το RPG μέρος του ήταν καλό, αλλά παρεξηγούσε το είδος του cyberpunk και δεν έκανε κάτι επαναστατικό. Μετά από σχεδόν μια δεκαετία προετοιμασίας, θεωρητικολογίας και ευχών, οι οπαδοί ήταν δικαιολογημένα απογοητευμένοι.
Στο αντίθετο άκρο του φάσματος βρίσκεται το Elden Ring. Αποκαλύφθηκε ένα χρόνο μετά το Starfield και το TES6, αλλά αναμενόταν πολύ νωρίτερα χάρη στις διαρροές, και ανταποκρίθηκε και με το παραπάνω στην υπόσχεσή του. Το μεγάλο χρονικό διάστημα που μεσολάβησε μεταξύ ανακοίνωσης και κυκλοφορίας απέδωσε καρπούς και οι οπαδοί είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα κλασικό παιχνίδι της From Software. Ήταν όμως ένα ρίσκο είναι ευχάριστο που η εταιρεία ανάπτυξης επέλεξε μια διαφορετική προσέγγιση για το Armored Core 6: Fires of Rubicon.
Το Armored Core 6 ανακοινώθηκε στα The Game Awards τον περασμένο Δεκέμβριο. Θα κυκλοφορήσει σε μόλις τρεις μήνες, τον Αύγουστο. Αυτό είναι ένα απίστευτα σύντομο χρονικό διάστημα από την ανακοίνωση μέχρι την κυκλοφορία, ειδικά στον χώρο των triple-A games. Η From Software έχει το γενεαλογικό δέντρο να δημιουργεί χρόνια και χρόνια hype και ενθουσιασμό για κάθε παιχνίδι που ανακοινώνει, δίνοντας στους παίκτες ένα screensaver εδώ, ένα απόσπασμα gameplay εκεί. Αντ’ αυτού, πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα και μας σερβίρει ένα διαφορετικό είδος ενθουσιασμού: αυτό της έκπληξης.
Αυτό ταιριάζει εξαιρετικά καλά με τη σειρά Armored Core. Πάρα τους πέντε προηγούμενους τίτλους, το ποσοστό των παιχτών είναι εξαιρετικά χαμηλό, σε σχέση με τις υπόλοιπες σειρές της εταιρείας. Το Dark Souls έχει αναγνωρισιμότητα, και ακόμα και αυτοί οι άνθρωποι άκουσαν υπονοούμενα για το Elden Ring επειδή του δόθηκε τόσο πολύς χρόνος να φουντώσει στις άκρες της συνείδησής μας, γνωρίζοντας τόσο λίγα αλλά περιμένοντας τόσα πολλά. Το Armored Core είναι το ακριβώς αντίθετο. Λίγος κόσμος το γνώριζε, πολλοί θέλουν να το παίξουν τώρα που το μάθανε.
Θα μπορούσατε να σκεφτείτε ότι μια μακρά περίοδος ανακοίνωσης θα ωφελούσε ένα παιχνίδι όπως το Armored Core. Θα μπορούσε να δώσει στους παίκτες την ευκαιρία να παίξουν τα πέντε παιχνίδια Armored Core που υπάρχουν ήδη, να αρχίσουν να κατανοούν τη σειρά και να ενθουσιαστούν για το πώς θα έμοιαζε μια έκδοση του 2023. Η πλοκή δεν είναι ζωτικής σημασίας για το Armored Core. Είναι τα μεγάλα ρομπότ.
Αυτό ακριβώς κάνει αυτή η σύντομη περίοδος ανακοίνωσης. Διαχειρίζεται τις προσδοκίες. Αποτρέπει τους οπαδούς από το να κατασκευάζουν θεωρίες που είναι πολύ άγριες, πολύ τεχνικές ή πολύ μακριά από το όραμα του προγραμματιστή. Φυσικά, όλα αυτά θα εξακολουθήσουν να συμβαίνουν, απλά σε μικρότερη κλίμακα από το Elden Ring ή το Cyberpunk 2077. Τα χρόνια σιωπής των προγραμματιστών οδηγούν τους οπαδούς σε φρενήρη ενθουσιασμό και δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζουμε προς τα πού θα γείρει η ζυγαριά κατά την κυκλοφορία. Η στρατηγική μάρκετινγκ του Armored Core 6 είναι ο αντίποδας αυτού του σύγχρονου κύκλου διαφημιστικού hype των παιχνιδιών και θα ήταν θετικό, περισσότερες πληροφορίες να πάρουν παράδειγμα από αυτό.