[the_ad id=”964″]
Η Activision επιβεβαίωσε μέσω πρόσφατα δημοσιευμένων οικονομικών εγγράφων ότι το περασμένο τρίμηνο έβγαλε περισσότερα χρήματα από τα παιχνίδια της για φορητές συσκευές απ’ ό,τι από όλα τα παιχνίδια της για κονσόλες και PC μαζί.
Όπως εντοπίστηκε από το TweakTown, η τριμηνιαία έκθεση της Activision δημοσιεύτηκε την περασμένη εβδομάδα και ρίχνει φως στο πώς τα μεγαλύτερα παιχνίδια της σε PC, κονσόλα και κινητά τα πηγαίνουν οικονομικά. Λόγω παιχνιδιών όπως το Diablo Immortal, το Call of Duty Mobile και το Candy Crush Saga, η Αctivision έχει πολλά κέρδη από τα παιχνίδια για κινητά τηλέφωνα. Στην πραγματικότητα, περισσότερα από τα μισά από τα συνολικά κέρδη της για το δεύτερο τρίμηνο του 2022 προήλθαν από τίτλους για κινητά και όχι από παιχνίδια για κονσόλες ή PC.
Σύμφωνα με την αναφορά, περίπου το 51% των συνολικών κερδών της Activision από το δεύτερο τρίμηνο του 2022 προήλθε από παιχνίδια για κινητά. Αυτό αντιστοιχεί σε συνολικά 831 εκατομμύρια δολάρια. Παράλληλα, τα παιχνίδια της για κονσόλες απέφεραν περίπου 376 εκατομμύρια δολάρια και τα παιχνίδια για PC απέφεραν λίγο λιγότερα, 332 εκατομμύρια δολάρια. Τέλος, έβγαλε 105 εκατομμύρια δολάρια από events και esports.
Αυτό που ίσως δεν περιμένετε, ειδικά αν δεν έχετε συνειδητοποιήσει πόσο έχει αναπτυχθεί το mobile gaming την τελευταία δεκαετία, είναι ότι από τα 831 εκατομμύρια δολάρια που βγήκαν από τα παιχνίδια για κινητά, τα περισσότερα προήλθαν από τίτλους της King και όχι από πράγματα όπως το Call of Duty Mobile. Στην έκθεση, η Activision αναφέρει ότι τίτλοι της King όπως το Candy Crush και το Farm Heroes έφεραν πάνω από 680 εκατομμύρια δολάρια.
Αυτό που αποκαλύπτουν αυτοί οι αριθμοί είναι ότι για μεγάλους εκδότες όπως η Activision, μελλοντικά είναι πιθανό να επενδύει ακόμα περισσότερους πόρους και χρήματα σε παιχνίδια για κινητά και να επικεντρώνεται όλο και λιγότερο σε παιχνίδια για κονσόλες. Σε μια εποχή όπου τα παιχνίδια ΑΑΑ είναι πιο ακριβά από ποτέ, χρειάζονται χρόνια για να δημιουργηθούν και συχνά αποτυγχάνουν, τα παιχνίδια για κινητά έχουν γίνει σανίδα σωτηρίας για τις μεγάλες εταιρείες παιχνιδιών που προσπαθούν να κρατήσουν τα κέρδη τους σε βιώσιμα επίπεδα.
Για την Activision είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς το Call of Duty συνεχίζει να χάνει εκατομμύρια παίκτες και να υπολειτουργεί. Δεδομένου ότι η εταιρεία έχει περάσει χρόνια εστιάζοντας μεγάλο μέρος των πόρων και του ανθρώπινου δυναμικού της στο Call of Duty – σε κάποιο σημείο μάλιστα κάθε στούντιο που της ανήκε δούλευε σε αυτό το franchise με κάποια ιδιότητα – είναι πιθανό να προσπαθήσει να το εντάξει περισσότερο στην mobile αγορά.
Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι τα εξαιρετικά επιτυχημένα mobile παιχνίδια της Activision είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους η Microsoft ξεκίνησε τη διαδικασία αγοράς της εταιρείας νωρίτερα φέτος, μετά από μια τεράστια, δημόσια κατακραυγή που συνέβη λόγω μήνυσης κατά της εταιρείας για χρόνια σεξουαλικής παρενόχλησης και διακρίσεων.
Κατά κάποιον τρόπο, το Call of Duty και το Warcraft είναι περισσότερο σαν μπόνους που παίρνει το Xbox πάνω από το King και τα παιχνίδια που του φέρνουν χρήματα.
Πηγή: Κotaku